متن خبر

به روز رسانی watchOS 10.4 نوید رفع مشکل “Ghost Touch” در اپل واچ را می دهد

به روز رسانی watchOS 10.4 نوید رفع مشکل “Ghost Touch” در اپل واچ را می دهد

شناسهٔ خبر: 457091 -




پشته هوشمند اپل واچ سری 9
Apple Watch 9 (اعتبار تصویر: آینده)

اگر متوجه "لمس های روح" در Apple Watch 9 یا Apple Watch Ultra 2 خود شده اید - جایی که اتفاقی در ساعت بدون لمس صفحه رخ می دهد - نصب آخرین به روز رسانی watchOS 10.4 برای رفع مشکل برای شما کافی است.

طبق یادداشت‌های منتشر شده برای به‌روزرسانی (از طریق Wccftech )، به‌روزرسانی watchOS 10.4 مشکلی را برطرف می‌کند که «باعث می‌شود برخی از کاربران لمس‌های کاذب روی نمایشگر را تجربه کنند». اکنون در حال عرضه است و طبق معمول می‌توان آن را از آیفون یا خود ساعت نصب کرد.

ما در ماه فوریه در مورد این مشکل گزارش دادیم: در حالی که تشخیص گسترده بودن این مشکل دشوار بود، اپل شکایات کافی در مورد آن دریافت کرد تا یادداشتی را به تعمیرگاه های مجاز اپل در مورد آن صادر کند.

طبق این یادداشت، این لمس‌های نادرست می‌تواند باعث شود که تماس‌ها به‌طور تصادفی شروع شود و کاربران را از وارد کردن رمز عبور خود باز دارد – پس برای کسانی که تحت تأثیر این باگ قرار گرفته‌اند، به نظر می‌رسد که تأثیر قابل‌توجهی بر تجربه کاربر داشته است.

به روز رسانی های قبلی و آینده

watchOS 10 در سپتامبر 2023 راه اندازی شد (اعتبار تصویر: اپل)

همچنین در watchOS 10.4 گزینه ای برای استفاده از دو ضربه برای گسترش اعلان ها در صفحه ساعت هوشمند گنجانده شده است. برای کسانی که از Apple Pay با Assistive استفاده می‌کنند، محافظت امنیتی بیشتری وجود دارد و راه‌حلی برای همگام‌سازی مخاطبین وجود دارد که برخی افراد با آن مواجه بودند.

این هشتمین به‌روزرسانی جزئی است که اپل از زمانی که watchOS 10 در سپتامبر 2023 در کنار آخرین مدل‌های اپل واچ به نمایش گذاشته شد، منتشر می‌شود. رفع اشکال قبلی خوانش ارتفاع نادرست و مشکلات همگام‌سازی صفحه ساعت را پوشش می‌داد.

واچ OS 10 که عرضه شد، طراحی مجدد عمده ای از برنامه ها، ویجت های پشته هوشمند، به روز رسانی برای تمرینات دوچرخه سواری و پیاده روی، و - طبق معمول با به روز رسانی های watchOS - برخی از واچ فیس های جدید برای استفاده به همراه داشت.

در مورد watchOS 11 ، برنامه باید امسال نیز مانند هر سال باشد: پیش نمایشی در رویداد WWDC اپل در ماه ژوئن، سپس نسخه بتا عمومی، قبل از انتشار نهایی در سپتامبر (به احتمال زیاد در کنار اپل واچ 10).

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است