متن خبر

تاریخ انتشار و آیتم های Fortnite Solid Snake

تاریخ انتشار و آیتم های Fortnite Solid Snake

شناسهٔ خبر: 443255 -




نمای نزدیک <a href= از Solid Snake که تکه دوچشمی سرش را پوشیده است" class=" block-image-ads hero-image" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/nY5UVqoohbKJ6HCAC7f9pi-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/nY5UVqoohbKJ6HCAC7f9pi-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/nY5UVqoohbKJ6HCAC7f9pi-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/nY5UVqoohbKJ6HCAC7f9pi-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/nY5UVqoohbKJ6HCAC7f9pi-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/nY5UVqoohbKJ6HCAC7f9pi-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/nY5UVqoohbKJ6HCAC7f9pi-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/nY5UVqoohbKJ6HCAC7f9pi.jpg">
(اعتبار تصویر: Epic Games)
چه گونه های Solid Snake در حال اضافه شدن هستند؟

جونزی و دیگر شخصیت‌های فورتنایت در بالای یک قطار در حال حرکت با آن مبارزه می‌کنند

(اعتبار تصویر: Epic Games)

تنها یک نسخه واقعی Solid Snake قرار است به عنوان بخشی از کراس اوور Fortnite x Metal Gear اضافه شود . Old Snake را می توان به دست آورد، که طرفداران می دانند که در ابتدا در Metal Gear Solid 4 ظاهر می شود . انواع کوچکی وجود دارد که می توانید دوربین دوچشمی Snake را اضافه کنید یا آنها را خاموش نگه دارید، اما در حال حاضر تقریباً همینطور است.

Fortnite قرار است Solid Snake را از سری Metal Gear اضافه کند. او بهترین پوست این فصل است و مجموعه ای از آیتم های متمرکز بر جاسوسی را با خود می آورد. مانند بسیاری از پوسته های جایزه، Solid Snake در ابتدای فصل 1 فورتنایت در دسترس نبود، در عوض قسمتی از فصل را باز می کرد. هنوز زمان کمی برای صبر کردن داریم، اما خوشبختانه نه خیلی طولانی.

فصل جاری بازی Fortnite، ضمیمه‌های سلاح را به تیرانداز بتل رویال اضافه کرده است. نه تنها این، بلکه پیتر گریفین از برنامه تلویزیونی Family Guy نیز به این سرگرمی ملحق شده است و به عنوان یکی از مینی‌باس‌هایی ظاهر می‌شود که هر یک مدالیون بازسازی کننده سپر را در دست دارند. Solid Snake به زودی در کنار یک نوع پوست بسیار جالب در دسترس خواهد بود.

در اینجا زمانی است که Fortnite Solid Snake منتشر می شود، و همچنین نگاهی کوتاه به مواردی که شما می توانید پس از انجام آن به دست آورید، است. توجه داشته باشید که اقلام در حال حاضر در بازی خاکستری شده اند و قرار است در تاریخ بعدی فاش شوند. با این حال، اتفاقاً آنها را می توان در یکی از وب سایت های رسمی Epic پیدا کرد، پس بیایید نگاهی بیندازیم.

تاریخ انتشار بازی Fortnite Solid Snake

Solid Snake در صفحه اصلی Battle Pass در Fortnite

(اعتبار تصویر: Epic Games)

Fortnite Solid Snake در 23 ژانویه 2024 منتشر خواهد شد. همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، در صفحه اصلی نبرد گذر فهرست شده است. یک تایمر در سمت چپ بالا مشاهده خواهید کرد که برای 23 ژانویه شمارش معکوس می کند. زمان دقیق هنوز اعلام نشده است.

آیتم های Fortnite Solid Snake

نمای نزدیک <a href= از پوست Old Snake در فورتنایت، احاطه شده با موارد مرتبط با تم Metal Gear" class=" lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VxKk4YrdS4tpcVWacgQDwi-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VxKk4YrdS4tpcVWacgQDwi-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VxKk4YrdS4tpcVWacgQDwi-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VxKk4YrdS4tpcVWacgQDwi-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VxKk4YrdS4tpcVWacgQDwi-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VxKk4YrdS4tpcVWacgQDwi-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VxKk4YrdS4tpcVWacgQDwi.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VxKk4YrdS4tpcVWacgQDwi.jpg">

(اعتبار تصویر: Epic Games)

اگر به صفحه Solid Snake لانچر Fortnite بروید، متوجه خواهید شد که در حال حاضر، موارد به عنوان علامت سوال خاکستری شده اند. خوشبختانه، موارد Solid Snake در وب سایت Fortnite نشان داده شده است. آنها شامل موارد زیر است:

پوست مار پیر

سبک عینک دید در شب

متال گیر بک بلینگ

گلایدر

ابزار برداشت چاقو بی حس کننده

بسته بندی سلاح

ما نام رسمی برخی از این آیتم ها را پس از اضافه شدن در بازی خواهیم دانست. در حال حاضر، می توانید آنها را در وب سایت و در تصویر تعبیه شده در بالا مشاهده کنید. باز کردن قفل آنها احتمالاً از طریق ماموریت های خاص انجام می شود. ما شرط می‌بندیم که آنها شامل عکاسی از دوربین‌ها، دزدکی دور زدن دشمنان، و شاید حتی برخی شیطنت‌های مربوط به جعبه مقوایی باشند. باید منتظر بمانیم و ببینیم.

این زمانی است که Solid Snake به Fortnite می رسد. برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی بسیار محبوب بتل رویال، مطمئن شوید که ما در بررسی فصل ۴ Fortnite به فصل آخر چگونه امتیاز دادیم . در جاهای دیگر، نگاه ما به بهترین بازی‌های رایگان در سال 2024 برای سرگرمی بازی بدون هزینه است .

جیک یک نویسنده آزاد است که در حال حاضر به طور منظم با TRG کار می کند. جیک که از سواحل ابری برایتون در بریتانیا آمده است را می توان یافت که همه چیز را از ویژگی ها گرفته تا محتوای راهنما در مورد آخرین نسخه های بازی را پوشش می دهد. همانطور که در NME.com ، Eurogamer.net و VG247.com مشاهده می شود، جیک در تقسیم بازی ها به قطعات قابل دسترس برای راهنماها و ارائه مشاوره سئو به وب سایت هایی که به دنبال افزایش مخاطبان خود هستند، تخصص دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است