متن خبر

تبلیغات در ویندوز 11 در حال تبدیل شدن به حالت عادی جدید هستند و به نظر می رسد که به صفحه اصلی تنظیمات شما هدایت می شوند

تبلیغات در ویندوز 11 در حال تبدیل شدن به حالت عادی جدید هستند و به نظر می رسد که به صفحه اصلی تنظیمات شما هدایت می شوند

شناسهٔ خبر: 471371 -




لپ تاپ با ویندوز 11
(اعتبار تصویر: sdx15 / Shutterstock)

به نظر می‌رسد مایکروسافت در حال پیشروی در ماموریت خود برای قرار دادن تبلیغات بیشتر در بخش‌هایی از رابط ویندوز 11 است و آخرین اقدام، تبلیغی است که به صفحه اصلی تنظیمات معرفی شده است.

Windows Latest متوجه شد که این تبلیغ که مربوط به Xbox Game Pass است، بخشی از آخرین نسخه پیش نمایش سیستم عامل در کانال Dev (build 26120) است. برای افراد ناآشنا، Game Pass سرویس اشتراک مایکروسافت است که به شما امکان دسترسی به مجموعه ای از بازی ها را با هزینه اشتراک ماهانه یا سالانه می دهد.

هر آزمایش‌کننده این آگهی را حداقل در حال حاضر نمی‌بیند، زیرا این آگهی فقط برای کسانی منتشر می‌شود که گزینه «دریافت آخرین به‌روزرسانی‌ها به محض در دسترس بودن» را انتخاب کرده‌اند (و این در مورد سایر آپشن های ارائه شده صادق است. توسط این ساخت پیش نمایش). همچنین، این تبلیغ فقط برای افرادی که به حساب مایکروسافت وارد شده اند نشان داده می شود.

علاوه بر این، مایکروسافت در یک پست وبلاگی در معرفی بیلد توضیح می دهد که تبلیغ Xbox Game Pass فقط برای کاربران ویندوز 11 ظاهر می شود که به طور فعال در رایانه شخصی خود بازی می کنند. سایر تغییرات ارائه شده توسط این نسخه پیش‌نمایش جدید نیز مفید هستند، از جمله رفع مشکلات متعدد شناخته شده، که برخی از آنها مربوط به اختلالات عملکرد با برنامه تنظیمات است.

نمای نزدیک <a href= از یک صفحه کلید و یک زن در حال بازی در رایانه شخصی با نور نئون" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/azgXoTSawRboN2pcZkRQgM-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/azgXoTSawRboN2pcZkRQgM-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/azgXoTSawRboN2pcZkRQgM-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/azgXoTSawRboN2pcZkRQgM-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/azgXoTSawRboN2pcZkRQgM-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/azgXoTSawRboN2pcZkRQgM-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/azgXoTSawRboN2pcZkRQgM.jpg">

(اعتبار تصویر: Shutterstock/Standret)

فشار بیش از حد یک خطر قطعی برای مایکروسافت است

در حالی که می توانم ببینم که این فشار تبلیغاتی جدید برای کاربران ویندوز 11 به خوبی اجرا نمی شود، Windows Latest به روز رسانی جدید را امتحان کرد و گزارش می دهد که پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسخه قبلی 24H2 است. پس این حداقل خبر خوبی است و سایت فناوری همچنین مشاهده می کند که راه حلی برای اشکال خرابی نصب در اینجا وجود دارد (ظاهراً خطای کد توقف '0x8007371B').

Windows 11 24H2 هنوز به طور رسمی برای همه کاربران عرضه نشده است، اما پیش بینی می شود این سیستم عامل از پیش نصب شده روی رایانه های شخصی جدید Snapdragon X Elite باشد که قرار است در ژوئن 2024 ارائه شوند. عرضه برای همه کاربران در ویندوز 11 موجود دستگاه‌ها چند ماه بعد، شاید در سپتامبر یا اکتبر رخ خواهند داد.

من بزرگترین طرفدار استراتژی مایکروسافت در مورد ارتقای خدمات خود - و در واقع تبلیغات مستقیم همانطور که در اینجا وجود دارد - یا تلاش های این شرکت برای تشویق مردم به ارتقاء از ویندوز 10 به ویندوز 11 نیستم. متأسفانه، سال آینده، ویندوز 10 خواهد آمد. کاربران با انتخاب مهاجرت به ویندوز 11 یا از دست دادن به‌روزرسانی‌های امنیتی پس از پایان پشتیبانی از سیستم‌عامل قدیمی‌تر (در اکتبر 2025) مواجه خواهند شد. یعنی اگر اصلاً می توانند ارتقاء دهند - الزامات سخت افزاری ویندوز 11 این کار را برای برخی از رایانه های شخصی قدیمی دشوار می کند.

من به خاطر شخص من و همه کاربران ویندوز 11 امیدوارم که مایکروسافت نشان دهد که برای همه ما ارزش قائل است و ما را در معرض تبلیغات بیشتر و بیشتر در بخش‌های مختلف سیستم عامل قرار نمی‌دهد.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

کامپیوتر نویس

کریستینا یک نویسنده محاسباتی مقیم بریتانیا است و به همه چیزهای محاسباتی، نرم افزاری، فناوری، ریاضیات و علوم علاقه مند است. او قبلاً مقالاتی در مورد فرهنگ عامه، اقتصاد و موضوعات متفرقه دیگر نوشته است.

او علاقه شخصی به تاریخ ریاضیات، علم و فناوری دارد. به ویژه، او از نزدیک هوش مصنوعی و بحث های با انگیزه فلسفی را دنبال می کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است