متن خبر

تای بردی آمازون در مورد انبارهای رباتیک نسل بعدی بحث می کند

تای بردی آمازون در مورد انبارهای رباتیک نسل بعدی بحث می کند

شناسهٔ خبر: 784121 -




در چند سال گذشته، رویداد تحویل آینده، آخرین فناوری‌های تقویت‌کننده عملیات آمازون را به نمایش گذاشته است. رویداد 2023 سیاتل به‌روزرسانی‌های پیشنهادات داروخانه‌های این شرکت و تحویل هواپیماهای بدون سرنشین را به نمایش گذاشت.

امسال در نشویل، آمازون درباره به‌روزرسانی‌های هوش مصنوعی در تجارب خرید خود و نحوه استفاده این شرکت از بینایی کامپیوتر برای کاهش زمان تحویل بسته بحث کرد. در حالی که در این رویداد دو روزه شرکت هیچ سیستم رباتیک جدیدی را به نمایش نمی‌گذارد، بینش کلیدی در مورد نحوه ادغام پیشنهادات موجود ارائه می‌دهد.

مدت کوتاهی پس از این رویداد، TechCrunch با تای بردی، فن‌شناس ارشد آمازون رباتیک به گفتگو نشست. این گفتگو در چند سال گذشته یک رویداد سالانه بوده است و به ما فرصتی می دهد تا عمیق تر در مورد چگونگی تغییر داستان روباتیک آمازون در 12 ماه گذشته و چگونگی تکامل 12 ماه آینده تحقیق کنیم.

بر اساس آمارهای داخلی آمازون، این شرکت در حال حاضر بیش از 750000 ربات در مراکز خود در ایالات متحده مستقر کرده است. این همان شخصیت عمومی است که شرکت در سال 2023 تبلیغ کرد. با این حال، این تمام داستان نیست. رقم 750000 فقط شامل ربات های متحرک مستقل (AMR) این شرکت می شود.

این‌ها سیستم‌های چرخدار آشنا هستند که از زمانی که این شرکت در سال 2012 Kiva Systems را خریداری کرد، در طبقات انبارهای آمازون گشت‌زنی کرده‌اند. این ربات‌های بزرگ که شرکت از آنها به عنوان سیستم‌های درایو قطار خود نیز یاد می‌کند، شامل تعدادی مدل‌های مختلف از جمله Proteus مستقل است. سیستمی که در Re:Mars در سال 2022 رونمایی شد.

اعتبار تصویر: آمازون

ARM ها اکثریت قریب به اتفاق ناوگان آمازون را تشکیل می دهند، اما سایر عوامل شکل فضای خود را بر روی زمین ایجاد کرده اند. دسته بعدی بزرگ ترین بازوهای رباتیک آمازون است که اکنون شامل رابین، کاردینال و اسپارو می شود که هر کدام وظیفه مرتب سازی و چیدن اشیاء را بر عهده دارند.

جدیدترین ورود به خانواده رباتیک آمازون، Sequoia است که در رویداد تحویل آینده در سال 2023 رونمایی شد. این نام که از درخت‌های قرمز عظیم شمال کالیفرنیا به عاریت گرفته شده است، ممکن است ادای احترامی به اندازه و وسعت این سیستم باشد. Sequoia یک سیستم ذخیره سازی و بازیابی خودکار است که در اصل مشابه سیستم هایی است که توسط شرکت هایی مانند AutoStore ارائه می شود.

اولین سیستم Sequoia در سال 2023 در یک مرکز اجرای منطقه هیوستون به صورت آنلاین راه اندازی شد. روز چهارشنبه، آمازون اعلام کرد که سیستمی به اندازه ۵ برابر آن، اکنون قلب یک انبار عظیم در شریوپورت، لوئیزیانا را تشکیل می دهد. مرکز تکمیل خود جدید نیست، اما به طور چشمگیری در حال گسترش است تا بیش از 3 میلیون فوت مربع وسعت داشته باشد.

آمازون مطمئناً منابع لازم برای ایجاد مراکز جدید اجرای رباتیک سبز فیلد را در اختیار دارد. در عوض، این خرده‌فروش بزرگ بر مقاوم‌سازی انبارهای برون‌فیلد موجود متمرکز شده است. این روش در حالی که منابع کمتری دارد، شرکت را مجبور می‌کند تا عملیات تحویل موجود را انجام دهد، همانطور که برادی او میگوید : «هواپیما را در حین پرواز تعمیر کنید».

اعتبار تصویر: آمازون

مرکز Shreveport، اولین ساختمان "Gen 12" آمازون، در نهایت از 10 برابر تعداد روبات‌های قبلی خود استفاده خواهد کرد - رقمی که شرکت هنوز فاش نکرده است. بردی اضافه می کند که در کنار این روبات های جدید، مشاغل ربات محور بیشتری نیز به وجود می آیند. این بدان معناست که 25٪ نقش RME (مهندسی تعمیر و نگهداری قابلیت اطمینان) بیشتر از قبل است.

این شرکت اضافه می‌کند که به محض اینکه عملیات تکمیلی 55 زمین فوتبال شریوپورت راه‌اندازی شود، 2500 نفر را استخدام خواهد کرد. طرفداران اتوماسیون به شما می گویند که این فناوری ها به انسان اجازه می دهد تا روی کارهایی که می توانند انجام دهند تمرکز کنند که روبات ها نمی توانند انجام دهند. برادی از طرفداران بزرگ این مفهوم است.

در پاسخ به این سوال که انسان ها هنوز برای چه مشاغلی مناسب تر هستند، او پاسخ می دهد: «حل مسئله، عقل سلیم، تفکر با عقل، درک تصویر بزرگ، درک زمینه. برخی از وظایف بدنی نیز.

در حالی که ربات Agility's Digit در رویداد 2023 به یک ستاره تبدیل شد، آمازون چیز زیادی در مورد جنبه انسان نما ذکر ن کرد. مطمئناً، این شرکت در حال تحلیل نقش‌هایی است که روبات‌های دوپا می‌توانند در مراکز اجرای خود ایفا کنند، از جمله یک خلبان با Agility که سال گذشته اعلام شد. با این حال، همه چیز از زمان تکمیل خلبان آرام بوده است.

اعتبار تصویر: آمازون

بردی در مورد مشارکت چابکی می گوید: «ما هنوز در حال یادگیری هستیم. آهسته و پیوسته است. "تحقیق و توسعه" بهترین راهی است که می توانم آن را به تصویر بکشم." او توضیح می‌دهد که کندی، محصول یافتن راه‌هایی است که چنین فناوری می‌تواند وارد جریان‌های کاری موجود شود.

بردی او میگوید : «ما با مشکلی که سعی در حل آن داریم شروع می‌کنیم. وقتی شما یک تکه فناوری دارید و می گویید، "هی، چگونه این را اعمال کنم؟" این مسیر خطرناکی است زمانی که شما سعی می کنید چیزهایی را مجبور کنید. واقعیت این است که در مراکز اجرای ما، کف‌های بتونی خوب و زیبای زیادی داریم. چرخ ها خیلی خوب هستند اما وقتی شروع به بیرون رفتن می کنیم پله ها و زمین ناهموار هم داریم.

بردی تایید کرد که این همکاری هنوز فعال است اما اطلاعات بیشتری برای به اشتراک گذاشتن با TechCrunch ندارد.

یکی از مشارکت‌هایی که در ماه‌های اخیر بسیار واضح‌تر شده است، Covariant فرعی UC Berkeley است. در ماه آگوست، آمازون اعلام کرد که بنیانگذاران استارتاپ، پیتر آببل، پیتر چن و راکی ​​دوان را به همراه حدود 25 درصد از کارمندان خود استخدام کرده است. این حرکت تلاشی برای گسترش نقش مدل های بنیادی در محیط صنعتی است.

اعتبار تصویر: آمازون

به عنوان مثال، آمازون خاطرنشان می کند که بازوی رباتی آن، اسپارو، "اکنون می تواند بیش از 200 میلیون محصول منحصر به فرد را در اشکال، اندازه ها و وزن های مختلف مدیریت کند." اما همیشه موارد لبه وجود دارد. مدیریت این موارد به کارکنان انسانی و سیستم‌های هوش مصنوعی آموزش‌دیده‌تر برمی‌گردد. Covariant که در این نوع مجموعه داده‌های عظیم عمل می‌کند تا مواردی مانند انتخاب و قرار دادن محصول را تنظیم کند، نقش کلیدی ایفا خواهد کرد.

بردی در مورد این قرارداد می گوید: «ما در حال راه اندازی هستیم و شروع به کار روی برخی مشکلات واقعاً گوشتی و کاربردی برای یادگیری ماشینی کرده ایم.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است