متن خبر

به آن صفحه فروشگاه Hollow Knight Silksong Xbox امیدوار نباشید – پلتفرم های دیگر مدتی است که این صفحه را دارند

به آن صفحه فروشگاه Hollow Knight Silksong Xbox امیدوار نباشید – پلتفرم های دیگر مدتی است که این صفحه را دارند

شناسهٔ خبر: 461644 -




هورنت اسلحه خود <a href= را در هوا تاب می دهد" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/WffJ63GPf5zvnspihriVtF-320-80.jpeg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/WffJ63GPf5zvnspihriVtF-480-80.jpeg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/WffJ63GPf5zvnspihriVtF-650-80.jpeg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/WffJ63GPf5zvnspihriVtF-970-80.jpeg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/WffJ63GPf5zvnspihriVtF-1024-80.jpeg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/WffJ63GPf5zvnspihriVtF-1200-80.jpeg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/WffJ63GPf5zvnspihriVtF-1920-80.jpeg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/WffJ63GPf5zvnspihriVtF.jpeg">
(اعتبار تصویر: Team Cherry)

مسلماً یکی از چشم نوازترین چیزهایی که از میدان مین سالانه که روز اول آوریل است به دست آمد، صفحه کاملاً جدید Hollow Knight Silksong در فروشگاه Xbox بود.

صفحه فروشگاه به خودی خود نسبتاً غیرقابل توجه است و حاوی اطلاعات جدیدی خارج از رده بندی سنی نیست که قبلاً تأیید نشده بود. همچنین استخوان‌های کاملاً برهنه‌ای است که فقط یک توضیح مختصر محصول و تعداد انگشت شماری از اسکرین‌شات‌هایی که قبلاً دیده‌ایم دارد.

با این حال، آنچه قابل توجه است این است که وجود صفحه فروشگاه جدید Hollow Knight Silksong در Xbox واقعا واقعی است و همانطور که Tao Sila، مدیر بازاریابی محصول Xbox در X / Twitter اشاره می کند، امروز پس از روز اول آوریل همچنان فعال است.

نه این یک جوک اول آوریل نیست. صفحه #HollowKnightSilksong Wishlist واقعاً در ایکس باکس راه اندازی شد https://t.co/cjL1X3M4Zg ۱ آوریل ۲۰۲۴

آیا باید امیدمان را بالا ببریم؟

اکنون، همانطور که گفته شد، یک بیت اطلاعات جدید در این صفحه فروشگاه وجود دارد، و آن رده بندی سنی Hollow Knight Silksong از E10+ / PEGI 7 است. با این حال، این هیچ چیز خیلی پیشگامانه ای نیست، زیرا دقیقاً همان رتبه سنی است که به آن اعطا شده است. اصلی Hollow Knight در سال 2017.

اما رده‌بندی سنی معمولاً به این معنی است که یک بازی خیلی دور از انتشار نیست، درست است؟ خوب، نه لزوما. همانطور که GamesRadar اشاره می کند، هنوز یک ورودی برای Hollow Knight Silksong در وب سایت رسمی ESRB ظاهر نشده است، که نشان می دهد هیچ رده بندی سنی هنوز نهایی نشده است.

برای تضعیف بیشتر روحیه شما، صفحات فروشگاه Hollow Knight Silksong چیز جدیدی نیست. می‌توانید به Steam ، فروشگاه پلی‌استیشن یا فروشگاه اینترنتی نینتندو سوییچ بروید تا فهرست ‌هایی را برای بازی پیدا کنید. آنها هنوز با رده بندی سنی آزمایشی بازی به روز نشده اند.

پس ، آیا Hollow Knight Silksong به انتشار افسانه‌ای خود نزدیک می‌شود یا این فقط کمی مراقبت از سوی توسعه‌دهنده تیم Cherry است تا اطمینان حاصل شود که محصول در تمام ویترین‌های فروشگاهی پشتیبانی‌شده قابل مشاهده است؟ به احتمال زیاد این مورد دومی است، اما هی، هر گونه حرفی در مورد یکی از مورد انتظارترین بازی های آینده در کتاب من استقبال می شود.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

ویرایشگر سخت افزار

Rhys ویرایشگر سخت افزار TRG است و بیش از دو سال است که بخشی از تیم TechRadar بوده است. Rhys به ویژه علاقه‌مند به کنترل‌کننده‌ها و هدست‌های شخص ثالث با کیفیت بالا، و همچنین جدیدترین و بهترین‌ها در جنگنده‌ها و VR، تلاش می‌کند تا پوششی آموزنده و خوانا را برای انواع سخت‌افزارهای بازی ارائه دهد. در مورد خود بازی‌ها، Rhys به‌ویژه به بازی‌های مبارزه‌ای و مسابقه‌ای و همچنین بازی‌های روحی و RPG علاقه‌مند است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است