متن خبر

به لطف ارتقاء هوش مصنوعی DALL-E 3 اکنون بینگ چت می تواند تصاویر واقعی تری ایجاد کند

به لطف ارتقاء هوش مصنوعی DALL-E 3 اکنون بینگ چت می تواند تصاویر واقعی تری ایجاد کند

شناسهٔ خبر: 441017 -




Bing Cha t به‌روزرسانی قابل‌توجهی دریافت کرده است، اکنون جدیدترین مدل تبدیل متن به تصویر OpenAI DALL-E 3 را ادغام می‌کند. بهتر از همه، این به‌صورت رایگان برای همه در دسترس است.

همانطور که در پست اعلامیه مایکروسافت آمده است، DALL-E 3 ارتقاء بزرگی نسبت به نسل های قبلی است، زیرا به لطف پیشرفت های انجام شده در سه زمینه، قادر به تولید تصاویر واقعی تر و متنوع تر است.

هوش مصنوعی اکنون می‌تواند هنگام تولید محتوا به یک پیام متنی با دقت بیشتری نسبت به قبل پایبند باشد. مایکروسافت توصیه می کند تا حد امکان جزئیات بیشتری را اضافه کنید تا اطمینان حاصل شود که تصویر نهایی به دید شما نزدیک می شود. به دلیل دقت بیشتر، خروجی‌ها منسجم‌تر یا «از لحاظ منطقی منسجم‌تر» خواهند شد.

همچنین، به گفته این شرکت، تغییراتی در DALL-E 3 ایجاد شد تا بتواند سبک‌های هنری منحصربه‌فردی را که مطابق با استاندارد خلاقیت شما است، به‌طور دقیق به تصویر بکشد.

در بالا چند نمونه وجود دارد که خودمان ایجاد کردیم تا به شما ایده دهیم که اکنون هوش مصنوعی چه کاری می تواند انجام دهد. استفاده از موتور مولد بسیار ساده است. می‌توانید به چت بینگ یا وب‌سایت ایجاد تصویر بینگ بروید، یک درخواست را در کادر متن وارد کنید، چند ثانیه به آن فرصت دهید و کارتان تمام است. به همین راحتی است.

ارتقاء امنیتی

علاوه بر ارتقاء عملکرد، مایکروسافت دو ویژگی امنیتی را با هدف حفظ استفاده اخلاقی به چت بینگ اضافه کرده است. هر خروجی با یک Content Credential و یک "واترمارک دیجیتال نامرئی" همراه خواهد بود که نشان می دهد توسط Bing Image Creator ایجاد شده است و همچنین تاریخ و زمان ساخته شدن آن نیز وجود دارد.

(اعتبار تصویر: آینده)

این شرکت همچنین در حال پیاده‌سازی «سیستم تعدیل محتوا» برای حذف تصاویر «مضر یا نامناسب» است. این شامل محتوایی می‌شود که «[حاوی] برهنگی، خشونت، سخنان مشوق تنفر یا فعالیت‌های غیرقانونی است». چیزی که ذکر نشده این است که شما نمی توانید تصاویری با چهره های معروف ایجاد کنید. ما از بینگ خواستیم تا چیزی با رئیس جمهور جو بایدن در آن ایجاد کند. اما به ما گفته شد که نمی‌توانیم، زیرا خط‌مشی سرویس را نقض می‌کند.

کار در حال انجام

همانطور که Bing Chat اکنون چشمگیر است، هنوز در حال پیشرفت است. مانند سایر موتورهای هوش مصنوعی، مدل مایکروسافت همچنان در ترسیم دست ها مشکل دارد. به همان اندازه بد نیست که در اوایل سال ۲۰۲۳، Stable Diffusion تولید دست‌های ژولیده داشتید. با این حال، ممکن است متوجه یک یا دو رقم اضافی شوید. در واقع، تصویر گرگینه بالا در واقع پنج انگشت در دست راست خود دارد در حالی که تنها چهار انگشت در سمت چپ دارد.

تصویری <a href= از دست ها با یک انگشت اضافی ایجاد شده است" class="lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4t5vUmrVVBCH4mZFQVtLs-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4t5vUmrVVBCH4mZFQVtLs-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4t5vUmrVVBCH4mZFQVtLs-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4t5vUmrVVBCH4mZFQVtLs-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4t5vUmrVVBCH4mZFQVtLs-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4t5vUmrVVBCH4mZFQVtLs-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4t5vUmrVVBCH4mZFQVtLs.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4t5vUmrVVBCH4mZFQVtLs.jpg">

(اعتبار تصویر: آینده)

ما قصد داریم به شما هشدار دهیم که ممکن است در خروجی تولید تصویر هوش مصنوعی با افت سرعت مواجه شوید. ما مطمئناً این کار را انجام دادیم، اگرچه بینگ چت پس از چند دقیقه سرعت خود را افزایش داد. در بدترین حالت، هوش مصنوعی از انجام هر کاری امتناع می کند زیرا نمی تواند درخواست های جدید را پردازش کند.

اگر می‌خواهید از هوش مصنوعی در حال حرکت استفاده کنید، حتماً فهرست TechRadar از چهار بهترین برنامه تولیدکننده هنر برای آیفون را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است