متن خبر

تردمیل VR دیزنی، OpenAI GPT-4 «تنبل» را رفع می‌کند و اپل از دستگاه‌های دزدیده شده محافظت می‌کند.

تردمیل VR دیزنی، OpenAI GPT-4 «تنبل» را رفع می‌کند و اپل از دستگاه‌های دزدیده شده محافظت می‌کند.

شناسهٔ خبر: 446129 -




سلام، دوستان، و به Week in Review (WiR)، خبرنامه معمولی TechCrunch که رویدادهای مهم فناوری در چند روز گذشته را پوشش می دهد، خوش آمدید.

در دستور کار این نسخه، تردمیل VR خلاقانه دیزنی، OpenAI اصلاح هوش مصنوعی "تنبل" و فناوری باتری ارگانیک با ظرفیت بالا و شارژ سریع MIT است. ما همچنین ویژگی جدید محافظت از دستگاه دزدیده شده اپل، استارتاپ هوش مصنوعی Rabbit's را پوشش می دهیم که سخت افزار و برنامه سازان خوب در حال بحث در مورد راه اندازی برنامه های طراحی شده برای هدست ویژن پرو اپل هستند.

در این هفته بخش خوبی از اخبار برای جمع بندی وجود دارد، پس بیایید به آن بپردازیم. اما ابتدا یک یادآوری برای ثبت نام در اینجا برای دریافت WiR در صندوق ورودی خود هر شنبه اگر قبلاً این کار را نکرده اید.

اخبار

تردمیل واقعیت مجازی دیزنی: برایان می نویسد، دیزنی یک سیستم تردمیل مانند برای VR ایجاد کرده است که از صدها "کاشی" کوچک و گرد تشکیل شده است که به نظر به اندازه یک دلار نقره است. هر کدام به عنوان نوعی تردمیل کوچک و همه جهته عمل می کنند.

OpenAI GPT-4 را اصلاح کرد: OpenAI در این هفته قیمت تعدادی از مدل‌های هوش مصنوعی را کاهش داد زیرا برای مدل‌های «تنبل» GPT-4 خود که از کار کردن خودداری می‌کردند، اصلاحاتی را ارائه کرد - و مدل‌های جدیدی را برای موارد استفاده خاص راه‌اندازی کرد.

حفاظت از دستگاه جدید اپل: رومین در مورد ویژگی جدید محافظت از دستگاه دزدیده شده اپل می نویسد، که وقتی روشن می شود، برای برخی از اقدامات، مانند دسترسی به رمزهای عبور ذخیره شده و کارت های اعتباری، نیاز به احراز هویت بیومتریک Face ID یا Touch ID دارد.

برنامه‌های Vision Pro ممکن است: پس از اینکه نتفلیکس اعلام کرد برنامه‌ای اختصاصی برای Apple Vision Pro منتشر نمی‌کند، دیگر سازندگان برنامه، از جمله YouTube، راه آن را دنبال می‌کنند. این روند لزوماً نوید خوبی ندارد.

تحلیل و بررسی

Rabbit's r1: استارتاپ هوش مصنوعی Rabbit در حال توسعه چیزی است که دارل معتقد است چشم اندازی بهتر از Apple Vision Pro از آینده است. ظاهراً r1 می تواند کاری را انجام دهد که یک تلفن هوشمند معمولی می تواند انجام دهد - اما با استفاده از هوش مصنوعی مولد و زبان طبیعی.

پادکست ها

در Equity ، خدمه در مورد Plural VC صحبت کردند که یک صندوق جدید را اعلام کرده است، Fantuan با Chowbus همکاری می کند، Vroom تجارت فروش خودرو را ترک می کند و آنچه در Brex اتفاق می افتد.

در همین حال، Found بن گودوین، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Olipop، نام تجاری سودا سالم روده را که تنها پنج سال پس از راه اندازی آن به فروش 200 میلیون دلاری دست یافت، به نمایش گذاشت.

و Chain Reaction آناتولی یاکوونکو، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه سولانا را در غلاف داشت. هدف سولانا کمک به رشد اکوسیستم بلاک چین لایه 1 Solana است.

TechCrunch+

مشترکین TC+ به تفسیر، تجزیه و تحلیل و نظرسنجی های عمیق دسترسی دارند - که اگر قبلاً مشترک هستید، می دانید. اگر نیستید، ثبت نام کنید. در اینجا چند نکته مهم از این هفته آمده است:

افزایش اخراج فناوری: الکس و آنا در مورد افزایش کاهش کارکنان در استارت‌آپ‌های فناوری در هفته‌های اخیر می‌نویسند، که فیلمنامه انتظارات امسال را تغییر داد.

قرارداد HPE برای Juniper: ران و الکس تصمیم HPE برای خرید Juniper Networks را چند هفته قبل به قیمت 14 میلیارد دلار می‌دانند. نکته این است که شرکت‌ها فکر می‌کنند اعداد بسیار خوب به نظر می‌رسند - و واقعاً به خوبی با هم مطابقت دارند (تا زمانی که HPE آن را به هم نریزد).

فین‌تک، پایین است، اما نه خارج شده: فین‌تک مدتی است که در زباله‌دانی قرار گرفته است، و از آنجایی که شرکت‌هایی مانند برکس بار دیگر کارکنان خود را کاهش می‌دهند، در حالی که تلاش می‌کنند هزینه‌ها را مهار کنند، اگر فرض کنید بازار محصولات فین‌تک با مشکل مواجه شده است، بخشیده می‌شوید. . الکس و آنا می نویسند، اما لزوماً اینطور نیست.

دور جایزه

لامبورگینی مجوز فناوری باتری MIT را صادر می‌کند: تیم در نوشتن برای TechCrunch+ گزارش می‌دهد که لامبورگینی مجوز فناوری باتری جدیدی را از MIT صادر کرده است که می‌تواند بر محدودیت‌های باتری‌های لیتیوم یونی غلبه کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است