متن خبر

تدارکات دردناک است، بنابراین Pivot می خواهد آن را ساده کند

تدارکات دردناک است، بنابراین Pivot می خواهد آن را ساده کند

شناسهٔ خبر: 439947 -




در اوایل سال جاری، یک شرکت بزرگ فناوری فرانسوی شروع به درخواست ایمیل برای مدیرعامل برای هر خرید بالای ۱۰۰۰ یورو کرد. دلیلش این است که آنها ابزار مناسبی برای مدیریت تدارکات نداشتند.

با Pivot، یک استارت آپ جدید فرانسوی که می خواهد راه حل های مدیریت هزینه ها را اصلاح کند، ملاقات کنید. Pivot می‌خواهد با شرکت‌های جوانی کار کند که به سرعت در حال رشد هستند و احساس می‌کنند به یک راه‌حل تدارکات نیاز دارند. به جای انتخاب یک سیستم مدیریت هزینه های تجاری قدیمی از یک فروشنده ERP، Pivot می خواهد اولین (و آخرین) سیستم تدارکاتی برای این شرکت ها باشد.

در رأس این استارتاپ، سه هم بنیانگذار با تجربه خواهید یافت. رومن لیبو یکی از اولین کارمندان Swile بود و اخیراً به عنوان مدیر تولید یونیکورن فرانسوی فعالیت می کرد. Marc-Antoine Lacroix چندین سال به عنوان مدیر ارشد فناوری و سپس مدیر ارشد محصول برای کونتو کار کرده است. Estelle Giuly مهندس گردش کار برای چندین شرکت سازمانی و Wave.ai بوده است.

من روی عملیات در Swile و به خصوص روی تمام ابزارهای داخلی بسیار کار کردم. من در واقع یک توالی دیدم که در آن ابتدا سعی کردیم تا حد امکان مشتریان بیشتری به دست آوریم، پس ابتدا روی تمام ابزارهای استراتژی و فروش خود به بازار تمرکز کردیم - اساساً Salesforce. سپس، شما مشتریان زیادی دارید و می خواهید آنها را راضی نگه دارید. پس ما خدمات مشتری و تیم موفقیت مشتری خود را ساختار دادیم،" رومن لیبو به من گفت.

او گفت : «و سپس به آخرین آجر می‌رسی، یعنی اینکه چقدر خوب تمام جریان‌های مالی خود را مدیریت می‌کنی». و اینجاست که Pivot وارد می شود.

زمانی که شرکت‌ها یک رئیس تدارکات را استخدام می‌کنند، آن شخص معمولاً با فهرست کردن همه الزامات شروع می‌کند و یک فراخوان برای مناقصه صادر می‌کند. معمولاً، آنها می توانند بین جزء تدارکاتی Oracle NetSuite یا شاید Coupa یکی را انتخاب کنند. سپس چندین ماه طول می کشد تا محصول در شرکت یکپارچه شود و تیم های تدارکات احساس می کنند که تنها از ۱۰٪ از مجموعه ویژگی ها استفاده می کنند.

Pivot تنها استارتاپی نیست که سعی در بهبود تدارکات دارد. در ایالات متحده، Zip و Levelpath هر دو ده ها میلیون دلار جمع آوری کرده اند. لیبو گفت: «برخی آپشن های منطقه‌ای، آپشن های اروپایی در مورد انطباق و اکوسیستم پرداخت وجود دارد.

اما این واقعیت که برخی استارت آپ های آمریکایی در حال رونق هستند نیز ثابت می کند که یک فرصت واقعی بازار وجود دارد. به همین دلیل است که Pivot پیش از این مبلغ ۵.۳ میلیون دلاری (۵ میلیون یورو) از چندین شرکت VC (Visionaries، Emblem، Cocoa، Anamcara و Financière Saint James) و همچنین کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی مانند Loïc Soubeyrand (موسس Swile) جمع‌آوری کرده است. ، استیو آناوی (از بنیانگذاران کونتو)، هانو رنر (از بنیانگذاران پرسونیو)، الیور سامور (بنیانگذار اینترنت راکت)، پیر لاپره، الکسیس هارتمن و الکساندر بریچه.

و همه چیز با سرعت بسیار بالایی در حال پیشرفت است. پس از این دور تامین مالی در ماه آوریل، شرکت توسعه محصول را در تابستان آغاز کرد و آن را در سپتامبر با اولین مشتری - Voodoo - راه اندازی کرد.

"ما به تدریج شروع به کار می کنیم، زیرا همانطور که همیشه به تیم خود می گویم، عجله بیشتر، سرعت کمتر. اما ما سال را با حدود ده مشتری به پایان خواهیم رساند. پس ما قراردادها را داریم، اما نمی‌خواهیم در هیچ کاری عجله کنیم.» لیبو گفت.

یک گردش کار PO برای انسان ها

اگر برای یک شرکت بزرگ کار می کنید و اغلب سفارشات خرید را تکمیل می کنید، می دانید که این یک روند دردناک است. فیلدهای زیادی وجود دارد، شما مطمئن نیستید که باید در هر قسمت چه چیزی بنویسید و ترجیح می دهید راه حلی برای جلوگیری از سفارش خرید پیدا کنید.

Pivot به خوبی از آن آگاه است و ابزاری طراحی کرده است که گردش کار PO را کمتر دردسر می کند. مدیران می‌توانند جریان‌های کاری را مستقیماً از رابط Pivot تنظیم کنند - بدون نیاز به مهارت کدنویسی. به عنوان مثال، یک خرید بسیار بزرگ با یک فروشنده نرم افزار ممکن است باعث تحلیل امنیتی، تحلیل فناوری اطلاعات، تحلیل قانونی و غیره شود.

Pivot مستقیماً با پشته فناوری موجود شما ادغام می شود. این نمودار سازمانی شرکت را برای گردش کار تأیید از سیستم منابع انسانی دریافت می کند، بودجه را از Pigment، Anaplan و غیره بازیابی می کند. سپس با ابزارهای ارتباطی شما مانند Slack، Microsoft Teams و Jira ارتباط برقرار می کند.

و البته، Pivot با نرم‌افزار ERP (NetSuite، SAP…) یکپارچه می‌شود تا فروشندگان، مراکز هزینه، قوانین انطباق و موارد دیگر بلافاصله پس از تأیید سفارش خرید منتشر شوند.

بسیاری از شرکت‌ها زمان خود را در تاییدیه‌ها و گردش‌های کاری بی‌پایان تلف می‌کنند. Pivot می‌خواهد لایه‌ای از مدیریت هزینه‌ها را بدون کاهش سرعت تیم‌های تجاری اضافه کند. و زمان مناسب به نظر می رسد زیرا بسیاری از شرکت ها در حال تحلیل نحوه خرج کردن پول خود هستند.

اعتبار تصویر: Pivot

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است