متن خبر

تایوان دارای فناوری نمایشگر پیشرفته ای است که با جوایز تعالی تایوان خودنمایی می کند

تایوان دارای فناوری نمایشگر پیشرفته ای است که با جوایز تعالی تایوان خودنمایی می کند

شناسهٔ خبر: 440930 -




صفحه نمایش نحوه ارتباط ما با بسیاری از فناوری ها است. کیفیت نمایشگر می تواند تجربه را ایجاد کند یا آن را خراب کند. و در برخی موارد، فناوری نمایشگر جدید می‌تواند تجربیاتی را ایجاد کند که برخلاف آنچه قبلاً با آن مواجه شده‌ایم. این فناوری‌های تحول‌آفرینی هستند که تایوان قصد دارد با جوایز تعالی تایوان از آنها تقدیر کند.

در طول ۳۰ سال گذشته، تایوان محصولات داخلی خود را با جوایز تعالی تایوان برجسته کرده است، که به محصولات ارائه دهنده نوآوری فنی و تاثیر واقعی و تغییر دهنده زندگی اختصاص دارد. این تمرکز بر ارزش نوآورانه است که اداره تجارت بین‌المللی (TITA) و شورای توسعه تجارت خارجی تایوان (TAITRA) به دنبال برجسته کردن آن در سراسر جهان هستند.

هر سال، جوایز تعالی تایوان تنها تعداد انگشت شماری از محصولات نوآورانه را انتخاب می کند که معیارهای دقیق تحقیق و توسعه، طراحی، کیفیت و بازاریابی را برآورده کرده اند. محصولات منتخب نشان جایزه تعالی تایوان را دریافت می کنند که به عنوان تمایز و گواهی بر استانداردهای بالای آنها عمل می کند. گروهی از داوران بین‌المللی، محصولات نامزد شده را برای تقدیر بیشتر در نظر می‌گیرند و محصولات برجسته را برای دریافت جایزه طلای برتری تایوان یا جایزه نقره انتخاب می‌کنند.

این محصولات که در تایوان طراحی شده اند ترکیبی از نوآوری و برتری را در بر می گیرند که جنبه های زیر را منعکس می کند:

نوآورانه: محصولاتی که رضایت مشتری را از طریق طراحی پیشرفته و مدبرانه در اولویت قرار می دهند.

تعالی: شرکت هایی که مشتاق اهداف مشترک هستند، روحیه تیمی، اشتیاق و به اشتراک گذاری دانش را تقویت می کنند.

ارزش: محصولات کاربردی که واقعاً زندگی روزمره را بهبود می بخشد

قابل اعتماد: محصولات قابل اعتماد با کیفیت و عملکردی که می توانید روی آنها حساب کنید.

در فضای فناوری نمایشگر، سه محصول نه تنها برنده جایزه برتری تایوان شدند، بلکه شایسته دریافت جایزه طلایی از پانل بین المللی نیز شدند و میزان نوآوری آنها را برجسته کرد. اینها صفحه نمایش کاشی کروی ALED AUO، نمایشگر منشور E Ink و صفحه نمایش انعطاف پذیر LED Mini AM اولیه PanelSemi هستند.

صفحه نمایش کاشی کروی ALED شرکت AUO

صفحه‌نمایش AUO ALED Dome دارای پنل‌های ال‌ای‌دی نیم‌کره مونتاژ شده، فناوری پردازش ویدیوی داخلی AUO، و همچنین روشنایی بالا، رنگ‌های اشباع‌شده و کنتراست باورنکردنی است که تجربه بصری واقعاً فراگیر را ارائه می‌دهد. فناوری کاشی کاری حاشیه صفر و نرخ فریم بالا، تجربه تماشای بدون وقفه، بی نقص و روان را تضمین می کند.

وقتی کابین خلبان نیم‌کره‌ای با صندلی راننده پویا ترکیب می‌شود، تصاویر بسیار واقعی و صندلی‌های پویا را به نمایش می‌گذارد و یک تجربه سرگرمی فراگیر را ارائه می‌دهد. این شبیه ساز را می توان برای امکانات مسابقه شبیه سازی شده در صنعت سرگرمی و سناریوهای آموزشی تخصصی مانند پرواز، رانندگی یا قایقرانی استفاده کرد. سناریوهای شبیه‌سازی‌شده و حالت‌های تمرین، عملکرد تمرین را کمیت می‌کنند و به کاهش زمان تمرین و خطرات مرتبط کمک می‌کنند. نمایشگر AUO ALED Dome کاربران را به بالا، پایین، چپ و راست می‌آورد و یک تجربه تماشای کاملاً فراگیر و واقعی را ارائه می‌دهد. این یک راه حل ایده آل برای برنامه هایی است که نیاز به دقت بصری دارند.

نمایشگر E Ink Prism

E Ink Prism یک ماده منحصر به فرد و پویا برای طراحی است که دارای یک پلت فرم جوهر الکترونیکی رنگی است. منشور نحوه تجربه فضاها و محیط را تغییر می دهد. اکنون تولیدکنندگان و طراحان این توانایی را دارند که فیلم‌های نوآورانه را با سطوح و طراحی ادغام کنند تا رنگ‌ها، الگوها و زیستگاه‌ها را به صورت پویا تغییر دهند.

الگوها و اشکال قابل برنامه ریزی را می توان برای ایجاد طرح ها یا عملکردها ادغام کرد. ایده هر چه که باشد، فرصت ها بی پایان هستند و تنها توسط تخیل یک طراح محدود می شوند.

صفحه نمایش انعطاف پذیر LED Mini AM اولیه PanelSemi

PanelSemi بسیار سبک وزن و نازک ترین نمایشگرهای بزرگ را ارائه می دهد که با استفاده از اولین فناوری Flexible AM ​​Mini LED در جهان ایجاد می شوند. نمایشگرها در طیف وسیعی از سبک‌های چند کاشی کاری انعطاف‌پذیر، رول شونده و مدولار موجود هستند.

ویژگی های اصلی عبارتند از کیفیت تصویر بالا، گزینه اندازه قابل افزایش، مونتاژ سریع، مصرف انرژی کم و کاهش فشار چشم با استفاده از تکنیک تنظیم PAM.

این سه محصول فناوری‌های نمایشگر جدید و هیجان‌انگیزی را به نمایش می‌گذارند و جای تعجب نیست که هر کدام جایزه طلای برتری تایوان را به خود اختصاص داده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک و سایر محصولات نامزد شده برای این جوایز، می توانید به صفحه جوایز برتری تایوان در اینجا بروید.

ساخت تایوان: محیطی که نوآوری را تقویت می کند

شرکت هایی که در اینجا به نمایش گذاشته می شوند، برتری روزمره را در DNA محصولات خود ایجاد کرده اند. جوایز تعالی تایوان نشان دهنده اعتقاد تایوان است که فناوری نوآورانه و پیشرو می تواند راه را به سوی آینده ای بهتر هدایت کند. برندگان جوایز تعالی تایوان ۲۰۲۳ همچنین نشان می دهند که چگونه کار تایوان برای ایجاد یک چشم انداز اقتصادی نوآورانه به ثمر می رسد. برای اطلاعات بیشتر، Taiwan Excellence را در https://www.taiwanexcellence.org ببینید.

بیشتر از بهترین محصولات تایوان در آخرین روندهای جهانی را اینجا ببینید.

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است