متن خبر

تحویل ریوین کاهش می یابد زیرا کمبود قطعات تولید را کند می کند

تحویل ریوین کاهش می یابد زیرا کمبود قطعات تولید را کند می کند

شناسهٔ خبر: 775135 -




Rivian روز جمعه بيان کرد که امسال خودروهای کمتری نسبت به سال 2023 خواهد ساخت که دلیل آن مشکل زنجیره تامین است که در سه ماهه سوم رخ داد و اکنون "در هفته های اخیر حادتر شده است. "

این شرکت اجزای آسیب‌دیده را مشخص نکرد و فقط بيان کرد که این قطعه مشترک پلتفرم R1 (که نیروگاه پیکاپ و شاسی‌بلند آن است) و ون تجاری RCV است و در موتورهای الکتریکی قرار دارد.

ریوین اکنون انتظار دارد در سال 2024 بین 47000 تا 49000 خودرو بسازد که یک گام بزرگ از هدف 57000 دستگاهی که در ماه جولای تبلیغ کرده بود، کاهش یافته است.

این شرکت همچنین خودروهای الکتریکی کمتری را در سه ماهه سوم نسبت به سه ماهه دوم تحویل داد. تنها 10018 وسیله نقلیه ریوین در سه ماهه سوم به دست مشتریان رسید که نسبت به 13970 دستگاه در سه ماهه دوم کاهش یافته است. مدیر مالی Rivian، Claire McDonough، در یک کنفرانس تلفنی در ماه اوت هشدار داد که تحویل کاهش خواهد یافت زیرا موجودی زیادی در سه ماهه دوم فروخته است.

روز جمعه، Rivian روز جمعه بيان کرد که هنوز معتقد است به هدف تمام سال خود یعنی حمل و نقل بین 50500 تا 52000 خودرو رسیده است.

مشکل در یک زمان نامطمئن برای ریویان رخ می دهد. به طور کلی، این شرکت چشم به راه اندازی شاسی بلند R2 ارزان قیمت خود در سال 2026 دارد، اما سال 2024 احتمالاً سال رشد نسبتاً ثابتی در مقایسه با سال 2023 خواهد بود. پس روی اقدامات صرفه جویی در هزینه تمرکز کرده است این کار را کنار گذاشته است. 10٪ از نیروی کار خود را در فوریه، و برنامه های خود را برای ساخت یک تاسیسات کاملا جدید در گرجستان متوقف کرد. همچنین اخیراً پیکاپ R1T و SUV R1S خود را اصلاح کرده و طراحی آنها را ساده کرده است تا در هر فروش پول کمتری از دست بدهند.

این داستان با اطلاعات مدیر مالی Rivian که در ماه آگوست در مورد ارقام تحویل به اشتراک گذاشته شده است، به روز شده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است