متن خبر

تاریخ انتشار Apple Intelligence تقریباً نزدیک است – چرا این معامله بزرگتر از آن چیزی است که فکر می کنید

تاریخ انتشار Apple Intelligence تقریباً نزدیک است – چرا این معامله بزرگتر از آن چیزی است که فکر می کنید

شناسهٔ خبر: 775911 -




آیفون 16 پرو مکس با هوشمندی اپل
(اعتبار تصویر: آینده / اپل)

تاریخ انتشار Apple Intelligence به سرعت نزدیک می شود، و آن را تبدیل به زمان هیجان انگیزی برای داشتن یکی از بهترین آیفون ها می کند.

ابزارهای هوش مصنوعی یکی از اصلی ترین نقاط فروش آیفون 16 و آیفون 16 پرو جدید هستند که آپشن های ی مانند تصحیح و بازنویسی، خلاصه‌نویسی و ویرایش عکس با هوش مصنوعی را به iOS 18 می‌آورند. ورود هوش مصنوعی به آیفون تنها آغاز راه است، با قابلیت‌های بیشتری از Apple Intelligence که در سال آینده عرضه خواهند شد.

پس تاریخ انتشار Apple Intelligence چه زمانی است؟ و آیا واقعاً یک معامله بزرگ است؟ یا اینکه مصرف کنندگان حتی در عرض چند ماه فراموش می کنند که وجود دارد؟

تاریخ انتشار Apple Intelligence

هوش اپل

(اعتبار تصویر: اپل)

Apple Intelligence در حال حاضر از طریق نسخه بتای عمومی iOS 18.1 در حال آزمایش است. این بدان معناست که می‌توانیم انتظار داشته باشیم که Writing Tools، Clean Up، و Notification Summmaries را ببینیم که تنها چند ویژگی را نام ببریم که در ماه اکتبر با انتشار رسمی iOS 18.1 ارائه می‌شوند. ما تمام آپشن های Apple Intelligence و زمانی که می‌توانید انتظار استفاده از آن‌ها را داشته باشید، قبلاً به صورت عمیق توضیح داده‌ایم، اما در اینجا خلاصه‌ای سریع از زمان‌بندی انتشار مورد انتظار آمده است:

اپل تایید کرده است که Apple Intelligence در ماه اکتبر با iOS 18.1 وارد می شود. طبق گفته مارک گورمن از بلومبرگ، در اواخر امسال، Genmoji و Image Playground در iOS 18.2 که در ماه دسامبر پیش بینی می شود وارد شوند. به دنبال آن به‌روزرسانی‌های اصلی، iOS 18.3 در حدود ژانویه انتظار داریم که و به طور بالقوه می‌تواند برخی از آپشن های سیری مبتنی بر هوش اپل را اضافه کند. در نهایت، انتظار داریم که که در ماه مارس سال آینده به عنوان بخشی از iOS 18.4، تغییر کامل Apple Intelligence Siri انجام شود، و اولین سال از آپشن های Apple Intelligence درست به موقع برای iOS 19 و WWDC 2025 به پایان برسد.

بر اساس این شایعات و تایید خود اپل مبنی بر اینکه Apple Intelligence در این ماه راه اندازی خواهد شد، ما کاملاً انتظار داریم که iOS 18.1، iPadOS 18.1 و macOS Sequoia 15.1 در چند هفته آینده ارائه شوند.

چرا این یک معامله بزرگ است

بررسی آیفون 16 پلاس اپل

(اعتبار تصویر: آینده / جیکوب کرول)

راه اندازی Apple Intelligence یک معامله بزرگ از نظر آینده هوش مصنوعی با دسترسی آسان است و ورود اپل به فضای هوش مصنوعی می تواند نقشی اساسی در آینده این فناوری داشته باشد. بیایید برای یک ثانیه از قدرت های هوش مصنوعی مانند OpenAI عقب نشینی کنیم. والدین شما احتمالا اولین طعم هوش مصنوعی را در Apple Intelligence خواهند چشید، همانطور که بسیاری از مصرف کنندگان معمولی این کار را خواهند کرد. این بدان معناست که تلاش اپل برای هوش مصنوعی، و تلاشش برای تبدیل شدن به «هوش مصنوعی برای بقیه ما»، بسیار بزرگتر از خود ویژگی های جدید هوش مصنوعی است.

کاربران آیفون اکثریت بازار گوشی‌های هوشمند ایالات متحده را تشکیل می‌دهند، و اپل بر اساس وعده‌های فناوری خود، تجارت موفقی را ایجاد کرده است. با ورود Apple Intelligence، ما ایده خوبی خواهیم داشت که آیا هوش مصنوعی آماده است تا به عنصری کلیدی در زندگی روزمره ما تبدیل شود یا نه، یا اینکه در شکل فعلی آن، فقط یک چیز خوب است که فراموش کنیم. در مورد با زمان آیا Apple Intelligence مانند FaceID به عنصر کلیدی تجربه آیفون تبدیل می‌شود یا به نمونه بعدی ایده‌های اپل مانند تاچ بار متوقف‌شده عمل نمی‌کند؟

این روزها همه گوشی‌های هوشمند با آپشن های هوش مصنوعی، چه Google Pixel 9 و چه Samsung S24 Ultra، چیزی شبیه بسته‌بندی مجدد از همان ابزارها دارند: نوشتن، خلاصه‌نویسی، ویرایش عکس و دستیار صوتی بهتر. آیا تلاش اپل می تواند از این پیشنهادات اندروید پیشی بگیرد و چیزی متمایز ارائه دهد؟ و اگر چنین است، آیا مردم حتی اهمیت می دهند؟

به عنوان کسی که هر روز در مورد هوش مصنوعی می نویسم، من شیفته این هستم که ببینم چگونه مصرف کننده عادی با ایده چت بات ها و ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی ساخته شده در سیستم عامل ها تعامل می کند. چشم انداز اپل برای نسخه Siri مبتنی بر هوش اپل، با زمینه شخصی و آگاهی روی صفحه، گفت نی هوش مصنوعی به iOS است که من از آن بسیار هیجان زده هستم، اما اگر معلوم شود که دستیار صوتی به اندازه WWDC 2024 اپل چشمگیر نیست. نسخه ی نمایشی پیشنهاد شده است، می تواند به سرعت به عنوان یک شکست با مشخصات بالا در نظر گرفته شود.

چیزهای زیادی برای انتظار در دنیای هوش مصنوعی وجود دارد. و Apple Intelligence، اگرچه شاید چشمگیرترین مورد استفاده ای که برای هوش مصنوعی دیده ایم نباشد، نقطه عطفی برای این فناوری است. در مورد اینکه در کدام جهت، با این حال، حدس شما به خوبی حدس من است: آیا Apple Intelligence هوش مصنوعی مصرف کننده را وارد جریان اصلی خواهد کرد؟ یا ممکن است تبدیل به یکی دیگر از اپل ویژن پرو - طاقچه، و بهتر توسط دیگران اجرا شود؟

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

هوش مصنوعی نویسنده ارشد

John-Anthony Disotto نویسنده ارشد TechRadar، هوش مصنوعی است که تضمین می‌کند جدیدترین اطلاعات را در مورد بزرگترین کلمه کلیدی فناوری دریافت می‌کنید. او که یک متخصص در اپل است، قبلا در iMore's How To Editor بود و یک ستون ماهانه در MacFormat دارد. جان آنتونی که در اسکاتلند زندگی می‌کرد، جایی که برای اپل به عنوان تکنسین با تمرکز بر تعمیرات iOS و آیفون در Genius Bar کار می‌کرد، بیش از یک دهه است که از اکوسیستم اپل استفاده می‌کند و یک روزنامه‌نگار برنده جایزه با سال‌ها تجربه در سرمقاله است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است