متن خبر

به روز رسانی ویندوز ۱۱ که امروز عرضه می شود، در نهایت مرا متقاعد می کند که ارتقا دهم – اما نه به دلیل Copilot

به روز رسانی ویندوز ۱۱ که امروز عرضه می شود، در نهایت مرا متقاعد می کند که ارتقا دهم – اما نه به دلیل Copilot

شناسهٔ خبر: 437683 -




به‌روزرسانی بزرگ بعدی ویندوز ۱۱ – نه به‌روزرسانی سالانه برای سال ۲۰۲۳، توجه داشته باشید که بعداً منتشر می‌شود – امروز منتشر می‌شود، و شایعات زیادی در مورد اینکه چه چیزی با این ارتقاء گنجانده می‌شود وجود دارد.

PhantomOfEarth، یک افشاگر معمولی در X (توئیتر سابق) با گوش به زمین همه چیزهای ویندوز، اشاره کرد که با به‌روزرسانی ۲۶ سپتامبر (در اواخر امروز) چه چیز دیگری در راه است.

میکسر ولوم جدید در تنظیمات سریع نیز در تاریخ ۲۶ سپتامبر عرضه خواهد شد https://t.co/6ewwk4F1hZ pic.twitter.com/1DMzbinvxF 22 سپتامبر ۲۰۲۳

بیشتر ببین

البته از قبل مشخص شده است که ستاره نمایش قرار است هوش مصنوعی Copilot باشد. با این حال، همانطور که توییت شد، یک قطعه بزرگ دیگر از اره منبت کاری اره مویی وجود دارد - حداقل برای من، و چند نفر دیگر - به شکل گزینه ای است که هرگز در نوار وظیفه ترکیب نمی شود.

این گزینه برای نوار وظیفه ای است که با ویندوز ۱۰ دریافت می کنید تا به سیستم عامل بگویید که ویندوزهای یک برنامه را جمع و جور (ترکیب) نکند. ( پس ، برای مثال، اگر چندین پنجره مرورگر باز داشته باشید، همه آنها در یک ورودی در نوار وظیفه جمع نمی‌شوند و روی هم قرار نمی‌گیرند.

PhantomOfEarth همچنین توضیح داد که یک ترفند مفید دیگر برای نوار وظیفه در راه است، یعنی امکان کلیک راست بر روی یک برنامه در نوار و پایان دادن به کار در همان جا. اوه، و همچنین ویژگی برای پنهان کردن زمان و تاریخ از نوار وظیفه در صورت تمایل.

و ولوم میکسر جدید، که قابلیت‌های جدیدی از جمله تنظیم حجم برنامه‌هایی که بر اساس هر برنامه در حال اجرا هستند را ارائه می‌دهد، همچنین قرار است با به‌روزرسانی ۲۶ سپتامبر اواخر امروز عرضه شود.


تجزیه و تحلیل: یک ترکیب برنده هرگز

البته، محور اصلی این به روز رسانی – که از نظر فنی Moment 4 برای ویندوز ۱۱ ۲۲H2 است، با آپدیت ۲۳H2 که اواخر سال، در Q4 ارائه می شود – بدون شک Copilot است. البته معرفی دستیار هوش مصنوعی به ویندوز ۱۱ یک حرکت بزرگ است و ممکن است بهتر از آن چیزی که من پیش بینی می کنم کار کند. (هنوز احساس می‌کنم که دارد کمی از تفنگ می‌پرد، اما آماده هستم – و خوشحالم – که ثابت شود اشتباه می‌کنم).

با این حال، برای من، به دلیل عدم وجود آن ویژگی برای جدا نگه داشتن برنامه ها در نوار وظیفه، از ارتقاء به ویندوز ۱۱ خودداری کرده ام. این ممکن است کمی پیش پا افتاده به نظر برسد، اما من یک گردش کار در ویندوز دارم، و این شامل هرگز ترکیب در نوار وظیفه نیست، و حذف آن گزینه برای روش اصلی من برای کار با سیستم عامل بسیار آزاردهنده و آزاردهنده است.

وقتی مایکروسافت این انتخاب را با ویندوز ۱۱ حذف کرد، واقعاً نمی‌توانستم آن را باور کنم - ظاهراً کمی عمیق در رابط به این معنی است که اجرای ساده‌ای برای سیستم‌عامل جدیدتر نیست، یا این چیزی است که غول نرم‌افزاری به ما گفته است.

پس ، تا کنون از ارتقاء خودداری کرده‌ام – اما با وجود این ویژگی جدید، بلافاصله دکمه ارتقاء را فشار می‌دهم، البته با یک هشدار. به این دلیل، ابتدا ارتقاء را روی سرفیس (رایانه دوم) خود، قبل از ریگ اصلی دسکتاپ خود اجرا می کنم. اما دومی به زودی خواهد آمد (مگر اینکه چیزهای دیگری را در مورد ویندوز ۱۱ نفرت پیدا کنم، زمانی که من واقعاً از آن به درستی استفاده کنم - طبیعتاً فکر را از بین ببرم).

به هر حال، خوب است ببینیم که چیزهای زیادی برای ویندوز ۱۱ قریب الوقوع وجود دارد، حتی اگر کمی سرم را در مورد آنچه که برای به روز رسانی ۲۳H2 باقی مانده است، بچرخانم، که در این مرحله از این "لحظه" جزئی تر به نظر می رسد ( ظاهراً کوچکتر از سالانه) ارتقا دهید.

پس ، همه اینها کمی گیج کننده است، اما هی - من در مورد دریافت سریعتر ویژگی های بسیار مهم بحث نمی کنم، مطمئناً (البته من نمی گویم که هرگز ترکیب کردن دقیقاً "سریع" نبوده است. ).

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است