متن خبر

تبلیغات TikTok اکنون شامل آواتارهای AI سازندگان و بازیگران سهام می شود

تبلیغات TikTok اکنون شامل آواتارهای AI سازندگان و بازیگران سهام می شود

شناسهٔ خبر: 564246 -




TikTok روز دوشنبه اعلام کرد که آواتارهای هوش مصنوعی مولد سازندگان و بازیگران سهام را برای محتوای مارک دار و تبلیغات در پلتفرم خود معرفی می کند. این شرکت همچنین در حال راه اندازی ابزار «دوبله هوش مصنوعی» برای سازندگان و برندها است تا دامنه تبلیغات و محتوای برند خود را گسترش دهد.

«آواتارهای سفارشی» جدید برای نشان دادن یک سازنده یا سخنگوی برند طراحی شده‌اند. TikTok او میگوید ، سازندگان می‌توانند شباهت خود را برای ایجاد آواتارهای چندزبانه برای گسترش دامنه جهانی و همکاری‌های برند خود تغییر دهند. برندها می‌توانند با سخنگوی خود یا سازنده‌ای که برای بومی‌سازی کمپین‌های جهانی خود با آنها همکاری کرده‌اند، آواتار ایجاد کنند.

همچنین "Stock Avatars" جدیدی وجود دارد که آواتارهای از پیش ساخته شده ای هستند که با استفاده از بازیگران پولی که مجوز استفاده تجاری دارند ایجاد شده اند. ایده پشت این آواتارها این است که به کسب و کارها راهی برای اضافه کردن حس انسانی به محتوای خود بدهند. TikTok می گوید که آواتارها با بازیگرانی از طیفی از پیشینه ها، ملیت ها و زبان ها ساخته شده اند.

اعتبار تصویر: TikTok

راه اندازی ابزارهای جدید ممکن است برای برخی نگران کننده باشد. بازیگران هالیوود سال گذشته به دلیل نگرانی‌های مختلف در مورد هوش مصنوعی، از جمله ترس از استفاده از شباهت آن‌ها برای تولید ماکت‌های هوش مصنوعی دست به اعتصاب زدند. با آواتارهای جدید هوش مصنوعی TikTok، سازندگان کنترل دارند که آیا می‌خواهند از شباهت آنها استفاده شود یا خیر. سازندگان همچنین می‌توانند نرخ‌ها، مجوزها و افرادی که می‌توانند از آواتارشان استفاده کنند را تعیین کنند.

در مورد ابزار جدید دوبله هوش مصنوعی، این ابزار به سازندگان و برندها اجازه می‌دهد محتوای خود را به 10 زبان از جمله انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای و اسپانیایی ترجمه کنند. به طور خودکار زبان یک ویدیو را شناسایی می کند و سپس محتوا را رونویسی و ترجمه می کند تا یک ویدیوی دوبله شده به زبان دلخواه تولید کند. TikTok می گوید این ویژگی جدید به سازندگان و برندها اجازه می دهد با مخاطبان جهانی ارتباط برقرار کنند.

این راه‌اندازی در حالی صورت می‌گیرد که TikTok اخیراً فاش کرده است که ۶۱٪ از کاربران مستقیماً در TikTok یا پس از دیدن یک تبلیغ خرید کرده‌اند.

آپشن های جدید به‌عنوان بخشی از «سمفونی TikTok»، مجموعه راه‌حل‌های تبلیغاتی این شرکت با استفاده از هوش مصنوعی مولد، که در ماه مه راه‌اندازی شد، در دسترس خواهند بود. این مجموعه شامل ابزارهایی برای کمک به بازاریابان برای نوشتن اسکریپت، تولید ویدئو و افزایش دارایی های جاری است.

TikTok با وجود اینکه اگر شرکت مادرش ByteDance موفق به فروش این برنامه در مدت یک سال نشود، با ممنوعیت احتمالی در ایالات متحده مواجه است، در حال ایجاد تجارت تبلیغاتی خود است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است