متن خبر

تست مقاومت آیپد پرو M4 منتشر شد؛ عملکردی بهتر از نسل‌های قبلی [تماشا کنید]

تست مقاومت آیپد پرو M4 منتشر شد؛ عملکردی بهتر از نسل‌های قبلی [تماشا کنید]

شناسهٔ خبر: 472028 -




اپل این ماه، آیپد پرو جدید با نمایشگر OLED و تراشه M4 را معرفی کرد و حالا کانال‌های یوتیوب تست مقاومت این دستگاه را منتشر کرده‌اند. طبق ویدیوهای منتشرشده توسط کانال‌های JerryRigEverything و AppleTrack که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید، آیپد پرو M4 با وجود اینکه به‌عنوان «باریک‌ترین دستگاه اپل» معرفی شده، از قدرت بالایی برخوردار است و در برابر خم شدن نیز بسیار مقاوم است.

AppleTrack در ویدیو خود، مقاومت آیپد پرو جدید را با آیپد پرو M2 مقایسه کرده است. در حالی که آیپد پرو M4 تقریباً آزمون خود را بدون هیچ آسیبی پشت سر گذاشت، اما آیپد پرو M2 در گوشه نزدیک به دوربین‌های خود دچار نوعی ضربه‌خودگی شد. JerryRigEverything نیز از ساختار تبلت جدید اپل در زمان خم‌شدن به‌صورت افقی تحسین کرد.

تست مقاومت آیپد پرو M4

ویدیوی AppleTrack را در ادامه مشاهده کنید:

درباره تست نگران‌کننده خم‌شدن دستگاه، هنگامی که آیپد پرو M4 به‌صورت عمودی خم می‌شود، مقاومت کمتری نسبت به فشار نشان می‌دهد. دلیل این امر طبق توضیحات ارائه‌شده، می‌توان نیروی وارده بر ساختار داخلی دستگاه و همچنین ضعیف‌بودن دهانه‌های پورت شارژ دستگاه باشد.

ویدیوی JerryRigEverything را نیز از طریق باکس زیر می‌توانید مشاهده کنید:

هرچند آیپد پرو جدید تقریباً با هر نیرویی خم می‌شود، اما تبلت اپل تقریباً در تمام شرایط به حالت و شکل عادی خود باز می‌گردد. نکته قابل‌توجه‌تر اینکه آیپد اپل حتی پس از تحمل شدید‌ترین نیروها نیز عملکرد خود را حفظ کرده است و دوربین‌ها و سیستم لمسی آن (حتی با وجود شکستگی برخی سطوح) به کار خود ادامه می‌دهند.

در همین رابطه، «جان ترنوس»، معاون اپل اخیراً گفته بود که آیپد جدید ساختار داخلی بازطراحی‌شده‌ای دارد که استحکام دستگاه را بهبود می‌بخشد.

اپل با آیپد پرو 2018، تجربه تمام صفحه‌ای را به کاربران خود ارائه کرده بود. در واقع نسخه نسل قبلی آن، یعنی آیپد پرو 10.5 اینچی (2017) در اطراف نمایشگرهای خود دارای حاشیه‌های نسبتاً ضخیمی بود. با این حال، آیپد پرو 2018 با شکل ظاهری جدید خود در زمینه مقاومت چندان عملکرد خوبی نداشت و برخی از مشتریان گفته بودند که دستگاه آن‌ها حتی با ساده‌ترین فشارها نیز به راحتی خم می‌شود. حالا به‌نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها در آیپد پرو M4 جدید موفق شده‌اند تا از ساختار مقاومی استفاده کنند.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است