متن خبر

تاریخ انتشار Modern Warfare 2 و Warzone Season 6 و سلاح های جدید

تاریخ انتشار Modern Warfare 2 و Warzone Season 6 و سلاح های جدید

شناسهٔ خبر: 437379 -




Modern Warfare 2 و Warzone Season 6 دقیقاً در گوشه و کنار هستند. این یک ماجرای با مضمون ترسناک خواهد بود که با فصل شبح وار مرتبط است و Spawn را به عنوان یک اپراتور جدید معرفی می کند. نقشه های جدیدی نیز برای لذت بردن و همچنین سه سلاح جدید در دو بازی وجود دارد.

مجموعه‌ای از محتوای جدید قرار است به Modern Warfare 2 و Warzone اضافه شود، با تغییراتی با مضمون ترسناک در نقشه‌ها و حالت‌های کلاسیک، آخرین به‌روزرسانی رتبه Prestige، و موارد دیگر. این به‌روزرسانی‌هایی است که Warzone را به یکی از بهترین بازی‌های نبرد رویال تبدیل می‌کند، از آنجایی که ظاهر و بازی آن بسیار متفاوت از زمانی است که عرضه شد.

در اینجا تاریخ و زمان انتشار Modern Warfare 2 و Warzone Season 6، و همچنین جزئیاتی در مورد آنچه که به هر دو بازی اضافه می شود، آورده شده است. ما یک نمای کلی از اضافات اصلی ارائه خواهیم کرد، اما برای فهرست کامل (و واقعاً عظیم) محتوای آینده، از وبلاگ Call of Duty دیدن کنید.

تاریخ و زمان انتشار Modern Warfare 2 و Warzone Season 6

دشمنان مرده در یک پس زمینه قرمز <a href= به جلو می شتابند" class="lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/WSY9cTkn4axd3oA6NEUmRE-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/WSY9cTkn4axd3oA6NEUmRE-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/WSY9cTkn4axd3oA6NEUmRE-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/WSY9cTkn4axd3oA6NEUmRE-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/WSY9cTkn4axd3oA6NEUmRE-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/WSY9cTkn4axd3oA6NEUmRE-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/WSY9cTkn4axd3oA6NEUmRE.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/WSY9cTkn4axd3oA6NEUmRE.jpg">

(اعتبار تصویر: Activision)

Modern Warfare 2 و فصل ۶ Warzone در ۲۷ سپتامبر در ساعت ۹ صبح PT / 12 بعد از ظهر به وقت شرقی / ۵ بعد از ظهر BST عرضه می شود . شما باید بازی خود را به روز کنید تا درگیر شوید و بدانید که برخی از محتوای فصل ۶ قرار است در اواسط فصل ارائه شوند.

نمای کلی فصل ششم Modern Warfare 2

رویارویی با دشمنان مرده در The Haunting

(اعتبار تصویر: Activision)

تعداد زیادی گفت نی جدید در Modern Warfare 2 به عنوان بخشی از فصل ۶ وجود دارد. این موارد شامل اپراتورهای جدید، چهار نقشه جدید و حتی سه سلاح جدید می شود. فهرست زیر را تحلیل کنید تا ببینید چه چیزی اضافه شده است:

چهار نقشه جدید

سه سلاح جدید

اپراتور V4L3RIA

اپراتور تخم ریزی

دو پوسته ترسناک نقشه

پیچش های ترسناک در حالت های کلاسیک

رویداد ضبط روح

اپراتورهای دیابلو ۴

سقف پرستیژ به ۲۵ افزایش یافت

نمای کلی فصل ۶ Warzone

(اعتبار تصویر: Activision)

Warzone همچنین برای فصل ۶ به‌روزرسانی دریافت می‌کند. شما می‌توانید در رویدادهای ترسناک شرکت کنید، به حالت‌های جدید بروید و از سه سلاح کاملاً جدید استفاده کنید. فهرست زیر را تحلیل کنید تا ببینید چه چیزی اضافه شده است:

سه سلاح جدید

رویداد عملیات کابوس

شیوع زامبی Vondead

حالت زامبی رویال در هر دو نقشه

حالت زمان محدود Vondead Lockdown

اپراتور V4L3RIA

اپراتور تخم ریزی

اپراتورهای دیابلو ۴

سلاح های Modern Warfare 2 و Warzone Season 6

tr-76 Geist در Modern Warfare 2

(اعتبار تصویر: Activision)

نقشه های فصل ششم Modern Warfare 2

سه سلاح جدید در Modern Warfare 2 و Warzone به عنوان بخشی از فصل ۶ دریافت خواهید کرد. همچنین یک اره برقی با موضوع DOOM وجود دارد که به عنوان بخشی از یک بسته در دسترس خواهد بود. در اینجا جزئیات است:

TR - 76 Geist (تفنگ تهاجمی، پرتاب)

ISO 9mm (SMG، راه اندازی)

کاماس دوگانه (غوغا، پرتاب)

اره برقی DOOM (غوغا، بسته میانی فصل)

روستای کورو در جنگ مدرن ۲

(اعتبار تصویر: Activision)

چهار نقشه جدید به عنوان بخشی از فصل ۶ به Modern Warfare 2 می آیند. می توانید آنها را در زیر تحلیل کنید:

روستای کورو (نقشه هسته، راه اندازی)

La Casa (نقشه هسته، راه اندازی)

پادشاه (نبرد با اسلحه، پرتاب)

مبارزه (جنگ تفنگ، پرتاب)

این یک نمای کلی از محتوایی است که قرار است در Modern Warfare 2 و Warzone به عنوان بخشی از فصل ۶ ارائه شود. برای نگاهی به بازی بعدی این سری، از صفحه ما در مورد همه چیزهایی که تاکنون درباره Modern Warfare 3 می‌دانیم دیدن کنید .

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است