متن خبر

به نظر می رسد هیچ چیزی از رندرهای Phone 2a این میان رده امیدوارکننده را به طور کامل نشان نمی دهد

به نظر می رسد هیچ چیزی از رندرهای Phone 2a این میان رده امیدوارکننده را به طور کامل نشان نمی دهد

شناسهٔ خبر: 453006 -




Nothing Phone 2 صفحه نمایش و چراغ های LED روشن <a href= را نشان می دهد" class=" block-image-ads hero-image" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/NytRV94XiaojLmwLATpvLX-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/NytRV94XiaojLmwLATpvLX-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/NytRV94XiaojLmwLATpvLX-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/NytRV94XiaojLmwLATpvLX-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/NytRV94XiaojLmwLATpvLX-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/NytRV94XiaojLmwLATpvLX-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/NytRV94XiaojLmwLATpvLX-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/NytRV94XiaojLmwLATpvLX.jpg">
(اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ عرضه آن در 5 مارس، اطلاعات درز برای Nothing Phone (2a) افزایش می‌یابد. این بار، اخیراً مجموعه ای از تصاویر رسمی منتشر شده است که طراحی نهایی این میان رده را به طور کامل نشان می دهد.

این رندرها، به طرز عجیبی، در انجمن Nothing Community توسط کاربر Greg2024 ارسال شده است. صفحه اصلی از آن زمان حذف شده است ، اما خوشبختانه، افراد موفق به ذخیره محتوای آن شدند. با نگاهی به نشت، گوشی Nothing Phone (2a) کاملاً متفاوت از مدل قدیمی تر Phone (2) به نظر می رسد. لنزهای دوربین عقب به صورت افقی تراز شده و در مرکز نیمه بالایی دستگاه قرار می گیرند. علاوه بر این، گلیف کاملاً از بین رفته است. در جای خود سه نوار نوری در اطراف دوربین ها قرار دارد. در زیر آن، یک الگوی لوله مانند را خواهید دید که به سمت پایین حرکت می کند.

[اختصاصی] #NothingPhone2aNothing Phone 2a با قاب پلاستیکی عرضه می شود!! pic.twitter.com/HkTjVvF3NO 22 فوریه 2024

در قسمت جلویی، صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED که توسط حاشیه های نازک احاطه شده است را دارید. لنز سلفی پین‌هول در بالا قرار دارد، به‌علاوه تصاویر دکمه پاور را در سمت راست با کنترل صدا در سمت چپ نشان می‌دهند. در نهایت، Nothing Phone (2a) در سیاه یا سفید در دسترس خواهد بود.

دیدن آینده

این همه چیز در نشت است، پس اکنون سؤال این است که چه چیزی می توانیم از رندرها بیاموزیم، زیرا به نظر ما، به نظر قانونی می رسد. برای شروع، تبدیل علامت عقب به آرایه نور ساده شده احتمالاً یک اقدام کاهش هزینه توسط توسعه دهندگان است. در مورد سیم پیچ شارژ بی سیم هم همینطور. که با خطوط در حال سقوط جایگزین شده است.

آنچه به این نشت اعتبار بیشتر می‌افزاید دوربین‌ها هستند. تقریباً اواسط فوریه ، Abhishek Yadav، یکی از افراد داخلی صنعت، چیزی را که ادعا می‌کرد نسخه اولیه این گوشی هوشمند است، به دست آورد و نمی‌دانستید که لنزهایی با هم تراز افقی دارد. همچنین ارزش نگاه کردن به شعار رویداد راه اندازی Nothing Phone (2a) را دارد که «تازه. چشم ها." و چه چیزی شبیه یک جفت چشم است؟ دو دوربین کنار هم نشسته اند.

اطلاعات از دست رفته

مشخصات دستگاه بخشی از نشت نبود. با این حال، این شرکت در ویدیوی اخیر یوتیوب تایید کرد که این گوشی هوشمند بر روی چیپست مدیاتک دیمنسیتی 7200 پرو ساخته شده است. بقیه قابلیت‌های سخت‌افزاری این مدل در حال حاضر به طور رسمی ناشناخته هستند، اگرچه شایعات ادعا می‌کنند که حداقل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. نقطه قیمت نیز یک رمز و راز است. با این حال، 9To5Google فرض می کند که می تواند تقریباً 380 دلار / 300 پوند / 349 یورو باشد.

مثل همیشه، این اطلاعات را با کمی نمک مصرف کنید. همه چیز همیشه می تواند در چند هفته آینده تغییر کند. شاید این شرکت به آرایه لنزهای قدیمی تراز شده عمودی پایبند باشد.

تقریباً همزمان با افشای این اطلاعات، برند فرعی CMF by Nothing دو محصول صوتی جدید را معرفی کرد. مهمترین آنها Neckband Pro ، یک جفت هدفون مجهز به بسته باتری است که دور گردن شما آویزان می شود. اینها دارای "بهترین ANC در کلاس" یا حذف نویز فعال هستند.

اگر نظر ما را در مورد بهترین دستگاه‌های ANC می‌خواهید، فهرست TechRadar از بهترین هدفون‌های حذف نویز برای سال 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است