متن خبر

تحقیقات جدید: اکثریت قریب به اتفاق استارت‌آپ‌های بریتانیایی تحت حمایت VC در مورد انتشارات آب و هوایی *هیچ کاری* انجام نمی‌دهند.

تحقیقات جدید: اکثریت قریب به اتفاق استارت‌آپ‌های بریتانیایی تحت حمایت VC در مورد انتشارات آب و هوایی *هیچ کاری* انجام نمی‌دهند.

شناسهٔ خبر: 438051 -




بر اساس تحقیقات جدیدی که به طور انحصاری با TechCrunch به اشتراک گذاشته شده است، حدود ۷۶ درصد از ۵۰۰ استارت آپ برتر بریتانیایی تحت حمایت VC، هیچ کاری برای اندازه گیری یا جبران انتشار کربن خود انجام نداده اند. در مجموع، این شرکت ها ۴۰ میلیارد دلار سرمایه VC جذب کرده اند. علاوه بر این، از بین VCهایی که تحلیل شد، بالاترین تنها امتیاز ۳۷ از ۱۰۰ امتیاز ممکن را در رتبه بندی کسب کردند و کمترین آن در رتبه ۳ بود.

کسب‌وکارهای فین‌تک بیشترین عملکرد را در زمینه آب و هوا داشتند: مونزو (با جذب ۱.۲ میلیارد دلار)، بانک اوک‌نورث (۸۶۱ میلیون دلار) و تاید (با جذب ۲۹۴ میلیون دلار). پس از آن Faculty (یک توسعه دهنده هوش مصنوعی با جذب ۵۲ میلیون دلار) و شرکت بیمه Yulife (با جمع آوری ۲۰۷ میلیون دلار) قرار گرفتند. بدترین عملکرد در بین ۱۰۰ رتبه برتر در شاخص ۵۰۰ نفری، Doccla (با افزایش ۲۳ دلاری)، Multiverse (با افزایش ۴۱۴ میلیون دلاری)، Cera (با افزایش ۳۰۳ میلیون دلاری) و Motorway (با افزایش ۲۷۲ میلیون دلاری) بودند.

سرمایه گذارانی مانند Latitude، Molten Ventures و Tencent به میانگین امتیازات آب و هوایی بالایی دست یافتند، در حالی که Samos Accel و Passion Capital در میان کمترین امتیازها قرار گرفتند.

تابلوی امتیازات VC شرکت ها را بر اساس اقدامات اقلیمی سبد آنها رتبه بندی کرد. میانگین امتیاز آب و هوای هر VC با مجموع امتیازات آب و هوا در تمام سرمایه گذاری های آنها در ۵۰۰ شرکت برتر تقسیم بر تعداد شرکت هایی که از ۵۰۰ شرکت برتر در آنها سرمایه گذاری کرده اند محاسبه شد.

برخی از «نام‌های خانگی» در بریتانیا VC خارج از ده رتبه برتر از جمله Notion Capital (11)، GV، Index Ventures (13)، Balderton Capital (18) و Seedcamp (27) قرار گرفتند.

VC ها و آب و هوا

VCهای انگلستان و آب و هوا

این گزارش که توسط استارت‌آپ اندازه‌گیری و جبران آب و هوا منتشر شد، طیفی از اقدامات احتمالی را تحلیل می‌کند که شامل اندازه‌گیری انتشار، کاهش کربن، خرید جبران و استخدام برای نقش آب و هوا می‌شود. Supercritical خدمات خود را عمدتاً در شرکت های فناوری هدف قرار می دهد.

این تحقیق ۵۰۰ شرکت تحت حمایت VC را که مقر آنها در بریتانیا است، با بیش از ۲۰ میلیون دلار بودجه و تعداد کارکنان بالای ۳۰ مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

در این شاخص، شرکت‌های Edtech به‌طور میانگین بالاترین امتیاز را به‌دست آورده‌اند که در رده‌های بعدی فناوری آب و هوا، غذا، حمل‌ونقل و املاک قرار دارند.

این شاخص همچنین با استفاده از داده های مشتریان Supercritical هزینه آگاهی از آب و هوا را تخمین زد. این گزارش نشان داد که میانگین هزینه اندازه‌گیری کربن و جبران کیفیت بالا ۶۱۶۳۵ پوند در سال است که معادل ۴.۹۸ پوند برای هر کارمند در هفته است.

دکتر استیو اسمیت، دانشگاه آکسفورد (همکار رهبر ردیاب صفر خالص و هم‌نویسنده اصول آکسفورد برای جبران خالص صفر تراز کربن) در بیانیه‌ای گفت: «پایان دادن به تغییرات آب و هوایی باید کار همه باشد. شرکت‌ها در سراسر جهان به این موضوع پی می‌برند، به طوری که یک سوم از بزرگترین PLC‌های جهان اکنون متعهد شده‌اند که آلایندگی‌های خالص را به صفر برسانند. بهانه‌گیری کسانی که هدف آب و هوایی ندارند سخت‌تر می‌شود و برای شرکت‌ها آسان‌تر می‌شود که ردپای کربن خود را اندازه‌گیری کنند.»

۵۲ شرکت از ۱۰۰ شرکت برتر این شاخص از سال ۲۰۱۶ تأسیس شده اند، که نشان می دهد شرکت های جوان تر نسبت به شرکت های فعلی سریع تر در اندازه گیری ردپای خود هستند.

میشل یو، یکی از بنیانگذاران Supercritical، به من گفت: «تحقیق ما نشان می‌دهد که اندازه‌گیری آلاینده‌ها و جبران آن با حذف با کیفیت بالا به‌طور متوسط ​​۵ پوند برای هر کارمند در هفته هزینه دارد... ما فکر می‌کنیم که جامعه ما مسئولیت دارد عمل کند و به دنیا نشان دهد که چه چیزی چیست. رهبری آب و هوا به نظر می رسد. ما مشکلات را حل می‌کنیم، نوآوری می‌کنیم، سریع حرکت می‌کنیم، مبتنی بر داده‌ها هستیم و اولین متفکران اصول هستیم – امروز هیچ چالشی بزرگ‌تر از بحران آب‌وهوایی وجود ندارد.»

شرکت‌های فناوری بریتانیا در زیر رتبه‌بندی ۱ تا ۱۰۰ را از نظر کارایی آب و هوا بر اساس گزارش Supercritical's Climate 100 دارند. این رتبه بندی ترکیبی از این است که آیا شرکت ردپای کربن خود را اندازه گیری کرده است یا خیر. کاهش های برنامه ریزی شده و/یا شروع شده؛ جبران حذف خریداری شده. آفست های معمولی خریداری شده؛ تعیین یک هدف اقلیمی؛ در حال ارتباط با پیشرفت است. یا نقش آب و هوایی در تجارت دارد

بانک مونزو
OakNorth Bank
جزر و مد
دانشکده
یولایف
آزمایشگاه های همه جانبه
what3words
Infogrid
انرژی اوریگامی
امتریا
پرلگو
همه گیاهان
سپر
ماهواره Vu
Gravitiq
شاگرد
ایمپالا
جنگل شهری
زیستگاه
پانگایا
GoCardless
اونفیدو
راه حل های زنجیره تامین TVS
زگو
سولدو
جعبه پول
مانی فارم
سیلورا
گروه بی سی بی
ویلدانت
Winnow
کانکسین
سفر فرهنگی
Notpla
روکو
دیه
Oddbox
Altruistiq
Revolut
گوستو
اوگوری
آنیوان
Fnatic
OLIO
یاپیلی
عنصر
تیمیت
Lifebit
شیرمرد مدرن
Dronamics
باشگاه دوچرخه
XMOS
اسکایرورا
Accurx
RedSift
لجی
سومین فورت
لندبای
زومو
Everledger
هیچ چی
Ieso Digital Health
جعبه بوترنات
وایرکس
پرک باکس
Wagestream (Earnd سابق)
زیلو
سلام خودت
PhoreMost
ذن آموزش دهید
بیمری
کانکس وان
Oxbotica
کارواو
پی هاوک
هما
بیو بیت
پرنده
SenSat
رایلو
Induction Healthcare Group PLC
causaLens
مزارع هاکستون
غذاهای VFC
پیش بینی کنید
پروژه اتوپیا
بونداوال
فناوری پادگان
منبع آور
دیویدو
پربار
بالانویس
داکلا
چندجهانی
سرا
بزرگراه

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است