متن خبر

تایوان محصولات قدرتمند هوش مصنوعی و ابری را با جوایز تعالی تایوان برجسته می کند

تایوان محصولات قدرتمند هوش مصنوعی و ابری را با جوایز تعالی تایوان برجسته می کند

شناسهٔ خبر: 440259 -




در عصر اینترنت، اتصال و شبکه های قابل اعتماد از اهمیت بالایی برخوردار است. کار بسیار زیادی برای فعال نگه داشتن بک‌اند یک شبکه انجام می‌شود، و پس از آن چیزهای بیشتری برای ارائه خدمات با کیفیت به هزاران یا میلیون‌ها کاربر که هر روز به آن متصل می‌شوند، ضروری است. اخیراً برنامه های کاربردی هوش مصنوعی و ابری برای رفع این نیازها در حال افزایش بوده اند. و در سال گذشته، چند محصول خاص به دلیل ارائه نوآوری و تأثیرات تغییر دهنده زندگی بیشتر از بقیه از این بسته متمایز بودند و جایزه تعالی تایوان را برای سال ۲۰۲۳ به ارمغان آوردند.

در طول ۳۰ سال گذشته، تایوان محصولات داخلی خود را با جوایز تعالی تایوان برجسته کرده است، که به محصولات ارائه دهنده نوآوری فنی و تاثیر واقعی و تغییر دهنده زندگی اختصاص دارد. این تمرکز بر ارزش نوآورانه است که اداره تجارت بین‌المللی (TITA) و شورای توسعه تجارت خارجی تایوان (TAITRA) به دنبال برجسته کردن آن در سراسر جهان هستند.

هر سال، جوایز تعالی تایوان تنها تعداد انگشت شماری از محصولات نوآورانه را انتخاب می کند که معیارهای دقیق تحقیق و توسعه، طراحی، کیفیت و بازاریابی را برآورده کرده اند. محصولات منتخب نشان جایزه تعالی تایوان را دریافت می کنند که به عنوان تمایز و گواهی بر استانداردهای بالای آنها عمل می کند.

این محصولات که در تایوان طراحی و ساخته شده اند، ترکیبی از نوآوری و برتری را به نمایش می گذارند که جنبه های زیر را منعکس می کند:

نوآورانه: محصولاتی که رضایت مشتری را از طریق طراحی پیشرفته و مدبرانه در اولویت قرار می دهند.

تعالی: شرکت هایی که مشتاق اهداف مشترک هستند، روحیه تیمی، اشتیاق و به اشتراک گذاری دانش را تقویت می کنند.

ارزش: محصولات کاربردی که واقعاً زندگی روزمره را بهبود می بخشد

قابل اعتماد: محصولات قابل اعتماد با کیفیت و عملکردی که می توانید روی آنها حساب کنید.

نکات برجسته در هوش مصنوعی و محاسبات ابری در جوایز تعالی تایوان امسال، آی سی کنترلر SSD سازمانی PCIe 4.0 از Phison Electronics، راه حل شبکه LoRa AIoT از Planet Technology، و SysTalk.Chat از TPIsoftware است.

آی سی کنترلر PCIe 4.0 Enterprise SSD Phison — PS5020-E20 (راه حل X1)

آی سی کنترلر SSD Enterprise Phison's X1 PCIe 4.0

(اعتبار تصویر: Phison Electronics Corp)

Phison PS5020-E20 یک کنترلر و راه حل SSD کلاس سازمانی با کارایی بالا نسل بعدی است که با افزایش تراکم ذخیره سازی، مصرف انرژی کم و عملکرد بالا به کاهش هزینه کل مالکیت (TCO) در سناریوهای مورد استفاده سازمانی کمک می کند. راه حل پیشرفته زیرساخت ذخیره سازی هوشمندتر را در برنامه های ذخیره سازی سازمانی گسترده مانند مراکز داده فوق مقیاس، محاسبات با عملکرد بالا (HPC) و هوش مصنوعی (AI) فعال می کند.

با طراحی‌های پیشرفته ASIC و دانش مهندسی همراه با هم‌افزایی قوی با شرکای ما، Phison به دنبال پاسخگویی به نیازهای بازار SSD سازمانی است و در عین حال با کنترل‌کننده‌های حافظه فلش NAND درجه یک سازمانی به سمت موقعیت‌های پیشرو کار می‌کند. راه حل های آی سی راه‌حل‌های ذخیره‌سازی NAND مجهز به PS5020-E20 برای حجم‌های کاری خاص و برنامه‌هایی مانند هوش مصنوعی، فضای ذخیره‌سازی ابری و محاسبات لبه ۵G به‌خوبی تنظیم شده‌اند تا به مشتریان سازمانی بیشترین هزینه را بدهند.

راه حل شبکه LoRa AIoT شرکت Planet Technology

(اعتبار تصویر: PLANET Technology Corporation)

راه حل شبکه PLANET LoRa AIoT به طور ویژه برای مدیریت کارآمد زیرساخت های شبکه IoT دوربرد طراحی شده است. برای استفاده در انواع برنامه های عمودی مانند کارخانه ها، شهرهای هوشمند، تأسیسات انرژی و حمل و نقل انعطاف پذیر است. این یک روش مقرون‌به‌صرفه و قابل اعتماد برای ISPها و شرکت‌ها برای ادغام استقرار شبکه AIoT موجود با دستگاه‌های شبکه جدید و پروتکل‌های ارتباطی متعدد است.

این سیستم می‌تواند با استفاده از LoRa LPWAN، Wi-Fi 6 و اتصالات فیبر نوری یکپارچه شود، و آن را بسیار همه‌کاره می‌کند و با VPN‌های درجه صنعتی (IPSec/PPTP/L2TP از طریق IPSec) و عملکردهای امنیت سایبری سازگار است. این واحدها طراحی صنعتی مقاومی ارائه می‌دهند، از MQTT و Modbus TCP پشتیبانی می‌کنند و برای باندهای فرکانس Sub 1G EU868/US915/AS923 مگاهرتز از پیش پیکربندی شده‌اند. به عنوان یک راه حل جامع برای شبکه ها، یک پلت فرم مدیریت مرکزی هوشمند با رابط کاربری وب کاربر پسند، یک دروازه انتقال ارتباط امن و تجهیزات تبدیل داده ارائه می دهد.

SysTalk.Chat

SysTalk.Chat

(اعتبار تصویر: TPIsoftware Corporation)

SysTalk.Chat TPIsoftware قدرتمندترین سرویس هوش مصنوعی مکالمه ای است که خدمات هوشمندانه ای به مشتریان ارائه می دهد. جوایز برتری تایوان ۲۰۲۳، CX Asia Excellence Awards 2021 در سنگاپور و بسیاری موارد دیگر اعطا شده است. TPIsoftware همچنین به عنوان فروشنده جالب در هوش مصنوعی مکالمه در APAC 2018 توسط گارتنر انتخاب شده است. SysTalk.Chat با ضریب نفوذ بالا در بازار، زمان کارمندان را برای کارهای با ارزش بالاتر آزاد کرده است، ۴۰ درصد از هزینه نیروی کار را برای شرکت‌ها صرفه‌جویی می‌کند، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا استراتژی همه‌کاناله را گسترش دهند و رضایت مشتری را افزایش دهند.

SysTalk.Chat به طور گسترده در صنایع مورد استفاده قرار گرفته است و به میلیون ها کاربر ماهانه در تایوان با تجربه مشتری قوی خدمات ارائه می دهد. SysTalk.Chat که با NLU انحصاری دو مغزی + پرسش‌های متداول و تشخیص صدا ساخته شده است، می‌تواند دیالوگ‌هایی شبیه به انسان ارائه دهد و تشخیص صدا را با حداقل داده‌های بدنه فعال کند. علاوه بر این، SysTalk.Chat همچنین یک ربات چت بصری است که به دلیل قابلیت تشخیص بصری خود متمایز است و می تواند انواع اسناد را با فناوری AI-OCR داخلی تفسیر کند.

SysTalk.Chat می تواند بیشتر با نرم افزار TPI DigiFusion، یک پلت فرم میانی iPaaS که دارای مدیریت API برای اتصال سایر خدمات موجود است، ادغام شود، که به خدماتی مانند تراکنش های بانکی اجازه می دهد به سادگی از طریق مکالمات ربات چت انجام شوند و خدمات مشتری و طرح خدمات مکالمه را جامع تر می کند.

ساخت تایوان: محیطی که نوآوری را تقویت می کند

شرکت هایی که در اینجا به نمایش گذاشته می شوند، برتری روزمره را در DNA محصولات خود ایجاد کرده اند. جوایز تعالی تایوان نشان دهنده اعتقاد تایوان است که فناوری نوآورانه و پیشرو می تواند راه را به سوی آینده ای بهتر هدایت کند. برندگان جوایز تعالی تایوان ۲۰۲۳ همچنین نشان می دهند که چگونه کار تایوان برای ایجاد چشم انداز اقتصادی نوآورانه به ثمر می رسد.

برای اطلاعات بیشتر، از Taiwan Excellence دیدن کنید و بهترین های ساخته شده در تایوان را ببینید.

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است