متن خبر

تبلت آینده لنوو ممکن است یک eReader 3K و میان رده با بلندگوهای قدرتمند باشد

تبلت آینده لنوو ممکن است یک eReader 3K و میان رده با بلندگوهای قدرتمند باشد

شناسهٔ خبر: 454901 -




مردی در حال خواندن اخبار در تبلت
(اعتبار تصویر: Kaboompics / Pexels)

ظاهراً شخصی در لنوو خود را یک دانشمند دیوانه تصور می کند. افشای اخیر نشان می‌دهد که این شرکت در حال کار بر روی تبلت جدید Tab P12 است که ترکیبی از ویژگی‌ها از جمله صفحه‌نمایش کاغذ مانند مات را در خود جای داده است.

این به درستی صفحه نمایش مات Tab P12 نام دارد و ما دوست داریم آن را به عنوان یک واهی به شکل یک تبلت در نظر بگیریم زیرا چیزهای زیادی در جریان است. طبق گزارش ویندوز ، این صفحه نمایش 12.7 اینچی LCD دارد که قادر به خروجی تصویر با وضوح 3K (2944 در 1840 پیکسل) است. در ابتدا عالی به نظر می رسد، اما تصاویر موجود در مقاله نشان می دهند که رنگ ها نسبتاً خاموش به نظر می رسند. آنها آنقدر روشن یا واضح نخواهند بود که در تبلت های OLED تجربه می کنید. هر چند که هنوز چیزهای زیادی برای آن وجود دارد.

گفته می شود که دستگاه لنوو دارای یک پوشش ضد تابش نور است که شفافیت کریستالی را در زیر نور مستقیم خورشید تضمین می کند. بعلاوه، ماهیت کاغذ مانند بودن نمایشگر به آن اجازه می دهد تا برای چشم راحت باشد. داشتن این دو ویژگی در کنار هم تب P12 Matter را قادر می سازد تا به طور بالقوه یک تبلت کار قوی باشد.

تصاویر نشان می‌دهند که دستگاه به روش‌های مختلف استفاده می‌شود، اما به نظر می‌رسد که در درجه اول برای تولید محتوا باشد. Windows Report در پوشش خود بیان می‌کند که از چندین لوازم جانبی لنوو مانند کیبورد پک P12 ، قاب Folio و Tab Pen Plus این شرکت پشتیبانی می‌کند. همه اینها را با ماهیت منحصر به فرد صفحه نمایش ترکیب کنید "و یک دستگاه یادداشت کاری خواهید داشت که بسیار طبیعی تر از یک تبلت معمولی است. "

مشخصات و ویژگی های بالقوه

برگه مشخصات در نشت نشان می دهد که Tab P12 یک دستگاه سرگرمی جامد است حتی اگر رنگ ها کم رنگ باشند. نسبت تصویر 16:10 و آرایه بلندگوی Quad JBL است که برای Dolby Atmos تایید شده است. در زیر کاپوت، چیپست مدیاتک Dimensity 7050، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اجرا می شود. فضای ذخیره سازی به لطف پشتیبانی از کارت SD تا 1 ترابایت قابل افزایش است.

با نگاهی به این مشخصات، واضح است که تبلت آینده لنوو برای بازی در نظر گرفته نشده است. نرخ تازه سازی در 60 هرتز به پایان می رسد. پیکربندی سخت افزار خیلی قدرتمند نیست. با این حال، باید وظایف کاری و مصرف رسانه را با سهولت نسبی انجام دهد.

از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی با ردیابی هوش مصنوعی، عمر باتری 9 ساعته و حسگر اثر انگشت برای امنیت اشاره کرد. تب P12 قرار است در زمان راه اندازی با اندروید 13 با چهار سال به روز رسانی امنیتی اجرا شود.

صفحه نمایش مات Tab P12

(اعتبار تصویر: گزارش ویندوز)

در این افشاگری اشاره ای نشده است که تبلت لنوو چه زمانی عرضه می شود یا قیمت آن چقدر خواهد بود. Windows Report تئوری می‌کند که می‌تواند به اندازه مدل فعلی Tab P12 که از 270 دلار شروع می‌شود، قیمت داشته باشد. البته این اطلاعات را با کمی نمک مصرف کنید. مانند هر نشتی، همه چیز همیشه می تواند تغییر کند.

اگر به دنبال چیزی کمتر آشفته هستید، فهرست TechRadar از بهترین کتابخوان‌های سال 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است