متن خبر

ب ام و M5 Touring هیبریدی کاملا جدید با قدرت 717 اسب بخار را معرفی می کند – و می تواند یک واگن خانوادگی کامل باشد.

ب ام و M5 Touring هیبریدی کاملا جدید با قدرت 717 اسب بخار را معرفی می کند – و می تواند یک واگن خانوادگی کامل باشد.

شناسهٔ خبر: 699753 -




BMW M5 Touring 2024
(اعتبار تصویر: BMW)

درک این موضوع دشوار است، اما آخرین باری که BMW با M5 تورینگ فوق العاده قدرتمند دنیا را پذیرفت، در سال 2007 بود. اما 17 سال بعد، مارک آلمانی این اشتباهات را با مسلما قوی ترین نمونه تا به امروز برطرف کرد.

همه از BMW M5 Touring 2024 (با نام رمز G99 برای همه آن آدم‌های خرده‌گیر خودرویی که در آنجا هستند)، یک مجموعه هیبریدی دیوانه‌کننده (یا واگن، اگر اهل ایالت هستید) با قدرت مجموع 717 اسب‌بخار به رخ می‌کشد. ترکیبی 4.4 لیتری توئین توربو V8 و موتور الکتریکی/18.6 کیلووات ساعت باتری.

بی ام و تضمین کرده است که مالکان می توانند بدون سر و صدا به تنهایی تا 42 مایل حرکت کنند، با این گزینه که آن را به برق وصل کنند و سلول های باتری آن را دوباره شارژ کنند، یا تمام چیزهای معقول را کنار بگذارند و از 1000 نیوتن متر (737 پوند فوت) گشتاور حداکثر استفاده را ببرند.

همه اینها به شتاب 0-62 مایل در ساعت فقط 3.6 ثانیه یا 0-124 مایل در ساعت در کمتر از 11 ثانیه و همچنین حداکثر سرعت محدود الکترونیکی 155 مایل در ساعت می رسد. یک جعبه گزینه ابلهانه را علامت بزنید و این محدودیت سرعت به 189 مایل در ساعت افزایش می یابد. اداره مدرسه نمی داند چه چیزی به آن ضربه زده است.

سایر آپشن های قابل‌توجه شامل سیستم چهارچرخ متحرک تطبیقی ​​است که می‌توان آن را برای موقعیت‌های کم کشش انتخاب کرد، یا زمانی که می‌خواهید خشم کامل 700+ اسب‌بخار را در چرخ‌های عقب محرک داشته باشید، آن را حذف کنید.

علاوه بر این، BMW از سیستم فرمان چرخ‌های عقب خود استفاده می‌کند که با هوشمندانه‌تر کردن مانورهای چرخشی با سرعت پایین، طول 5096 میلی‌متری (16 فوت) را پنهان می‌کند. به‌علاوه، تعلیق تطبیقی ​​برای سفت‌کردن وسایل (سلام روزهای پیست) و یا ایجاد آرامش بیشتر (خواباندن نوزادان) وجود دارد.

همه اینها معادل وزن زیاد است و منتقدان از این واقعیت که وزن 2560 کیلوگرمی (5634 پوند) تقریباً به اندازه یک رولزرویس کولینان است ابراز تاسف می کنند.

اما BMW با قدرت ... توده ها و توده های قدرت پاسخ داده است. به علاوه، ادعا می‌کند که سیستم هیبریدی سنگین نه تنها به صاحبان این روزها با قبض‌های نجومی بالای سوخت برای استفاده از یک V8 کمک می‌کند، بلکه به آن فرارهای مخفیانه و بی‌صدا در زمانی که صدای موتور احتراقی پرخاشگر مناسب نیست، کمک می‌کند.

یک خرید معقول

BMW M5 Touring 2024

(اعتبار تصویر: BMW)

بی ام و می گوید که M5 Touring جدید از 112500 پوند در بریتانیا شروع می شود، در حالی که در آمریکای شمالی 121500 دلار به اضافه 1175 دلار برای مقصد و جابجایی هزینه خواهد داشت. مشتریان استرالیایی باید 263900 دلار را تحویل دهند.

این یک تغییر بزرگ برای هر خانواده در حال رشد است، اما به نظر می‌رسد این واگن هیبریدی عملکردی فوق‌العاده با حداقل ماهیت عملی ارائه می‌کند - خواه 1630 لیتر ظرفیت حمل بار انعطاف‌پذیر، توانایی یدک‌کشیدن تریلرهای حجیم یا کروز بی‌صدا. برای حدود 40 مایل، بدون آلایندگی.

اوه، و مالیات جاده در برخی از نقاط جهان ارزان تر خواهد بود، به لطف انتشار گازهای گلخانه ای کمتر از 39 گرم در کیلومتر، مناطق کم آلاینده مشکلی ایجاد نخواهند کرد و غول آلمانی می گوید که می تواند با نظارت دقیق به 166.2 مایل در کیلوگرم برسد.

به این نکات توجه کنید، زیرا همه مهمات بسیار خوبی برای زمانی است که می‌خواهید طرف مقابل خود را متقاعد کنید تا با یک SUV قدیمی خسته کننده مقدار زیادی عضله آلمانی را معامله کند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

لئون تقریباً 20 سال است که در دنیایی که در آن خودرو و فناوری با هم برخورد می‌کنند حرکت می‌کند و از سرگرمی‌های داخل خودرو گرفته تا کارخانه‌های تولید رباتیک گزارش می‌دهد. در حال حاضر، خودروهای برقی در کانون توجه او قرار دارند، اما چند سالی به آن فرصت دهید تا هواپیماهای برخاست و فرود عمودی الکتریکی باشند. خارج از ساعات کاری، می توان او را در حال سرهم بندی با موتورسیکلت های آنالوگ متمایز یافت، زیرا موتورهای الکتریکی جایگزینی برای هوندا چهار خطی قدیمی نیستند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است