متن خبر

به گفته صداپیشه استاریون، بازیکنان Baldur’s Gate 3 هنوز یک بخش مخفی ۲ ساعته پیدا نکرده اند.

به گفته صداپیشه استاریون، بازیکنان Baldur’s Gate 3 هنوز یک بخش مخفی ۲ ساعته پیدا نکرده اند.

شناسهٔ خبر: 436280 -




نیل نیوبون، صداپیشه، فاش کرد که بازیکنان Baldur's Gate 3 هنوز قسمتی از بازی دو ساعته پنهان را کشف نکرده اند.

نیوبون، که نقش آستاریون را بازی می کند، در یکی از استریم های معمولی توییچ خود در ۳۱ آگوست فاش کرد که بخش خاصی از RPG وجود دارد که هنوز کسی آن را پیدا نکرده است - که او از آن آگاه است - و او یکی از تنها افرادی است که در مورد آن بدانید (از طریق GamesRadar).

در ابتدای کلیپ، نیوبون این واقعیت را مورد بحث قرار می دهد که به دلیل انتخاب های زیاد و مسیرهای انشعاب بازی در طول صدها ساعت زمان پخش، این امکان وجود دارد که بازیکنان به طور کامل یک دسته از محتوا را از دست بدهند.

سپس بازیگر به کنایه زدن از سکانس پنهان ادامه می‌دهد که «فکر نمی‌کند کسی این کار را انجام دهد».

نیوبون گفت: "حتی چیزی وجود دارد که من در مورد آن می دانم که شما نمی توانید به آن برسید مگر اینکه کاری را انجام دهید که فکر نمی کنم هیچ کس موفق شود." او اجازه دارد به هر کسی بگوید

او ادامه داد: "فکر می‌کنم من یکی از معدود افرادی هستم که در مورد آن می‌دانم. این کاملاً دیوانه‌کننده است. "

نیوبون او میگوید که کسی آن را در مقطعی «از طریق یک دلیل بسیار خاص» پیدا می‌کند و تقریباً حدود دو ساعت محتوا است. وقتی در استریم از او پرسیده شد که آیا این سکانس مربوط به شخصیت او استاریون است، او پاسخ می دهد: "من نمی توانم چیزی بگویم، به معنای واقعی کلمه چیزی در مورد آن به شما نمی گویم. حتی قصد ندارم به شما سرنخ یا اشاره ای مبهم بدهم. ..."

نیوبون می افزاید: "لاریان اینگونه است، آنها فوق العاده هستند."

شایان ذکر است که این کلیپ در حال حاضر حدود سه هفته از عمر آن می گذرد، پس کاملاً ممکن است که کسی محتوای مخفی را کشف کرده باشد که Baldur's Gate 3 هم برای رایانه شخصی و هم برای PS5 در دسترس است.

برخی از کاربران در نظرات زیر این ویدئو، تئوری‌های خود را در مورد اینکه یک نفر او میگوید این صحنه «صحنه عاشقانه Shadowheart با دسترسی زودهنگام» است، دارند که ظاهراً قبل از شروع رسمی بازی «غیر ممکن» بود، در حالی که دیگران معتقدند که محتوای پنهان هیچ ارتباطی با بازیگران اصلی ندارد زیرا به نیوبون محرمانه در مورد آن گفته شده است.

Baldur's Gate 3 یک بازی عظیم با صدها احتمال است. لاریان قبلاً فاش کرده بود که این بازی حدود ۱۷۰۰۰ نسخه پایانی دارد، پس چه کسی می‌داند که آیا و کی دنباله واقعی آن کشف خواهد شد.

Baldur's Gate 3 یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ است و ممکن است یکی از بهترین بازی‌های RPG تمام دوران باشد، اما اگر به دنبال بازی جدیدی برای بازی هستید، انتخاب‌های ما را برای بهترین بازی‌های رایانه شخصی تحلیل کنید .

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است