متن خبر

تسلا قیمت ها را کاهش می دهد، متا انتشار Llama 3 را تایید می کند و اپل شبیه سازها را در اپ استور مجاز می کند.

تسلا قیمت ها را کاهش می دهد، متا انتشار Llama 3 را تایید می کند و اپل شبیه سازها را در اپ استور مجاز می کند.

شناسهٔ خبر: 464258 -




هی، دوستان، به Week in Review (WiR)، خبرنامه معمولی TechCrunch که چند روز گذشته را در زمینه فناوری خلاصه می کند، خوش آمدید.

کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان شرکتی گوگل، Google Cloud Next، بر سرفصل‌ها تسلط داشت - و ما پوشش زیادی از این رویداد داشتیم. اما این تنها چیزی نبود که در راه بود (نگاه کنید به: کسوف تماشایی).

لورنزو در مورد اینکه چگونه هکرها بیش از 340000 شماره تامین اجتماعی را از شرکت مشاوره دولتی Greylock McKinnon Associates (GMA) سرقت کردند، نوشت. GMA نه ماه طول کشید تا میزان نقض را مشخص کند و به قربانیان اطلاع دهد. هنوز مشخص نیست چرا

در جای دیگر، سارا داستان را در فهرست ‌های پخش هوش مصنوعی شخصی‌شده Spotify داشت، که به کاربران اجازه می‌دهد یک فهرست پخش بر اساس درخواست‌های نوشته شده ایجاد کنند.

و کانی از مرگ کارآفرین مهبد مقدم خبر داد که به عنوان یکی از بنیانگذاران Genius، دایره المعارف موسیقی آنلاین به شهرت رسید. مقدم بر اثر عارضه تومور مغزی در سن 41 سالگی دار فانی را وداع گفت.

خیلی چیزهای دیگه هم اتفاق افتاد ما همه را در این نسخه از WiR خلاصه می کنیم - اما ابتدا یادآوری برای ثبت نام برای دریافت خبرنامه WiR در صندوق ورودی خود هر شنبه.

اخبار

کاهش قیمت تسلا: تسلا در تلاشی برای پاک کردن انباشت موجودی بی‌سابقه، قیمت خودروهای شاسی‌بلند مدل Y فروخته نشده در ایالات متحده را هزاران دلار کاهش داد.

اسنپ ​​چت منظومه شمسی خود را خاموش می کند: اسنپ چت قابلیتی را در برنامه خود تنظیم کرد که نشان می دهد شما چقدر به دوستان خود نزدیک هستید پس از گزارشی که نشان داد این کار بر اضطراب نوجوانان گفت ه است.

درمان اضطراب غیر تهاجمی: Neurovalens، یک استارتاپ در حال توسعه فناوری برای ارائه تحریک الکتریکی غیرتهاجمی مغز و سیستم عصبی، به لطف تغییر قانون آژانس در سال 2019 با هدف تشویق نوآوری هایی که بی خوابی و اضطراب را هدف قرار می دهد، مجوز FDA را به دست آورد.

Llama 3: در رویدادی در لندن، متا تأیید کرد که قصد دارد Llama 3 - نسل بعدی مدل هوش مصنوعی خود را که برای تقویت ربات‌های چت و سایر برنامه‌ها استفاده می‌کند - در یک ماه منتشر کند.

شبیه سازها در فروشگاه: اپل قوانین اپ استور خود را به روز کرد تا در سطح جهانی به شبیه سازهای بازی های کنسول یکپارچهسازی با سیستمعامل گزینه ای برای دانلود عناوین اجازه دهد.

نقض AT&T: AT&T پس از تأیید صحت میلیون ها سوابق مشتری که در ماه گذشته به صورت آنلاین ارسال شده بودند، شروع به اطلاع مقامات ایالتی و تنظیم کننده های ایالات متحده از یک حادثه امنیتی کرد.

منابع مالی

وب 3 و زیبایی: Kiki World، یک برند زیبایی که از وب 3 برای ایجاد مشترک و مالکیت مشتری استفاده می کند، دور 7 میلیون دلاری به رهبری آندریسن هوروویتز را بسته است.

تحلیل و بررسی

آهنرباها در صفحه کلید: فردریک در مورد یک پیشرفت جالب در طراحی صفحه کلید مکانیکی می نویسد: سوئیچ های مغناطیسی، که می توانند به سرعت نقطه تحریک را تغییر دهند - نقطه ای در حین فشار دادن کلید که در آن سوئیچ یک ضربه به پایین را ثبت می کند.

WFH، اینجا برای ماندن: کار از خانه از بین نمی رود - حتی اگر برخی از مدیران اجرایی بخواهند. رون می نویسد که اکثر کارگران خواهان انعطاف پذیری و تعادل بین کار و زندگی هستند - چه کسی می دانست؟

پادکست ها

در نمایش چهارشنبه Equity که متمرکز بر استارت‌آپ بود، خدمه به خرید Searchlight توسط Multiverse، آخرین راند Guesty، تراکنش Monad Labs و یک صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر جدید پرداختند که دورهای رشد را در آفریقا هدف قرار می‌دهد.

در همین حال، Found بن کریستنسن، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Cambium را معرفی کرد، استارت آپی که زنجیره تامین چوب را بازسازی می کند و مواد هدر رفته قبلی را برای استفاده در پروژه های ساختمانی جدید تخصیص می دهد.

دور جایزه

رمزهای عبور مایکروسافت فاش شد: محققان امنیتی یک پایگاه داده باز و عمومی را کشف کردند که در سرویس ابری Azure مایکروسافت میزبانی شده بود که اطلاعات داخلی مربوط به موتور جستجوی Bing مایکروسافت را ذخیره می کرد. مایکروسافت می گوید که این نقص را حل کرده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است