متن خبر

بهترین مک بوک برای دانش آموزان 2024

بهترین مک بوک برای دانش آموزان 2024

شناسهٔ خبر: 721309 -




دلایل خرید
دلایلی برای اجتناب
دلایل خرید
دلایلی برای اجتناب
بهترین مک بوک برای دانش آموزان
(اعتبار تصویر: آینده / اپل)

اگر قصد سرمایه گذاری روی بهترین مک بوک برای دانش آموزان را دارید، در جای مناسبی هستید. چه برای اولین بار به دانشگاه بروید یا به دنبال ارتقاء باشید، گزینه‌های دست‌چین شده و کاملاً آزمایش‌شده ما را در زیر می‌بینید که شامل هر سه نسل مک‌بوک‌های دارای سیلیکون اپل است.

برای اینکه همه چیز را مستقیماً از حالت افست دریافت کنید، مک بوک ها جزو بهترین لپ تاپ هایی هستند که می توانید در حال حاضر بخرید. اگر به دنبال یک توصیه سریع و آسان برای اکثر افراد هستید، می‌توانیم MacBook Air M3 را از صمیم قلب پیشنهاد کنیم. ما آن را با توجه به تمام سخت افزارهای بسته بندی شده، یک تحلیل 5 ستاره عالی در نوشته عمیق خود به دلیل بهترین عملکرد در کلاس و قیمت تهاجمی آن ارائه کردیم. کاربر.

به همین دلیل است که برخی از قدرتمندترین مک‌بوک‌ها را نیز خواهید دید که برای دانش‌آموزان هدف قرار می‌گیرند، از جمله MacBook Pro 16 اینچی (M3 Max) با عملکرد CPU و GPU بسیار بهبود یافته‌اش. این بسیار در انتهای طیف قیمت گذاری قرار دارد، پس انتخابی نیست که اکثر دانش آموزان به آن هجوم می آورند زیرا موارد استفاده متفاوت است. به عنوان مثال، یک دانشجوی ادبیات یا علوم در داخل به غرغر یک GPU 40 هسته ای نیاز دارد.

ما همچنین باید به این واقعیت توجه کنیم که مک‌بوک‌ها حتی برای یک مدل سطح پایه نیز می‌توانند گران باشند، و این را نیز در نظر گرفته‌ایم. به همین دلیل است که می‌توانید مک‌بوک‌های قدیمی‌تر (اما هنوز عالی) را پیدا کنید که از سیلیکون قدیمی‌تر اپل مانند تراشه‌های M1 و M2 استفاده می‌کنند. ما از یک یا دو نسل پیش شاهد تخفیف‌های بسیار زیادی بر روی ماشین‌های مک‌بوک ایر و مک‌بوک پرو بوده‌ایم، پس می‌توانید با سرمایه‌گذاری در مدل‌های قدیمی‌تر که معمولاً کمتر از ۱۰۰۰ دلار / ۱۰۰۰ پوند / ۲ هزار دلار استرالیا است، مقدار زیادی از تغییر را ذخیره کنید. بهترین معاملات مک بوک نیز می تواند شما را یک قدم جلوتر ببرد.

اگر به دنبال ایجاد شبکه ای فراگیر هستید، ما همچنین بهترین لپ تاپ های Windows و همچنین بهترین لپ تاپ های بازی و بهترین Chromebook ها را گردآوری می کنیم. سخت‌افزار قابل حمل در نهایت یک سرمایه‌گذاری است و هرگز به خرید کردن قبل از کم کردن پول کمکی نمی‌کند. ما هر مک‌بوک را در زیر آزمایش و تحلیل کرده‌ایم، اما کاملاً درک می‌کنیم که انتخاب یک لپ‌تاپ برای شما چقدر می‌تواند سخت باشد.

بهترین فروش مک بازگشت به مدرسه در حال حاضر

بهترین مک بوک برای دانش آموزان در آگوست 2024

چرا می توانید به TechRadar اعتماد کنید ما ساعت ها صرف آزمایش هر محصول یا خدماتی می کنیم که تحلیل می کنیم، پس می توانید مطمئن باشید که بهترین ها را می خرید. درباره نحوه آزمایش ما بیشتر بدانید.

بهترین مک بوک برای دانش آموزان به طور کلی

مک بوک ایر M3

(اعتبار تصویر: آینده)
به طور کلی بهترین مک بوک برای دانش آموزان

مشخصات

CPU: تراشه Apple M3 با CPU 8 هسته ای
گرافیک: GPU یکپارچه 8 هسته ای - 10 هسته ای
رم: 8 تا 24 گیگابایت حافظه یکپارچه
صفحه نمایش: صفحه نمایش 13.6 اینچی (مورب) 2560 در 1664 LED با نور پس زمینه با فناوری IPS
فضای ذخیره سازی: حداکثر 2 ترابایت

دلایل خرید

+
عملکرد پیشرو
+
قیمت گذاری رقابتی
+
طراحی خیره کننده

دلایل اجتناب از

-
انتخاب بندر محدود
-
تکراری در M2 Air

مک بوک ایر M3 که اوایل امسال عرضه شد، نه تنها بهترین مک بوک برای دانش آموزان، بلکه یکی از بهترین لپ تاپ های تمام دوران است. این خودرو هوشمندانه در مدل های قبلی خود، مدل های M1 و M2 Air، با بهترین عملکرد در کلاس خود با نقطه شروع قیمتی که بحث در مورد آن سخت است، نوآوری می کند. علاوه بر این، بسته به زمانی که قصد سرمایه‌گذاری را دارید، می‌توانید مقدار قابل توجهی از تغییر را از MSRP صرفه‌جویی کنید، مخصوصاً در فصل بازگشت به مدرسه.

در حالی که ظاهر کمی نسبت به مدل قبلی خود تغییر کرده است، اما آنچه در داخل است مهم است، زیرا چیپست M3 در مک بوک ایر امسال یک جانور مطلق است. این امر با نمرات تک هسته ای و چند هسته ای جدید و قابل توجه، چیپست های رقیب ساخته شده توسط AMD و Nvidia ، ترکیب شده با گرافیک یکپارچه تصفیه شده بر روی سیلیکون که قادر به بازی سبک و همچنین ویرایش ویدیو و عکس شدیدتر است، مشهود است.

MacBook Air M3 از 1099 دلار / 1099 پوند / 1799 دلار استرالیا شروع می شود، مک بوک ایر M3 ارزان تر از مدل قبلی خود در زمان عرضه است، اما این بدون در نظر گرفتن تخفیف های رایج است. بسته به اندازه حافظه یکپارچه و SSD، می‌توانید دستگاه M3 خود را متناسب با حالت استفاده خود تنظیم کنید. اگر می خواهید بیشترین قدرت را بدون استفاده از مدل Pro داشته باشید، این مدل تمام نیاز شما و بیشتر را دارد.

تحلیل عمیق MacBook Air (M3، 2024) ما را بخوانید

قدرتمندترین مک بوک پرو برای دانش آموزان

مک بوک پرو M3 Max

(اعتبار تصویر: آینده)
قدرتمندترین مک بوک پرو برای دانش آموزان

مشخصات

CPU: تا CPU 16 هسته ای Apple M3
گرافیک: حداکثر پردازنده گرافیکی Apple M3 40 هسته ای
رم: تا 48 گیگابایت حافظه یکپارچه
صفحه نمایش: صفحه نمایش 16 اینچی 3456 x 2234 mini-LED XDR
فضای ذخیره سازی: تا 1 ترابایت

دلایل خرید

+
بهترین عملکرد در کلاس
+
صفحه نمایش بزرگ و شاسی زیبا
+
عمر باتری تمام روز

دلایل اجتناب از

-
MSRP چشم آب
-
تکراری در مدل قبلی
-
ذخیره سازی متوسط

بیایید یک چیز را در مورد لپ تاپ Apple MacBook Pro 16 اینچی M3 Max روشن کنیم، مطمئناً ارزان نیست. در واقع، حتی با توجه به استانداردهای معمول سازنده، در انتهای مقیاس قرار دارد، اما همه اینها به دلیل سخت افزار داخل آن است. با فشار دادن سیلیکون نسل فعلی به محدودیت‌های خود، می‌توانید به اندازه یک CPU خیره‌کننده 16 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی 40 هسته‌ای شماره‌گیری کنید، مشروط بر اینکه به آن همه قدرت نیاز دارید. در صورت تمایل به عملکرد، حتی اسب بخار کافی برای بازی وجود دارد.

با یک شاسی بزرگتر، یک صفحه نمایش بزرگتر و باتری مناسب ارائه می شود. مک بوک پرو 16 ام 3 مکس اپل با باتری 24 ساعته پیشرو در آزمایش ما تحت تأثیر قرار گرفت. یعنی به معنای واقعی کلمه تمام روز طول می کشد. در مقایسه با نسخه قدیمی M1، شما تا 45 درصد عملکرد سریع‌تری با پردازنده و حدود 20 درصد سرب در هر هسته برای GPU دریافت می‌کنید. در کنار هم، قدرتمندترین مک بوکی را دارید که تا به حال برای کسانی که جیب های عمیقی دارند ساخته شده است.

اپل قیمت را با مدل قبلی 16 اینچی Pro یکسان نگه داشته است، اما این به کیف پول شما کمک زیادی نمی کند. از 2499 دلار / 2599 پوند / 4299 دلار استرالیا شروع می شود و تا 3999 دلار / 4099 دلار / 6899 دلار استرالیا افزایش می یابد، تمام این قدرت قیمتی دارد. با این حال، اگر کسی هستید که به فکر یک لپ‌تاپ برای ویرایش فشرده ویدیو، مدل‌سازی سه بعدی، رندرینگ و تولید محتوا هستید، در حال حاضر هیچ چیز بهتری از سوی سازنده وجود ندارد.

تحلیل کامل و عمیق Apple MacBook Pro 16 اینچی (M3 Max) ما را بخوانید

بهترین مک بوک با ارزش برای دانش آموزان

(اعتبار تصویر: آینده)
بهترین مک بوک با ارزش برای دانش آموزان

مشخصات

CPU: تراشه Apple M2 با CPU 8 هسته ای
گرافیک: GPU یکپارچه 9 هسته ای - 10 هسته ای
رم: 8 تا 24 گیگابایت حافظه یکپارچه
صفحه نمایش: صفحه نمایش 13.6 اینچی (مورب) 2560 در 1664 LED با نور پس زمینه با فناوری IPS
فضای ذخیره سازی: حداکثر 2 ترابایت

دلایل خرید

+
طراحی جدید عالی
+
عملکرد بسیار خوب
+
عمر باتری طولانی

دلایل اجتناب از

-
گرانتر از مدل قبلی
-
رنگ های جدید کمی رام هستند

در حالی که مک‌بوک پروها عملکرد بسیار مناسبی برای کاربران قدرتمند و تولیدکنندگان محتوا دارند، برای بقیه ما، مک بوک ایر (M2، 2022) وجود دارد. این بدان معنا نیست که به خودی خود قدرتمند نیست. برعکس، ما عملکرد آن را در طول آزمایش، استثنایی یافتیم، ویرایش ویدیوی 4K و جریان‌های کاری تولید موسیقی سریع و بی‌صدا (به لطف طراحی بدون فن). در برخی تست‌های بنچمارک، عملکرد تک هسته‌ای آن حتی با MacBook Pro 13 اینچی (M2، 2022) برابری می‌کند.

این فقط مشخصات آن نیست که نسبت به نسل قبلی خود ارتقا یافته است. عمر باتری آن 5 ساعت افزایش یافت و با یک بار شارژ 16 ساعت از آن استفاده کرد، در حالی که صفحه نمایش آن بزرگتر و طراحی آن بهتر است. ممکن است آن رنگ‌های کاملی را که iMac 24 اینچی دارد دریافت نکرده باشیم، اما شما در اینجا طراحی بسیار مدرن‌تری دارید. حتی باریکتر و کوچکتر است در حالی که اندازه صفحه نمایش بزرگتری را ارائه می دهد.

فقط به خاطر داشته باشید که این یک گران است. اگر بودجه کمتری دارید، گزینه‌های ارزان‌تر دیگری نیز در این فهرست وجود دارد.

تحلیل عمیق Apple MacBook Air (M2، 2022) ما را بخوانید

بهترین مک بوک مقرون به صرفه برای دانش آموزان

بهترین مک بوک برای دانش آموزان مک بوک ایر (M1، 2020) روی پیشخوان

(اعتبار تصویر: آینده)
بهترین مک بوک مقرون به صرفه برای دانش آموزان

مشخصات

CPU: تراشه Apple M1 با 8 هسته
گرافیک: یکپارچه 7 هسته ای - 8 هسته ای
رم: 8 تا 16 گیگابایت حافظه یکپارچه
صفحه نمایش: صفحه نمایش 13.3 اینچی 2560 x 1600 Retina
فضای ذخیره سازی: 256 گیگابایت - 2 ترابایت SSD

دلایل خرید

+
سریع و پاسخگو
+
عمر باتری عالی است
+
بی صدا در حال استفاده

دلایل اجتناب از

-
طراحی بدون فن می تواند بر عملکرد تأثیر بگذارد

اپل تراشه سیلیکونی M1 خود را که بسیار درباره آن صحبت می شد، عرضه کرد که تا کنون یک تغییر واقعی بازی بوده است. و اولین لپ‌تاپی که آن را دریافت کرد، باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ این شرکت است که آن را در فهرست هیجان‌انگیزترین لپ‌تاپ‌های اپل در سال‌های اخیر قرار می‌دهد.

مک بوک ایر (M1، 2020) در طول آزمایش ما به طرز چشمگیری به عملکرد مک بوک پرو 13 اینچی گرانتر (M1، 2020) نزدیک شد و علیرغم طراحی بدون فن آن، ما متوجه هیچ حادثه بزرگی از گاز نشدیم. همچنین حدود چهار ساعت بیشتر از مدل قبلی خود دوام می آورد.

حتی با راه اندازی مک بوک ایر جدید (M2، 2022)، مک بوک ایر M1 هنوز بسیار قدرتمند است و همچنین بسیار ارزان تر است، به خصوص اگر بتوانید آن را در فروش تهیه کنید. M1 MacBook Air با ارائه عملکرد عالی در کنار عمر باتری درخشان و قیمت مناسب، در مجموع بهترین مک بوک برای دانشجویان در سال 2022 است.

تحلیل کامل Apple MacBook Air (M1، 2020) را بخوانید

بهترین MacBook Pro مقرون به صرفه برای دانش آموزان

بهترین مک بوک برای دانش آموزان Apple MacBook Pro 13 اینچی (M1، 2020)

(اعتبار تصویر: آینده)
بهترین گزینه بودجه اگر یک مک بوک پرو می خواهید

مشخصات

CPU: تراشه Apple M1 با 8 هسته
گرافیک: یکپارچه 8 هسته ای
رم: 8 تا 16 گیگابایت
صفحه نمایش: صفحه نمایش 13.3 اینچی 2560 x 1600 LED با نور پس زمینه رتینا
فضای ذخیره سازی: 256 گیگابایت - 2 ترابایت SSD
ابعاد (ح × W x D): 30.41 x 21.24 x 1.56 سانتی متر

دلایل خرید

+
عمر باتری بزرگ
+
اجرای عالی

دلایل اجتناب از

-
هنوز فاقد پورت است

مک بوک پرو 13 اینچی (M1، 2020) ممکن است تغییرات اساسی در طراحی نداشته باشد، اما چیزی که در آن بخش کمبود دارد، زمان زیادی را در عملکرد و عمر باتری جبران می کند. به لطف تراشه پیشگامانه M1 اپل، MacBook Pro 2020 13 اینچی عملکرد عالی و عمر باتری استثنایی را ارائه می دهد.

عملکرد آن در واقع آنقدر چشمگیر است که می تواند به راحتی ویدیوهای 4K - و حتی 8K - را مدیریت کند. با Final Cut Pro به طرز تحسین‌برانگیزی مطابقت داشت و به ما امکان می‌داد فیلم را تمیز کنیم و همزمان پیش‌نمایش ویدیو را نشان دهیم. و اگرچه درست است که MacBook Air (M1، 2020) از نظر عملکرد قابل مقایسه است، این واقعیت که MacBook Pro 13 اینچی (M1, 2020) طرفداران دارد به این معنی است که می تواند سخت تر و طولانی تر کار کند.

در مورد عمر باتری آن، این باتری در طول آزمایش 13 ساعت و 22 دقیقه دوام آورد و به کاربران 5 ساعت افزایش نسبت به همتای اینتل خود ارائه کرد. چه در دبیرستان و چه در کالج باشید، اگر به دنبال لپ‌تاپ قدرتمندی هستید که وسایل را کوچک و سبک نگه دارد، این بهترین مک‌بوک برای دانش‌آموزان است. این

تحلیل کامل Apple MacBook Pro 13 اینچی (M1، 2020) را بخوانید

بهترین مک بوک پرو 14 اینچی برای دانش آموزان

بهترین مک بوک برای دانش آموزان مک بوک پرو 14 اینچی (2023) در یک استودیو با وب سایت نمایش صفحه نمایش

(اعتبار تصویر: آینده)
مک بوک پرو ممتاز برای دانش آموزان خلاق

مشخصات

CPU: Apple M2 Pro (10 هسته ای) - Apple M2 Max (12 هسته ای)
گرافیک: GPU یکپارچه 16 هسته ای - GPU 38 هسته ای
رم: 16 تا 96 گیگابایت حافظه یکپارچه
فضای ذخیره سازی: 512 گیگابایت - 8 ترابایت SSD
ابعاد (W x D x H): 0.61 x 12.31 x 8.71 اینچ (1.55 x 31.26 x 22.12 سانتی متر)

دلایل خرید

+
تراشه های جدید M2 Pro و M2 Max
+
عمر باتری تقریبا 20 ساعت
+
بهترین صفحه نمایش در لپ تاپ

دلایل اجتناب از

ممکن است نسل قبلی آن در سال 2021 یک لپ‌تاپ تقریباً عالی باشد، اما MacBook Pro 14 اینچی (2023) آن را از نظر قدرت از آب خارج می‌کند. ممکن است موقعیت خط را به عنوان ایستگاه کاری سیار برای تولیدکنندگان محتوا تثبیت کرده باشد، اما برای دانشجویان عکاسی، فیلم و طراحی گرافیک با بودجه انعطاف‌پذیرتر نیز عالی است.

در طول آزمایش، همه چیزهایی را که از ویرایش ویدیوها با کیفیت 8K گرفته تا ضبط چندین ابزار به طور همزمان و ویرایش پروژه‌های صوتی چند آهنگی در Albeton Live 11 انجام دادیم. در همین حال، Liquid Retina XDR و صفحه‌نمایش فناوری mini-LED آن رنگ‌های پر جنب و جوش ارائه می‌ کرد. و کنتراست غنی و عمیق، تجربه خلاقانه ما را فوق العاده فراگیر می کند.

این مدل همان طراحی مدل 2021 را حفظ می کند، اما با توجه به کیفیت ساخت محکم آن، لزوما چیز بدی نیست. با این حال، بسیار گران است، پس فقط در صورتی سرمایه گذاری کنید که بتوانید قیمت آن را با خواسته های خود توجیه کنید و تا زمانی که فارغ التحصیل شوید مجبور نخواهید شد از نودل های فوری زندگی کنید.

تحلیل کامل و عمیق Apple MacBook Pro 14 اینچی (2023) ما را بخوانید

بهترین ارزش مک بوک پرو برای دانش آموزان

بهترین مک بوک برای دانش آموزان مک بوک پرو 14 اینچی روی میز در دفتر

(اعتبار تصویر: آینده)
مقدار MacBook Pro

مشخصات

CPU: Apple M1 Pro 8-core – M1 Max 10-core
گرافیک: یکپارچه گرافیک 14 هسته ای - 32 هسته ای
رم: تا 64 گیگابایت
صفحه نمایش: صفحه نمایش 14 اینچی Liquid Retina XDR
فضای ذخیره سازی: تا 8 ترابایت

دلایل خرید

+
عملکرد درخشان
+
بهترین صفحه نمایش در لپ تاپ

دلایل اجتناب از

-
صفحه نمایش ممکن است برای برخی کمی کوچک باشد

مک بوک پرو با عرضه مک بوک پرو 14 اینچی (2021) و همتای 16 اینچی آن اکنون واقعی ترین خود است. مجهز به M1 Pro و M1 Max جدید، MacBook با قدرت خیره کننده و عمر باتری به همان اندازه نفس گیر را تحت تاثیر قرار می دهد - دقیقاً همان چیزی که هر حرفه ای به آن نیاز دارد و سزاوار آن است.

وقتی صحبت از کارهای خلاقانه حرفه ای سنگین می شود، واقعا می درخشد، و به ما امکان می دهد صحنه های پیچیده سه بعدی را در Cinema 4D ایجاد کنیم و ویدیوهای 8K را در Final Cut Pro به طور یکپارچه در طول آزمایش ویرایش کنیم. سپس اپل با نمایشگر XDR خود با حداکثر روشنایی 1600 نیت و طیف رنگی گسترده، همه چیز را کامل می کند. این یکی از چشمگیرترین نمایشگرهایی است که در لپ تاپ دیده ایم.

همچنین یک اسلات کارت SD، یک پورت HDMI و سه درگاه Thunderbolt 4 وجود دارد که به لطف شارژ مجدد MagSafe می‌توانند در دسترس باقی بمانند. این مک‌بوک پرو یکی از گران‌ترین مک‌بوک‌های عرضه‌شده تا کنون است، اما مطمئناً در میان بهترین‌ها نیز قرار دارد.

تحلیل عمیق Apple MacBook Pro 14 اینچی (2021) ما را بخوانید

مقرون به صرفه ترین مک بوک پرو برای دانش آموزان

بهترین مک بوک برای دانش آموزان مک بوک پرو مدل 13 اینچی M2 در دفتر کار روی میز

(اعتبار تصویر: آینده)
مقرون به صرفه ترین مک بوک پرو اپل با قطعات داخلی قدرتمند

مشخصات

CPU: Apple M2 با CPU 8 هسته ای
گرافیک: GPU یکپارچه 10 هسته ای
رم: 8 تا 24 گیگابایت
صفحه نمایش: صفحه نمایش 13.3 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 با فناوری P3 و True Tone
فضای ذخیره سازی: 256 گیگابایت - 2 ترابایت SSD
ابعاد (ح × × عرض): 30.41 x 21.24 x 1.56 سانتی متر

دلایل خرید

+
تراشه M2 عملکرد درخشانی دارد
+
عمر باتری عالی
+
تقریبا بی صدا در حال استفاده

دلایل اجتناب از

-
بدون طراحی جدید
-
هنوز فقط دو پورت تاندربولت

Apple MacBook Pro 13 اینچی (M2، 2022) ممکن است با به‌روزرسانی طراحی جدیدی همراه نباشد، که باعث می‌شود کمی زائد به نظر برسد، به خصوص به این دلیل که نسخه M1 در نوع خود بسیار چشمگیر است. با این حال، در حالی که هیچ چیز هیجان انگیزی در مورد بیرون آن وجود ندارد، تراشه کاملاً جدید M2 اپل مطمئناً آن را به شکلی عظیم جبران می کند.

اگر قبلاً M1 MacBook Pro 13 اینچی دارید، ممکن است ارزش ارتقاء آن را نداشته باشد – مگر اینکه، البته، به کمی قدرت بیشتر نیاز داشته باشید. در آزمایش‌های ما، این مدل 2022 عملکرد بهتری در تست‌های CPU تک هسته‌ای و چند هسته‌ای داشت. این به معنای افزایش قابل توجه قابلیت های چندوظیفه ای آن است که به کاربران امکان می دهد برنامه های مختلف را به طور همزمان باز کرده و از آنها استفاده کنند.

همچنین این لپ‌تاپ دو برابر بیشتر از سرفیس لپ‌تاپ 4 مجهز به پردازنده Core i7-1185G7 اینتل کسب کرد و تقریباً دو ساعت بیشتر از M1 MacBook Pro 13 اینچی در تست عمر باتری ما دوام آورد. این در حالی است که همان برچسب قیمت قبلی را حفظ می کند.

تحلیل عمیق Apple MacBook Pro 13 اینچی (M2، 2022) ما را بخوانید

بهترین مک بوک برای دانش آموزان - سوالات متداول

کدام مک برای مطالعه بهتر است؟

اگر فقط به دنبال یک دستگاه سریع و همه کاره برای مطالعه هستید، با MacBook Air M3 دست خوبی خواهید داشت. جدیدترین رایانه از سری رایانه های سطح ابتدایی دارای فاکتورهای قیمت به عملکرد تهاجمی در چیپست عالی داخل برای عملکرد زیرک و عمر باتری تمام روز است.

کدام مک بوک برای دانش آموزان بهترین است - Air یا Pro؟

MacBook Air M3 به طور قابل توجهی ارزان‌تر از MacBook Pro M3 است در حالی که عملکرد مشابهی دارد. با این حال، اگر به دنبال تحصیل در رشته هنر هستید (مانند عکاسی، ویرایش ویدیو، توسعه بازی و غیره) به دلیل قدرت پردازنده گرافیکی اضافه شده و CPU سریعتر، می خواهید قوی تر از این دو را در نظر بگیرید.

مک بوک پرو ارزانتر است یا ایر؟

خط مک بوک ایر ارزان تر از رایانه های مک بوک پرو است. تا زمانی که این دو خانواده با هم زندگی می‌کردند، به‌طور سنتی چنین بود. با این حال، در سال 2024، خطوط بین خطوط بیشتر محو شده است زیرا سیلیکون اپل به این معنی است که شکاف عملکرد به اندازه گذشته نیست.

بهترین معاملات مک بوک دانشجویی امروز

مشارکت کننده

Michelle Rae Uy سردبیر سابق بررسی‌های محاسباتی و راهنمای خرید در TechRadar است. او یک نویسنده فناوری، سفر و سبک زندگی مستقر در لس آنجلس است که طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهد، از محاسبات گرفته تا جدیدترین مسیرهای رفت و آمد سبز تا بهترین مسیرهای پیاده روی. او مردی است که از ارتباط با طبیعت و سفر ماه‌ها در یک زمان به همان اندازه که تماشای فیلم و بازی‌های سیم کارت در خانه است، لذت می‌برد. این همچنین به این معنی است که او راه‌های بیشتری برای کشف این موضوع دارد که چگونه فناوری می‌تواند جنبه‌های مختلف زندگی ما را بهبود بخشد.

با مشارکت از

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است