متن خبر

تریلر فرانکلین اپل تی وی پلاس ماجراجویی حماسی پدر بنیانگذار آمریکا را نشان می دهد

تریلر فرانکلین اپل تی وی پلاس ماجراجویی حماسی پدر بنیانگذار آمریکا را نشان می دهد

شناسهٔ خبر: 457911 -




مایکل داگلاس در فرانکلین
(اعتبار تصویر: Apple TV Plus)

اگر از من می خواستید که یک قهرمان را برای یک ماجراجویی بلاک باستر پیشنهاد کنم، قبل از اینکه بنجامین فرانکلین را پیشنهاد کنم، بسیار پایین تر از فهرست بودم. اما دیدن مایکل داگلاس در نقش سریال آینده اپل تی وی پلاس فرانکلین نشان می دهد که من یک ترفند را از دست داده ام. به نظر می رسد که نویسنده، مخترع و در نهایت لغو کننده کاملاً ماجراجو بوده است.

سری جدید که در ماه آوریل عرضه می شود، بر اساس کتاب یک بداهه بزرگ: فرانکلین، فرانسه، و تولد آمریکا اثر برنده جایزه پولیتزر، استیسی شیف، ساخته شده است و فرانکلین را در بزرگترین قمار دوران حرفه ای خود دنبال می کند. یک مأموریت مخفی به فرانسه که در آن او جاسوسان بریتانیایی، خبرچینان فرانسوی و همکاران متخاصم را به طور یکسان برای ایجاد اتحاد فرانسوی-آمریکایی و متعاقباً یک معاهده صلح با انگلیس، فریب داد.

همانطور که اپل او میگوید : «دیپلمات‌ها و مورخان هنوز آن را به‌عنوان بزرگ‌ترین سفر یک سفیر در تاریخ کشورمان می‌دانند» – و همانطور که از تریلر زیر می‌بینید، به نظر می‌رسد که کاملاً حماسی خواهد بود.

مایکل داگلاس مردی است که در یک ماموریت است

منصفانه است که بگوییم این یک ماموریت بسیار پرمخاطره بود - اگر فرانکلین ناموفق بود، استقلال آمریکا به هیچ وجه تضمین نمی شد - و اینکه فرانکلین یک قهرمان بعید بود. او قبلاً 70 سال داشت و علیرغم استعدادهای فراوانش هیچ آموزش دیپلماتیکی نداشت. اگر مأموریت او به طور گسترده‌تری شناخته می‌شد، ترس بسیار واقعی از اینکه فرانکلین تصادفاً باعث یک حادثه بین‌المللی شود وجود داشت. اما فرانکلین فوق‌العاده باهوش بود و جذابیت‌های زیادی هم داشت، آپشن های ی که داگلاس به وضوح در تریلر سریال ارائه می‌کند.

در این سریال همچنین بازیگران کاملاً حضور دارند: نوح ژوپ ( یک مکان آرام ) در نقش تمپل فرانکلین، تیبو د مونتالمبر ( مامور من را صدا کن! ) در نقش کنت دو ورجنس، دانیل میز ( خط وظیفه ) در نقش ادوارد بنکرافت، لودیوین ساگنیر ( لوپین ) در نقش مادام بریلون، ادی مارسان ( ری دونوان ) در نقش جان آدامز، اسد بواب ( بازمدد من را صدا کن !، دوباره) در نقش بومارشا، ژان بالیبار ( ایرما وپ ) در نقش مادام هلوتیوس و تئودور پلرین ( کسی در خانه شما وجود دارد ) در نقش مارکیز د لافایت. با یک تیم نویسندگی و تولید که از آثارشان می توان به Boardwalk Empire، Masters of The Air اشاره کرد و سوپرانوها، اپل به وضوح استعدادهای زیادی را برای گفتن این داستان حماسی به خدمت گرفته است.

با قضاوت بر اساس تریلر، به نظر می رسد که این یک درام تاریخی فوق العاده فیلمبرداری شده و ظاهراً کاملاً خنده دار باشد، پس به نظر می رسد برای فهرست تماشای شما قطعی باشد.

فرانکلین در 12 آوریل 2024 در اپل تی‌وی پلاس، یکی از بهترین سرویس‌های استریم ، در سطح جهانی نمایش داده می‌شود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

کری مارشال ( توئیتر ) نویسنده، پخش کننده، نوازنده و وسواس ابزار آشپزخانه (توئیتر) از سال 1998 در مورد فناوری می نویسد، با توصیه های حکیمانه و نظرات عجیب و غریب به انواع مجلات و وب سایت ها و همچنین نوشتن بیش از دوازده کتاب کمک می کند. کتاب خاطرات او، کری یک مرد را می کشد ، اکنون به فروش می رسد. او خواننده گروه راک گلاسوژی HAVR است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است