متن خبر

تایید شد: منابع می گویند که Entrust در حال خرید استارتاپ تایید هویت مبتنی بر هوش مصنوعی Onfido است، منابع می گویند با قیمت بیش از 400 میلیون دلار

تایید شد: منابع می گویند که Entrust در حال خرید استارتاپ تایید هویت مبتنی بر هوش مصنوعی Onfido است، منابع می گویند با قیمت بیش از 400 میلیون دلار

شناسهٔ خبر: 448671 -




TechCrunch آموخته و تأیید کرده است که Onfido، یک محرک اولیه در دنیای تأیید هویت با استفاده از بینایی رایانه و سایر ابزارهای هوش مصنوعی، در حال خرید است. Entrust - شرکت خصوصی که طیف وسیعی از خدمات صدور گواهینامه و تأیید را در مورد کارت‌های پرداخت، رمز عبور، دسترسی به شبکه و وب‌سایت، دسترسی به دستگاه و موارد دیگر ارائه می‌کند - در حال خرید این استارت‌آپ مستقر در لندن است، منابع می‌گویند که رقم بسیار بالاتر از 400 دلار است. میلیون.

این معامله هنوز تاریخ تکمیلی ندارد، زیرا هنوز در حال گذراندن تأییدیه های نظارتی است. این مذاکرات به طور رسمی در حال حاضر توسط دو شرکت به عنوان مذاکرات "اوایل و انحصاری" توصیف می شود. تاد ویلکینسون، مدیرعامل و رئیس Entrust در مصاحبه ای گفت: پس از تکمیل این فرآیند، برنامه ادغام ابزارهای Onfido در پشته فناوری گسترده تر Entrust خواهد بود.

او گفت: «همانطور که ما Onfido را با Entrust گرد هم می‌آوریم، تقریباً در سراسر چرخه حیات هویت، یک موقعیت رهبری خواهیم داشت. Entrust از دهه 1990 وجود داشته است، و Datacard (که Entrust را خریداری کرد و کسب و کار را با نام دوم تغییر نام داد) از سال 1969 وجود داشته است، پس یکی از موارد مهمی که در اینجا انتخاب می کند، گفت ن جامع مبتنی بر هوش مصنوعی است. ابزار. «ابزارهایی مانند Atlas AI Onfido، جای تعجب نیست که هوش مصنوعی بزرگ برای ما جذابیت زیادی داشته باشد، درست است؟» او اضافه کرد.

ویلکینسون بيان کرد که قیمت و سایر شرایط مالی این معامله فاش نشده است. او بيان کرد که Entrust خود سودآور است و چندین سال است که این کار را کرده است، و در حال حاضر با حدود 10000 مشتری، از جمله دولت ها، بانک های بزرگ در سراسر جهان و شرکت های بزرگ، سالانه «کمتر از 1 میلیارد دلار» درآمد دارد. او بيان کرد که هیچ سهامداری ندارد و به طور خصوصی متعلق به یک خانواده آلمانی است.

در همین حال، Onfido توسط حسین کسایی زمانی که او هنوز در آکسفورد دانشجو بود تأسیس شد. بعدها ایمون جوباوی و روحول امینهاس به عنوان یکی از بنیانگذاران به او پیوستند.

بخش اعظم سفر آن منعکس کننده جریان های بزرگ دیگری در دنیای فناوری بوده است: آخرین رونق بزرگ در هوش مصنوعی در سال 2010 (در سال 2012 تأسیس شد) که منجر به جمع آوری پول از سرمایه گذارانی مانند TPG، Salesforce، مایکروسافت و نزدیک به 50 شرکت دیگر شد. و افراد سرشناس در اوج همه‌گیری کووید-19، ستاره بالاتر رفت، زیرا همه تراکنش‌ها دیجیتالی شدند و نیاز به ابزارهای تأیید هویت مبتنی بر دیجیتال بیش از پیش در اولویت قرار گرفت. (در واقع، آخرین بودجه ای که فاش کرد 100 میلیون دلار در سال 2020 بود، در اوج آن زمان.)

خنثی کردن سقوط پس از همه گیری در اقتصاد و بازگشت از «عادی جدید» - تغییراتی که بسیاری از شرکت های فناوری دیگر را تحت تأثیر قرار داده است - قطعاً بر Onfido نیز تأثیر می گذارد. Kassai چند سال پیش از این تجارت کنار رفت، و ما شنیده بودیم که در چند سال گذشته به طور غیررسمی به دنبال خریدار است.

اقدام Entrust برای خرید Onfido در یک لحظه کلیدی در دنیای فناوری انجام می شود. با توجه به امنیت سریع و نقض داده‌ها برای بسیاری از مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها، و موجی از مقررات با هدف حفاظت بهتر از داده‌ها، فناوری‌های تأیید هویت و صدور گواهینامه در تلاش هستند تا با هجوم خدمات دیجیتال مبتنی بر ابر که اکنون بخشی از آن هستند، پیشی بگیرند. و مجموعه ای از نحوه عملکرد جهان، اما همچنین سطح حمله را برای هکرهای مخربی که به دنبال آسیب پذیری برای سوء استفاده هستند، گسترش داده اند.

این شرکت در حال حاضر مجموعه گسترده ای از خدمات دارد و در برخی از بخش های حساس تر بازار مانند خدمات دولتی و مالی فعالیت می کند. اما کسب هوش مصنوعی یک گام مهم دیگر در مواجهه با چالش‌های ارائه خدمات مناسب برای چالش‌های امروز و احتمالا فردا به آن می‌دهد.

همچنین نشان دهنده روند بزرگتری است که ما در ادغام راه حل های نقطه ای در پلتفرم های بزرگتر دیده ایم.

ویلکینسون گفت: "من فکر می کنم این یک بازار گیج کننده برای بسیاری از کاربران نهایی است، زیرا بازیکنان زیادی در فضا هستند." این از منظر خلاقیت و رقابت عالی بود، اما از دیدگاه کاربران نهایی نیز دشوار است. آنچه در سال گذشته به علاوه دیده‌ایم این است که صادقانه بگویم، برای شرکت‌هایی مانند ما که پلتفرم‌های مالی پایداری دارند، ما این فرصت را داشتیم که واقعاً پیشرفت کنیم.»

ما از Onfido برای این داستان نظر خواسته‌ایم و زمانی که آن را داشته باشیم آن را به‌روزرسانی خواهیم کرد. در حال حاضر، ما فقط یک بیانیه کنسرو شده از یک بیانیه مطبوعاتی داریم:

مایک توچن، مدیرعامل Onfido در بیانیه‌ای گفت: «ما هیجان‌زده هستیم که وارد بحث‌های اولیه و انحصاری با Entrust می‌شویم تا به طور بالقوه دسترسی به پیشرفته‌ترین و ایمن‌ترین راه‌حل‌های تأیید هویت دیجیتال را در سراسر جهان گسترش دهیم.» «هویت های دیجیتال سطوح جدیدی از سادگی و دسترسی را برای مردم در سراسر جهان فراهم می کند. پتانسیل هوش مصنوعی قدرتمند Onfido و تأیید هویت مبتنی بر یادگیری ماشین و راه‌حل‌های امنیتی هویت اثبات‌شده Entrust، دنیای جدیدی از اعتماد دیجیتال را ممکن می‌سازد.»

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است