متن خبر

به بازیکن زلدا جایزه طلایی ۱۰۰۰۰ دلاری برای تکمیل اسپیدران تحت حمایت KFC اهدا شد.

به بازیکن زلدا جایزه طلایی ۱۰۰۰۰ دلاری برای تکمیل اسپیدران تحت حمایت KFC اهدا شد.

شناسهٔ خبر: 440191 -




رستوران زنجیره ای فست فود KFC جایزه طلایی به ارزش بیش از ۱۰۰۰۰ دلار به یک اسپیدرانر اهدا کرد.

این مسابقه با الهام از راز "11 گیاه و ادویه" که دستور پخت مرغ با طعم اصلی KFC را تشکیل می دهد، بازیکنان را ملزم به انجام یک چالش عجیب در The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom می کرد . به جای درخواست از گیمرها برای مبارزه با هر یک از باس‌های بازی یا جمع‌آوری یکی از بهترین سلاح‌های عنوان، چالش بر اساس جمع‌آوری فهرستی از آیتم‌های الهام‌گرفته از KFC (از طریق VGC) بود.

The Recipe Run که توسط بازوی بازاریابی اسپانیایی KFC با همکاری یک جامعه اسپیدرانینگ معروف به Speedrun Espanol ساخته شد، از بازیکنان می‌خواست که با موجودی خالی به Bedrock Bistro برسند. سپس مجبور شدند با گورونی به نام گومو که KFC با محبت به او لقب «گورونل» را داده بود، صحبت کنند، زیرا شباهت زیادی به طلسم خود شرکت داشت: کلنل.

پس از صحبت با گومو، بازیکنان باید در اسرع وقت یک چوب طبل پرنده خام و ۱۱ گیاه و ادویه مختلف را جمع آوری کنند. هنگامی که آنها این کار را انجام دادند، سپس مجبور شدند یک طبل مرغ سرخ شده بپزند تا دوره را کامل کنند.

این مسابقه توسط Keuss، بازیکن فرانسوی که مسابقه را در کمتر از یک ساعت به پایان رساند، برنده شد. اگر کنجکاو هستید می توانید اجرای زیر را ببینید.

به خاطر مشکلاتش، کیوس جایزه پای مرغ طلایی موعود را با آن ارزش پنج رقمی دریافت کرد و برای خودش یک قطعه مکالمه خوب به دست آورد.

حتی زمانی که به صورت متعارف بازی می‌شود، The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom با تاکید بر پازل‌های ساخت و ساز و تفکر جانبی، به دلیل تقاضای سطوح بالای خلاقیت از گیمرها شناخته می‌شود.

گفتنی است، سرعت رانینگ خلاقانه چیز جدیدی نیست، زیرا بازیکنان مرتباً راه های جدید و جالبی برای لذت بردن از بازی های مورد علاقه خود پیدا می کنند. به عنوان مثال، بازی RPG استودیو Larian که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، Baldur's Gate 3، یک خرده فرهنگ سرعتی را ایجاد کرده است که بر اساس عاشقانه یکی از همراهان بازی در سریع ترین زمان ممکن است.

به دنبال بازی‌های عالی‌تر نینتندو هستید؟ فهرست ما از بهترین بازی های نینتندو سوییچ و بهترین بازی های پوکمون را بررسی کنید .

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است