متن خبر

تبلیغ iPager گوگل دوباره اپل را به خاطر حباب های سبز و سایر مشکلات پیام رسانی سرزنش می کند.

تبلیغ iPager گوگل دوباره اپل را به خاطر حباب های سبز و سایر مشکلات پیام رسانی سرزنش می کند.

شناسهٔ خبر: 436447 -




حباب سبز: این یک شکاف فرهنگی است که گوگل – از طریق اندروید – بارها سعی کرده به آن رسیدگی کند. اصرار آن بر این که اپل به جای اتکای مداوم به SMS و MMS، استانداردهای پیام رسانی مدرن RCS را اتخاذ کند، کاملاً شناخته شده است. در حال حاضر، یک تبلیغ جدید سرگرم کننده، همچنان به اعمال فشار بر اپل به ظاهر دور افتاده ادامه می دهد.

سال گذشته، گوگل یک میکروسایت Get The Message را در Android.com راه‌اندازی کرد که در آن کاستی‌های بسیاری که استفاده مداوم اپل از SMS و MMS هنگام پیام‌رسانی با کاربران اندروید ایجاد می‌کند، توضیح می‌دهد، کاستی‌هایی که می‌توان با پذیرش استاندارد جدیدتر و جامع‌تر RCS برطرف کرد. (توضیحات کامل ما را در مورد خدمات ارتباطی غنی برای اطلاعات بیشتر تحلیل کنید).

دوستان اندرویدی خود را به خاطر مشکلات حباب سبز در چت سرزنش نکنید. این اپل است که هنگام ارسال پیامک با Android از فناوری پیام رسانی قدیمی استفاده می کند. به Apple #GetTheMessage و ارتقاء به RCS کمک کنید 📟 در https://t.co/fs5jaitbks pic.twitter.com/YZyfXs2uks 21 سپتامبر ۲۰۲۳ بیشتر بیاموزید

بیشتر ببین

اکنون، گوگل با یک تبلیغ زبانی برای "iPager" بازگشته است که (همانطور که توسط Neowin مشخص شده است) به وضوح از بازاریابی قدیمی اپل، مانند تبلیغ نمادین مکینتاش در سال ۱۹۸۴ و تبلیغ اصلی آیفون "Hello" در سال ۲۰۰۷ نشأت می گیرد.

در حالی که تبلیغات حول ماهیت نسبتا قدیمی چیزی است که در پیام کوتاه و فراپیام «فناوری پیام‌رسانی منسوخ» نامیده می‌شود، به‌طور خاص فقدان رمزگذاری، سازگاری با چت گروهی، رسانه‌های به شدت فشرده و البته حباب‌های سبز را نشان می‌دهد که می‌توانند حذف شوند. اگر اپل RCS را بپذیرد.

اگرچه تبلیغ جدید iPager گوگل به کمپین Get The Message گفت ه شده است، اما تاکنون نشانه‌های کمی وجود دارد که نشان دهد اپل در حال تحلیل تغییر نحوه مدیریت پیام‌های چند پلتفرمی بین iMessage و Android است و تیم کوک، مدیر عامل شرکت، قبلاً گفته بود که "من نمی شنویم که کاربران ما می پرسند که ما انرژی زیادی را [به RCS] اختصاص دهیم."

در همین حال، درون حباب آبی اپل ...

در حالی که RCS تجربه کاربران آیفون را در هنگام پیام رسانی به دوستان خود در اندروید بسیار گسترش می دهد، انتشار اخیر iOS 17 با خود مجموعه ای از ارتقاها را برای تجربه چت آیفون به آیفون از طریق iMessage به ارمغان می آورد.

همراه با تصحیح خودکار بهبودیافته، Check In اکنون برای کمک به پیگیری عزیزان در تاکسی خانه در دسترس است و Live Stickers اکنون می‌تواند تقریباً از هر جایی برای تزئین رشته‌های iMessage شما و فراتر از آن ارائه شود.

تحلیل کامل iOS 17 ما را برای نگاهی عمیق تر به آنچه که آیفون به شما می دهد را تحلیل کنید و برای کسانی که هنوز در کنار حباب سبز حصار ایستاده اند، ما امید زیادی به اندروید ۱۴ و سری Google Pixel 8 داریم. قرار است در عرض چند روز راه اندازی شود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است