متن خبر

تصور نمی‌کنید، تحویل Amazon Prime در سال 2024 حتی سریع‌تر شد

تصور نمی‌کنید، تحویل Amazon Prime در سال 2024 حتی سریع‌تر شد

شناسهٔ خبر: 467969 -




Amazon Prime Day 2021
(اعتبار تصویر: آمازون)

آمازون پرایم با شکستن رکورد جدیدی در صنعت فناوری، همچنان به عنوان یک پیشرو خدمات در صنعت فناوری ادامه می دهد. طبق اعلامیه اخیر ، آمازون فاش کرد که موفق شده بیش از دو میلیارد کالا را در سه ماه اول سال 2024 از طریق Prime تحویل دهد. این بیشتر از کل بسته هایی است که آنها در اروپا در سال گذشته برای اعضا ارسال کردند.

مدیر عامل فروشگاه‌های آمازون در سراسر جهان، داگ هرینگتون، در ماه مارس اظهار داشت که تقریباً 60 درصد از سفارش‌های پرایم «در همان روز یا در روز بعد به 60 منطقه شهری بزرگ در ایالات متحده رسیده‌اند». در لندن، توکیو و تورنتو، «سه مورد از چهار مورد» در یک بازه زمانی به مقصد رسیدند.

به نظر می رسد این موفقیت در ایالات متحده نتیجه تغییرات لجستیکی آمازون در سال 2023 باشد. آنها اساساً کشور را به "هشت منطقه به هم پیوسته" تقسیم کردند تا به مناطق جغرافیایی خاصی خدمات رسانی کنند. این مناطق دارای یک "مرکز تکمیل" هستند که مجموعه وسیعی از اقلام را در خود جای داده است که به شرکت اجازه می دهد سهام خود را به سرعت درب منزل شما تحویل دهد. آمازون حتی ادعا می کند که به لطف هوش مصنوعی، می‌تواند پیش‌بینی کند که «مردم در بخش‌های مختلف کشور چه کالاهایی را می‌خواهند» و چه زمانی آن‌ها را می‌خواهند، غول فناوری همچنین با چندین فروشنده، چه بزرگ و چه کوچک، کار می‌کند تا آن محصولات با نام تجاری را به سرعت عرضه کند .

این احتمال وجود دارد که آمازون رکورد تحویل پرایم 2023 خود را از بین ببرد. شرکت مطمئناً در راه است و هرینگتون او میگوید که آنها «تازه شروع کرده‌اند». اما آیا آنها به این هدف خواهند رسید؟ به احتمال زیاد. حرکات اخیر نشان می دهد که آنها این کار را انجام خواهند داد، اما این احتمال وجود دارد که آنها کوتاه بیایند.

خدمات جدید

چندی پیش، آمازون به‌روزرسانی‌های مهم تجاری را انجام داد.

آنها یک سرویس تحویل مواد غذایی جدید را برای اعضای Prime در 23 آوریل راه اندازی کردند. با 10 دلار، مشترکین می توانند برای سفارش های بالای 35 دلار از سوپرمارکت های محلی و تخصصی تحویل نامحدود دریافت کنند - تا زمانی که صورت حساب نهایی بیش از 35 دلار باشد. این تنها شرط است. افراد بدون عضویت در Prime نیز می توانند با 5 دلار در ماه به برنامه بپیوندند. با این حال، آنها باید یک کارت ثبت شده EBT (که به عنوان کوپن غذا نیز شناخته می شود) داشته باشند.

پیش از آن، این شرکت گفته بود که خدمات تحویل پهپادهای پرایم ایر خود را به منطقه مترو فینیکس در آریزونا گسترش می‌دهد. هنوز اجرا نمیشه آمازون هنوز باید تمام "مجوزهای لازم" را از FAA (اداره هوانوردی فدرال) قبل از اینکه بتواند به آسمان برود، دریافت کند.

پس با برنامه تحویل مواد غذایی و کمک اندکی از ناوگان هواپیماهای بدون سرنشین، می توان رکورد تحویل پرایم 2023 را شکست. با این حال، به دلیل اخراج‌هایی که در چند سال گذشته شاهد آن بوده‌ایم، از اینکه در گوشه آمازون مطمئن باشیم تردید داریم. این پلتفرم به کسب و کار خود دست به کار شده است. از سال 2022 تا 2023 ، آمازون بیش از 27000 شغل را در تقریباً در هر حوزه ای از تجارت کاهش داد.

البته همه چیز کند شده است، اما اندی جاسی، مدیر عامل آمازون، گفته است که برای کاهش هزینه ها تمام نشده است . اخراج ها ممکن است در آینده نزدیک افزایش یابد.

روز یادبود در ایالات متحده نزدیک است و این به معنای تخفیف است. اگر می‌خواهید در مورد هر آنچه آمازون برنامه‌ریزی می‌کند به‌روز بمانید، حتماً خلاصه فروش روز یادبود آمازون TechRadar برای سال 2024 را دنبال کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است