تحقیقات تسلا اتوپایلوت پس از یافتن 13 تصادف مرگبار مربوط به سوء استفاده توسط فدرال رزرو به پایان رسید
اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه پس از تحلیل صدها تصادف مربوط به استفاده نادرست از آن، از جمله 13 مورد مرگبار، تحقیقات طولانی در مورد سیستم کمک راننده خودکار تسلا را بسته است.
در همان زمان، NHTSA تحقیقات جدیدی را برای ارزیابی اینکه آیا تعمیر فراخوان Autopilot که تسلا در ماه دسامبر اجرا کرد، به اندازه کافی مؤثر است یا خیر آغاز می کند.
دفتر تحلیل عیوب NHTSA در اسنادی که روز جمعه منتشر شد، بيان کرد که "مجموعه کار گسترده ای" را تکمیل کرده است که شواهدی را نشان می دهد که "سیستم درگیر شدن راننده ضعیف تسلا برای قابلیت های عملیاتی مجاز Autopilot مناسب نیست."
آژانس نوشت: «این عدم تطابق منجر به شکاف ایمنی مهمی بین انتظارات رانندگان از قابلیتهای عملیاتی [Autopilot] و قابلیتهای واقعی سیستم شد. "این شکاف منجر به سوء استفاده قابل پیش بینی و تصادفات قابل اجتناب شد."
بسته شدن کاوشگر اولیه که در سال 2021 آغاز شد، پایان یکی از آشکارترین تلاشهای دولت برای تحلیل دقیق نرمافزار Autopilot تسلا است. وزارت دادگستری همچنین ادعاهای این شرکت در مورد این فناوری را تحلیل می کند و وزارت وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا تسلا را به تبلیغ نادرست قابلیت های Autopilot و نرم افزار پیشرفته تر Full Self-Driving بتا متهم کرده است. به گفته ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در همین حال، اکنون برای استقلال به دیوار می زند.
این داستان در حال توسعه…
ارسال نظر