متن خبر

تاریخ انتشار The Penguin: HBO Max، تریلر، بازیگران تایید شده، خلاصه داستان و اخبار بیشتر در مورد اسپین آف The Batman

تاریخ انتشار The Penguin: HBO Max، تریلر، بازیگران تایید شده، خلاصه داستان و اخبار بیشتر در مورد اسپین آف The Batman

شناسهٔ خبر: 755541 -




نمای نزدیک <a href= از اوز کاب ساخته کالین فارل که از پنجره در مجموعه تلویزیونی پنگوئن نگاه می کند" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/sQ2Yc2Pnjpav6ZFBxbr6Ta-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/sQ2Yc2Pnjpav6ZFBxbr6Ta-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/sQ2Yc2Pnjpav6ZFBxbr6Ta-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/sQ2Yc2Pnjpav6ZFBxbr6Ta-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/sQ2Yc2Pnjpav6ZFBxbr6Ta-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/sQ2Yc2Pnjpav6ZFBxbr6Ta-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/sQ2Yc2Pnjpav6ZFBxbr6Ta-1280-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/sQ2Yc2Pnjpav6ZFBxbr6Ta.jpg" class="block-image-ads hero-image" data-pin-nopin="true" fetchpriority="high">
کالین فارل در این اسپین آف تلویزیونی نقش اوز کاب، شخصیتی را که در بتمن در سال 2022 بازی کرد، بازی خواهد کرد (اعتبار تصویر: HBO)
پنگوئن: اطلاعات کلیدی

- اولین نمایش خود را در اواسط سپتامبر انجام خواهد داد
- قرار است در HBO و Max (ایالات متحده)، Sky and Now TV (بریتانیا) و Binge (استرالیا) عرضه شود.
- تریلرهای متعددی منتشر شد
- خلاصه داستان رونمایی شد
- کالین فارل در نقش اوز کاب در فیلم The Batman بازی می کند
- سایر بازیگران و نقش ها در ژوئن تایید شدند
- انتظار نمی رود بروس وین / بتمن ساخته رابرت پتینسون ظاهر شود
- رویدادها بر آنچه در قسمت 2 بتمن اتفاق می افتد تأثیر می گذارد
- فارل مطمئن نیست که می خواهد دوباره نقش اوز کاب را بازی کند یا خیر

پنگوئن تقریباً اینج است. اولین اسپین آف تلویزیونی بتمن تنها چند روز دیگر تا ورود بزرگ آن باقی مانده است، پس باید قبل از شروع به کار، آنچه را که ما در مورد برنامه تلویزیونی مکس آتی می دانیم، بدانید.

جای تعجب نیست، اصلی ترین کاری که باید انجام دهید این است که بررسی ما درباره پنگوئن را بخوانید، که به شما می‌داند چه چیزی از قسمت بعدی در The Batman Epic Crime Saga، که نام رسمی دنیای بتمن مت ریوز است، چه خواهد شد. . هنگامی که خواندن آن را به پایان رساندید که چقدر برای آمدن آن هیجان زده هستیم، اخبار و شایعات بیشتری در راهنما وجود دارد که می‌توان آن را تحلیل کرد، از جمله تاریخ انتشار پنگوئن در ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا، فهرست بازیگران، جزئیات داستان و موارد دیگر. .

اسپویل‌های اصلی فیلم بتمن ۲۰۲۲ دنبال می‌شود. اسپویلرهای احتمالی برای پنگوئن نیز در راه است، پس اگر از چنین جزئیاتی اجتناب می کنید، احتیاط کنید.

تاریخ انتشار پنگوئن

امپراتوری را از درون به بیرون از بین ببرید. کالین فارل، نامزد جایزه اسکار، #پنگوئن در سری جدید @HBO Original Limited است که در 19 سپتامبر اکران می شود @StreamOnMax.pic.twitter.com/QhbQ0cSvfW 28 ژوئیه 2024

پنگوئن در روز پنجشنبه، 19 سپتامبر در ایالات متحده منتشر می شود، جایی که در شبکه کابلی HBO و همچنین پخش کننده فوق العاده برادران وارنر دیسکاوری (WBD) به نام مکس پخش می شود. بینندگان بریتانیایی و استرالیایی برای تماشای آن باید تا جمعه 20 سپتامبر منتظر بمانند و مینی سریال به ترتیب در Sky/Now TV و Binge پخش می شود.

راه اندازی رسمی این نمایش در کامیک کان سن دیگو تایید شد، زیرا یکی از نه اعلان بزرگ کامیک کان 2024 است که ما را پر از هیجان کرد . قبل از آن، ما فقط می دانستیم که ماه انتشار پنگوئن سپتامبر خواهد بود ، که در اواسط ژوئن فاش شد.

قسمت 1 پنگوئن چه ساعتی منتشر می شود؟

این شهر متعلق به او خواهد بود. سری جدید @HBO Original Limited #ThePenguin را تماشا کنید، پنج‌شنبه، ۱۹ سپتامبر، ساعت ۹ شب به وقت شرقی در @StreamOnMax، و سپس یکشنبه‌ها ساعت ۲۱ به وقت شرقی از ۲۹ سپتامبر به نمایش درمی‌آیند. pic.twitter.com/31WvtKSbWq 5 سپتامبر ، 2024

قسمت 1 پنگوئن در Max در ساعت 6 بعد از ظهر PT / 9 بعد از ظهر به وقت شرقی، در Sky and Now TV در ساعت 2:00 BST و 11:00 AEST در Binge منتشر خواهد شد.

با اولین نمایش پنگوئن در پنجشنبه شب (ایالات متحده) و صبح جمعه (بریتانیا/استرالیا)، انتظار دارید قسمت های جدیدی هر هفته در آن روزها پخش شود، اینطور نیست؟ خب، اینطور نخواهد بود. همانطور که پست بالای X/Twitter در بالا تایید می‌کند، پس از نمایش تریلر جنایی با درجه R، قسمت‌های جدید در روزهای یکشنبه (ایالات متحده) و دوشنبه‌ها (بریتانیا/استرالیا) تا پایان آن در اواسط نوامبر از راه خواهند رسید.

در اینجا خلاصه‌ای کامل از زمان انتشار فصل‌های جدید، بسته به محل زندگی‌تان در کشورهای فوق‌الذکر آمده است:

قسمت 1 پنگوئن - 19 سپتامبر (ایالات متحده); 20 سپتامبر (بریتانیا/استرالیا)

پنگوئن قسمت 2 - 29 سپتامبر (ایالات متحده); 30 سپتامبر (بریتانیا/استرالیا)

قسمت 3 پنگوئن - 6 اکتبر (ایالات متحده); 7 اکتبر (بریتانیا/استرالیا)

قسمت 4 پنگوئن - 13 اکتبر (ایالات متحده); 14 اکتبر (بریتانیا/استرالیا)

پنگوئن قسمت 5 - 20 اکتبر (ایالات متحده); 21 اکتبر (بریتانیا/استرالیا)

قسمت 6 پنگوئن - 27 اکتبر (ایالات متحده); 28 اکتبر (بریتانیا/استرالیا)

قسمت 7 پنگوئن - 3 نوامبر (ایالات متحده); 4 نوامبر (بریتانیا/استرالیا)

قسمت 8 پنگوئن - 10 نوامبر (ایالات متحده); 11 نوامبر (بریتانیا/استرالیا)

تریلر پنگوئن

پنگوئن | تریلر رسمی | حداکثر - یوتیوب پنگوئن | تریلر رسمی | حداکثر - یوتیوب
تماشا کنید

آخرین تریلر پنگوئن در اواخر جولای رونمایی شد. درست مانند نسخه‌های قبلی خود - می‌توانید آنها را در زیر تماشا کنید - تیراندازی‌های ماوراء خشونت‌آمیز، ملودرام مبتنی بر جنایات، و حساسیت‌های نئو نوآر را به نمایش می‌گذارد که به ویژگی بارز The Batman Epic Crime Saga تبدیل شده‌اند.

دومین تریلر سریال در ماه ژوئن را از دست دادید؟ آن را در زیر تحلیل کنید:

پنگوئن | تیزر رسمی 2 | حداکثر - یوتیوب پنگوئن | تیزر رسمی 2 | حداکثر - یوتیوب
تماشا کنید

و اگر اولین تیزر پنگوئن که نشان می‌داد اوز کاب در اولین اسپین‌آف تلویزیونی The Batman در جنگ جنایتکاران قرار خواهد گرفت ، در ماه مارس شما را دور زد، در زیر نیز قابل مشاهده است.

پنگوئن | تیزر رسمی | حداکثر - یوتیوب پنگوئن | تیزر رسمی | حداکثر - یوتیوب
تماشا کنید

بازیگران پنگوئن: تایید شده و شایعه شده است

در سریال پنگوئن اسوالد کابلپات روی بالکن ایستاده و <a href= از روی شانه اش نگاه می کند" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3qzmcHCZXur35HzJBATxhZ-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3qzmcHCZXur35HzJBATxhZ-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3qzmcHCZXur35HzJBATxhZ-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3qzmcHCZXur35HzJBATxhZ-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3qzmcHCZXur35HzJBATxhZ-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3qzmcHCZXur35HzJBATxhZ-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3qzmcHCZXur35HzJBATxhZ.jpg">

کالین فارل (تصویر) با انبوهی از چهره های جدید و آشنا در پنگوئن همراه خواهد شد (اعتبار تصویر: Macall Polay/Max)

اسپویل های کامل برای The Batman دنبال می شود .


این هم بازیگران تایید شده پنگوئن تاکنون:

کالین فارل در نقش اوز کاب/پنگوئن

کریستین میلیوتی در نقش سوفیا فالکونه

رنزی فلیز در نقش ویکتور آگیلار

مایکل کلی در نقش جانی ویتی

شهره آغداشلو در نقش نادیا مارونی

دیر اوکانل در نقش فرانسیس کاب

کلنسی براون در نقش سالواتوره مارونی

جیمز مادیو در نقش میلوش گراپا

اسکات کوهن در نقش لوکا فالکون

مایکل زگن در نقش آلبرتو فالکونه

کارمن اجوگو در نقش حوا کارلو

تئو روسی در نقش دکتر جولیان راش

میلیوتی، که برخی از بینندگان ممکن است او را به‌عنوان مادر عنوانی از How I Met Your Mother بشناسند، شرور اصلی سریال خواهد بود - خوب، اگر بتوانید کاب فارل را «قهرمان» این قطعه بنامید. او دختر کارمین فالکون درگذشته است، پس برای کنترل دنیای جنایتکاران گاتهام با کاب مبارزه خواهد کرد. با قضاوت بر اساس تریلر دوم، او باید دستانش را کثیف کند تا بتواند احترام جنایتکاران همکارش را در داخل و خارج از خانواده فالکون به دست آورد.

و او همین کار را نیز انجام خواهد داد - تریلر سوم تأیید می کند که او بیش از حد خوشحال است که طرف خشونت آمیز خود را آزاد می کند (در طول دوره ای که در Arkham Asylum، نه کمتر) زمانی که آن را فراخوانی کنید. هی، بی دلیل به او لقب "جلاد" داده نمی شود.

زگن ( امپراتوری Boardwalk ، خانم شگفت‌انگیز مایزل ) نقش برادر سوفیا، آلبرتو را بازی می‌کند، در حالی که کلی ( جک رایان تام کلنسی ) قرار است ویتی، رئیس خانواده فالکون - اساساً نفر دوم کارمین - را بازی کند که به کاب او میگوید . به یاد داشته باشید که وفاداری او (یعنی با خانواده فالکون) در تریلر دوم کج است. انتظار داشته باشید که این دو، به علاوه لوکا فالکون از کوهن، به صوفیه در نبرد او با اوز کمک کنند.

سوفیا فالکونه کریستین میلیوتی در برنامه تلویزیونی پنگوئن <a href= به دوربین خیره می شود" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/wxWjSYK39Uu3vALP7PnnDB-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/wxWjSYK39Uu3vALP7PnnDB-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/wxWjSYK39Uu3vALP7PnnDB-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/wxWjSYK39Uu3vALP7PnnDB-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/wxWjSYK39Uu3vALP7PnnDB-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/wxWjSYK39Uu3vALP7PnnDB-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/wxWjSYK39Uu3vALP7PnnDB.jpg">

میلیوتی در مقابل فارل به عنوان آنتاگونیست اصلی پنگوئن بازی می کند (اعتبار تصویر: مکس)

با این حال، شخصیت اصلی به تنهایی وارد این درگیری نخواهد شد. O'Connell ( محدوده بیرونی ) نقش فرانسیس کاب، با نام مستعار اوز را بازی خواهد کرد، که با یادآوری دائمی خود مبنی بر اینکه اوز قول داده به او زندگی بهتری بدهد، به جاه طلبی او برای تبدیل شدن به سلطان جنایت جدید گاتهام ادامه می دهد. فلیز ( فراریان ) نقش ویکتور، قایق اصلی اوز را بازی خواهد کرد که به او کمک می کند تا هر نقشه شومی را که ساخته است انجام دهد.

همچنین ممکن است براون ( شکست ناپذیر ، ژنرال V که نقش مارونی را به تصویر بکشد، با کاب متحد شود تا خانواده فالکون را از بین ببرد. طبق Deadline ، مارونی یک رئیس اوباش است که در یک جنایت تاریخی مواد مخدر، که در آن کارمین فالکون مخبر اداره پلیس شهر گاتهام بود، دست داشت. پس ، مارونی مطمئناً هنوز تبر خواهد داشت که با سوفیا فالکون و متحدانش بکوبد، به این معنی که او می تواند با کاب متحد شود تا امپراتوری سابق را به زانو درآورد. خوب، به شرطی که با هم کنار بیایند، که تریلر دوم نشان می دهد که ممکن است به طور کامل انجام ندهند. اگر شوهرش با اوز متحد شود، نادیای آغداشلو نیز می تواند کمک کند.

در مورد بازیگرانی که ممکن است نقش داشته باشند اما هنوز تایید نشده اند، به نظر می رسد مارک استرانگ ( شزم!، 1917 ) نیز ظاهر خواهد شد. جیاکومو فارسی، مربی شخصی استرانگ، در پاسخ به یک سوال طرفداران در اینستاگرام ، بيان کرد که او استرانگ را برای نقشی در سریال آموزش داده است. ما منتظر جزئیات بیشتر در مورد مشارکت احتمالی او از HBO هستیم.

با این حال، فردی که نباید انتظار دیدنش را داشته باشید، خود Caped Crusader است. Lauren LeFranc، مجری برنامه در گفتگو با مجله SFX (از طریق GamesRadar) گفت: "من درک می کنم که چرا میل مردم این است که بتمن را داشته باشند، یا فکر می کنند که، مگر اینکه بتمن در یک نمایش یا فیلم باشد، این کار را نمی کند. من فکر می کنم این یک ضربه متفاوت است. "

ریوز همچنین اظهار داشت: "احساس نمی‌کنم چیزی اساسی را از دست بدهد. احساس می‌کنم این امتداد چیزی است که اساساً وجود دارد. ما می‌دانیم که این دنیای بتمن است. شما در حال رفتن به یک کوچه متفاوت هستید. پس ، شبح بتمن آنج است.

البته، این می تواند یک تاکتیک انحرافی باشد تا ما را از عطر و بوی احتمالی رابرت پتینسون دور کند. چه اینطور باشد یا نه، به زودی خواهیم فهمید که آیا شوالیه تاریکی برای بازی در سریال مستقل کاب ظاهر می شود یا خیر.

حدس و گمان داستان پنگوئن

اسوالد کابل‌پات در برنامه تلویزیونی پنگوئن در مکس، دستانش <a href= را روی میز رستوران قلاب کرد" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/YdGXfiiTtnhrzz5YBMbRGh-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/YdGXfiiTtnhrzz5YBMbRGh-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/YdGXfiiTtnhrzz5YBMbRGh-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/YdGXfiiTtnhrzz5YBMbRGh-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/YdGXfiiTtnhrzz5YBMbRGh-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/YdGXfiiTtnhrzz5YBMbRGh-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/YdGXfiiTtnhrzz5YBMbRGh.jpg">

اوز در اینجا چه کسی را در تلاش است تا به اختلاس بپردازد؟ (اعتبار تصویر: Warner Bros. Discovery/Max)

برادران وارنر دیسکاوری (WBD) هنوز خلاصه داستانی را منتشر نکرده است. در بیانیه‌های مطبوعاتی همراه با هر تریلر، غول سرگرمی به سادگی گفت: «سریال درام هشت قسمتی استودیوی دی‌سی، حماسه جنایی حماسی بتمن را که مت ریوز، سازنده فیلم با آن شروع کرد، ادامه می‌دهد... و بر شخصیتی که فارل در فیلم بازی می‌کند تمرکز دارد».

با این حال، جزئیاتی وجود دارد - برخی جزئی، برخی عمده - که ما در مورد آنها می دانیم. فارل در صحبت با TechRadar قبل از انتشار The Batman فاش کرد که مدت زمان نمایش Max دارای محتوایی "شش تا هشت ساعت" خواهد بود. فارل در توضیح اینکه چه انتظاراتی از این محصول جدید بتمن می‌توان داشت، به ما گفت: «[من هیجان‌زده هستم] که بیشتر وارد این شخصیت شوم و همانطور که شما می‌گویید، شاید بیشتر به منشا او و اوزی که در آن ملاقات می‌کنیم بپردازم. فیلم

"من فقط شش یا هفت سکانس در فیلم دارم، پس اوز هنوز هم برای من یک مقدار ناشناخته است. پس ، از این که بخواهم پارامترها را یاد بگیرم، اگر واقعا وجود دارد، بسیار هیجان زده شده ام. منظورم این است که او یک نوع حس شوخ طبعی دارد، اما به نوعی نه، اما او فکر می کند که او قطعاً خطرناک است او همچنین از درون کمی شکسته است، مانند بسیاری از ما، پس کشف تمام این جنبه‌ها سرگرم کننده خواهد بود."

سالواتور مارونی <a href= از کلنسی براون در سریال تلویزیونی پنگوئن روبروی اوز کاب در زندان نشسته است. " srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/j7NjYbBMKyocRUyJ7qmiyV-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/j7NjYbBMKyocRUyJ7qmiyV-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/j7NjYbBMKyocRUyJ7qmiyV-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/j7NjYbBMKyocRUyJ7qmiyV-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/j7NjYbBMKyocRUyJ7qmiyV-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/j7NjYbBMKyocRUyJ7qmiyV-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/j7NjYbBMKyocRUyJ7qmiyV.jpg">

آیا سالواتوره مارونی (تصویر) با اوز کاب در پنگوئن همکاری خواهد کرد؟ (اعتبار تصویر: حداکثر)

فارل به مووی زین گفت: "تاریک است - این چیزی است که می توانم در مورد آن به شما بگویم. واقعا تاریک و واقعا سنگین است. .. فوق العاده خشن است. این صعود یک مرد به چیزی است که همیشه آرزویش را داشته است. سکونت، که قدرت یا موقعیت اجتماعی معینی است».

در نهایت، لفرانک سرنخ‌هایی درباره تفاوت دیدگاه پنگوئن به گاتهام با دیدگاه بتمن ارائه کرد و به مجله SFX گفت: «فیلم‌های مت از دریچه بتمن هستند، پس شما در بالا هستید و به پایین نگاه می‌کنید. در مورد شهر دیدگاه متفاوتی است من فکر می کنم گاتهام به اندازه کافی شهر جالبی است که شایسته است درهای بیشتری در آن باز شود و ما از آن ها عبور کنیم و ببینیم چه فکر می کنیم.

جانی ویتی می نشیند و در مجموعه تلویزیونی پنگوئن <a href= به فردی خارج از دوربین نگاه می کند" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Q8N45biiufViu2sF3ezFXT-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Q8N45biiufViu2sF3ezFXT-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Q8N45biiufViu2sF3ezFXT-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Q8N45biiufViu2sF3ezFXT-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Q8N45biiufViu2sF3ezFXT-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Q8N45biiufViu2sF3ezFXT-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Q8N45biiufViu2sF3ezFXT.jpg">

جانی ویتی بخشی از تیم سوفیا در پنگوئن خواهد بود (اعتبار تصویر: مکس)

تا آنجایی که اسپویل‌ها پیش می‌روند، می‌خواهید مقاله توضیحی پایان بتمن ما را بخوانید تا ببینید چه رشته‌های داستانی را برای The Penguin تنظیم کرده است. برای کسانی که می‌خواهند خلاصه‌ای کوتاه داشته باشند، بر اساس سه تریلر، و همانطور که در بخش بازیگران خود به آن اشاره کردیم، پس از مرگ کارمین فالکون، خلاء قدرت در دنیای جنایتکار گاتهام به وجود می‌آید، پس چندین گروه باید برای سهم خود نمایش‌هایی بسازند. از پول نقد، مواد مخدر، و اسلحه هایی که در شهر جریان دارد. همچنین اگر افرادی مانند اوز برای تبدیل شدن به پادشاه جدید گاتهام به حمایت مالی یا اسلحه‌ای نیاز داشته باشند، ممکن است اتحادهای ناآرامی ایجاد شود.

به نظر می رسد که همه سعی خواهند کرد از هرج و مرج گسترده تری که گاتهام در پایان بتمن را فرا گرفت، استفاده کنند. در بررسی ما از The Batman و توضیح پایانی فوق الذکر، سرنخ هایی در مورد آنچه مشاهده شد وجود دارد. اما، برای اینکه نکات بیشتری در مورد داستان به شما بدهد، فارل به ورایتی بيان کرد که فیلم پنگوئن یک هفته پس از بتمن اتفاق می‌افتد، در حالی که گاتهام به دنبال طرح انفجاری (و موفقیت‌آمیز) The Riddler برای سرازیر شدن شهر، همچنان زیر آب است. با قضاوت بر روی تریلرها، به نظر می رسد که اوز و سوفیا یکدیگر را به عنوان ارواح خویشاوندی خواهند دید که علیرغم رقابت آشکارشان، هر دو در تلاش هستند تا ثابت کنند که برای بقیه بازیگران اصلی جرم و جنایت شهر، تجارت معنی دارند.

اوز و سوفیا هر چند جاه‌طلبی‌هایشان قابل مقایسه است، قطعاً در طول نمایش با هم روبرو خواهند شد. اگر فهرست تلفات زیاد نباشد، شگفت زده خواهیم شد و حقیقتاً، ما فقط انتظار داریم که اوز را به صورت زنده ببینیم تا یک روز دیگر در زمان رسیدن فینال آن مبارزه کنیم. چرا؟ خوب، به دلیل مشارکت او در قسمت دوم بتمن . صحبت از آن ...

آیا پنگوئن به قسمت دوم بتمن می پیوندد؟

رابرت پتینسون در نقش شوالیه تاریکی در فیلم بتمن بازی می کند

قسمت دوم بتمن در حال حاضر قرار است در اکتبر 2026 عرضه شود (اعتبار تصویر: جاناتان اولی/برادران وارنر)

بله. در Per The Wrap ، ریوز تایید کرد که فارل دوباره در نقش اوز کاب در The Batman Part 2 بازی خواهد کرد. این افشاگری چند روز پس از آن منتشر شد که مجله Entertainment Weekly (EW) گزارش داد که پنگوئن بین بتمن سال 2022 و جانشین آن در سال 2026 "پلی خواهد زد".

دنباله ای برای The Batman در آوریل 2022 اعلام شد ، تنها یک ماه پس از این که فیلم تحسین شده منتقدان - ببینید در بهترین راهنمای فیلم های بتمن ما کجا قرار دارد - به سینماها رفت. از آنجایی که پنگوئن بخشی از حماسه جنایی حماسی بتمن است که جدا از بقیه دنیای سینمایی دی سی ریبوت شده جیمز گان ( DCU ) وجود دارد، اگر این سریال تلویزیونی تلخ روی روایت فیلم پیش رو تأثیری نگذارد، عجیب خواهد بود. ، که تاریخ اکران اصلی آن در اکتبر 2025 به اکتبر 2026 به تعویق افتاد. ریوز گفته است که فیلمبرداری احتمالاً در اوایل سال 2025 آغاز می شود (در هر برخورد دهنده ).

البته، اگر کاب در تبدیل شدن به رئیس جنایی جدید گاتهام پیروز شود (و ما نمی‌دانیم که چرا نمی‌شود)، او کسی خواهد بود که حتی بیشتر مورد علاقه Patinson's Caped Crusader و کمیسر جرمی رایت، Gordon خواهد بود. به هر حال، اوز در حال حاضر در رادار آنها است، پس از بازجویی آنها در بتمن تا اطلاعات کلیدی در مورد The Riddler به دست آورند. این زوج ممکن است با اکراه دوباره از کاب کمک بگیرند، سپس، اگر تهدید بعدی برای امنیت گاتهام برای آنها بزرگتر از حد شود - یا، می دانید، اگر به مقداری خاک بر سر جنایتکار/ابر شرور بعدی که می خواهد شهر و/ را بیاورد نیاز داشته باشند. یا بروس وین به زانو در می آیند.

پنگوئن فصل 2: ​​آیا یکی وجود خواهد داشت؟

نمای نزدیک <a href= از اوز کاب پوزخندی که برای صحبت با فردی در پنگوئن به داخل خم شده است" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ydGQsEo3UfrFNT64zZTFdG-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ydGQsEo3UfrFNT64zZTFdG-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ydGQsEo3UfrFNT64zZTFdG-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ydGQsEo3UfrFNT64zZTFdG-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ydGQsEo3UfrFNT64zZTFdG-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ydGQsEo3UfrFNT64zZTFdG-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ydGQsEo3UfrFNT64zZTFdG.jpg">

فارل چندان مشتاق پوشیدن لباس چربی و پروتز اوز کاب نیست (اعتبار تصویر: مکس)

ما نمی دانیم، بیشتر به این دلیل که فارل مطمئن نیست که بتواند دوباره بازی کاب را بازی کند یا خیر. این بازیگر ایرلندی در گفتگو با توتال فیلم (از طریق GamesRadar )، وقتی از او پرسیده شد که آیا او به عنوان یک گانگستر انتقام‌جو اما حیله‌گر آماده است، گفت: "نمی‌دانم، مرد".

او گفت : "من را اشتباه نگیرید - من آن را دوست داشتم - اما کمی به من وارد شد." "در پایان آن، برای هرکسی که به من گوش می‌داد، ناله می‌کردم و ناله می‌کردم که می‌خواستم تمام شود. سعی کردم به آنها یادآوری کنم که "قدردانی عبوس" دارم. من هنوز سپاسگزار بودم و همچنان مفتخر بودم - با تماشای برجس مردیت [که در سریال تلویزیونی دهه 60 ایفای نقش کرد] بزرگ شدم و سپس دنی دویتو [در فیلم تیم برتون در سال 1992 بازگشت بتمن ] پنگوئن من بود – پس بخشی از اصل و نسب آن داستان سرایی، من واقعاً احساس ممتاز می کردم، اما در پایان آن…

لورن گفت: ببین، اگر بتوانم راهی پیدا کنم که [برای پوشیدن دوباره پروتز و کت و شلوار] منطقی باشد، در مورد آن صحبت می کنی؟ و من گفتم "مطمئنا." و شاید بعد از یک سال این کار را بکنم، اما وقتی کارم تمام شد، فکر می‌کردم، "من هرگز نمی‌خواهم آن کت و شلوار و آن f****g را دوباره بپوشم."

پس باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا کاب در قسمت دوم بتمن بازخواهد گشت یا خیر و بسته به اتفاقاتی که در آن فیلم می افتد، آیا فصل دوم پنگوئن وجود خواهد داشت یا خیر. توپ بسیار در زمین فارل است.


برای پوشش بیشتر مبتنی بر DC، نحوه تماشای فیلم های DC را به ترتیب یا نحوه تماشای فیلم های بتمن به ترتیب بیاموزید. از طرف دیگر، از طریق مرکز DCU Chapter One ما درباره هر پروژه DCU در حال توسعه اطلاعات کسب کنید، یا از فیلم سوپرمن ساخته جیمز گان که قرار است در ژوئیه 2025 اکران شود، پایین‌تر را دریافت کنید.

گزارشگر ارشد سرگرمی

تام به‌عنوان گزارشگر ارشد سرگرمی TechRadar، آخرین فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و اخبار سرویس پخش را پوشش می‌دهد که باید درباره آن‌ها بدانید. شما مرتباً او را خواهید دید که در مورد دنیای سینمایی مارول، جنگ ستارگان، نتفلیکس، پرایم ویدیو، دیزنی پلاس و بسیاری از موضوعات مورد علاقه دیگر می نویسد.

تام که یک روزنامه‌نگار معتبر NCTJ است، همچنین نقدها، مقالات تحلیلی، نظرات و آپشن های مصاحبه‌ای را در مورد بزرگترین فرنچایزها، بازیگران، کارگردانان و دیگر رهبران صنعت می‌نویسد. ممکن است نقل قول های او را در ویدیوی رسمی عجیب و غریب استودیو مارول نیز مشاهده کنید، مانند این برنامه تلویزیونی شوالیه ماه .

دور از کار، تام را می‌توان در حال تماشای جدیدترین بازی‌های ویدیویی، غوطه‌ور شدن در سرگرمی‌های ورزشی مورد علاقه‌اش فوتبال، خواندن بسیاری از کتاب‌های خوانده‌نشده در قفسه‌اش، تناسب اندام در باشگاه، و نوازش هر سگی که می‌بیند، پیدا کرد. در مورد جدیدترین اخبار سرگرمی اطلاعاتی دارید، داستان جالبی دارید یا نگاهی جذاب دارید؟ با خیال راحت به او خط بزنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است