متن خبر

بهترین جاروبرقی 2024: آزمایش شده و آزمایش شده توسط ما

بهترین جاروبرقی 2024: آزمایش شده و آزمایش شده توسط ما

شناسهٔ خبر: 450036 -




بهترین راهنمای خریداران جاروبرقی خودرو
(اعتبار تصویر: آینده)

اگر ماشین دارید، به یکی از بهترین جاروبرقی ماشین نیاز دارید. این به این دلیل است که مهم نیست چقدر مراقب باشید، انواع گرد و غبار و زباله راه خود را به داشبورد و اثاثه یا لوازم داخلی شما باز می کند. اگر بچه یا حیوان خانگی دارید، نیاز به یک جاروبرقی خوب در ماشین همچنان بیشتر است. در حالی که بسیاری از بهترین جاروبرقی‌ها می‌توانند به جاروبرقی دستی تبدیل شوند، اما هنوز از جاروبرقی قابل حمل اختصاصی حجیم‌تر و نامناسب‌تر هستند – و بیشتر بهترین جاروبرقی‌های عمودی سیم‌دار هستند، که اگر چیزی در آن ریخته باشید کمک چندانی نمی‌کند. یک پارک ماشین دور از خانه یا در دسترس سیم به پریزهای خود پارک نکنید.

برای مدت‌های طولانی جاروبرقی ماشین رابطه ضعیف پسرعموهای نظافتی بزرگ‌تر آنها بود، اما پیشرفت در فناوری باتری و طراحی موتور به این معنی است که برخی از دستگاه‌های دستی اکنون بسیار قدرتمند هستند. و این بدان معناست که آنها بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهند: قابلیت حمل و ذخیره سازی آسان یک دستی کوچک اما قدرت چیزی بزرگتر.

اگر فقط فضا و/یا بودجه برای یک جاروبرقی دارید، توصیه می کنیم به سراغ یکی از بهترین جاروهای شارژی بروید و مدلی را انتخاب کنید که به یک جاروبرقی کوچک تبدیل شود. در راهنمای زیر ما ترکیبی از مدل‌ها را تحلیل می‌کنیم: تمیزکننده‌های دستی اختصاصی و مدل‌های تبدیل‌پذیر نیز.

بهترین جاروبرقی های خودرو: به ترتیب

چرا می توانید به TechRadar اعتماد کنید ما ساعت ها صرف آزمایش هر محصول یا خدماتی می کنیم که تحلیل می کنیم، پس می توانید مطمئن باشید که بهترین ها را می خرید. درباره نحوه آزمایش ما بیشتر بدانید.

بهترین جاروبرقی ماشین Dyson V8 در پس زمینه سفید

(اعتبار تصویر: Dyson)
بهترین جاروبرقی چند منظوره خودرو: مکش بی نظیری دارد

مشخصات فنی

نوع: بی سیم
حجم سطل: 540 میلی لیتر
عمر باتری: 40 دقیقه در حالت استاندارد / 7 دقیقه در حداکثر
وزن: 2.56 کیلوگرم

دلایل خرید

+
طراحی همه کاره
+ +
عمر باتری خوب

دلایل اجتناب از

-
گران برای یک واکس ماشین
- -
کمی سنگین

بسیاری دایسون V8 را به عنوان یک جاروبرقی خانگی می شناسند، اما فرم فاکتور و ابزارهای موجود در آن، تبدیل آن را به جاروبرقی خودرو نیز آسان می کند. ما آن را گنجانده‌ایم زیرا یکی از مدل‌های ارزان‌تر در محدوده دایسون است (449 دلار / 249 پوند / 499 دلار استرالیا)، اگر کسی بیشتر به عنوان جاروبرقی ماشین خرید کند، البته تقریباً هر یک از جاروبرقی‌های سری V Dyson. نظافتچی ها اینجا کار می کنند.

به عنوان یک جاروبرقی خودرو، شاید تعجب آور نباشد که V8 بیشتر از رقبای خود بهتر عمل کند. قدرت و مکش در اینجا در مقایسه با واکس‌های کوچکتر و قابل حمل‌تر دستی تقریباً بی‌رقیب است، اما اگر تفاوت قیمت را در نظر بگیرید، امیدوار هستید.

عمر باتری در حالت مکش استاندارد خوب است، اگرچه هفت دقیقه در حالت Max کمی کوتاه است. خوشبختانه ما متوجه شدیم که می‌تواند بیشتر زباله‌ها را در قسمت پایینی با یک انفجار گاه به گاه در مکان بالاتر جمع‌آوری کند و در جمع‌آوری چیزهای باقی‌مانده به خوبی عمل کند.

اندازه دستگاه دستی هنگام تلاش برای قرار گرفتن در نقاط نامناسب تر، حتی در هنگام استفاده از ابزار شکاف، می تواند کمی کاهش یابد، و وزن اضافه شده به این معنی است که نگه داشتن آن نیز کمی خسته کننده است. اما اگر به قدرت و عملکرد نیاز دارید، چیز بهتری از این پیدا نخواهید کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی Dyson V8

بهترین جاروبرقی ماشین بلک اند دکر Dustbuster Flexi Auto

(اعتبار تصویر: بلک اند دکر)

2. بلک اند دکر 12 ولت Dustbuster Flexi

بهترین جاروبرقی ارزان قیمت خودرو: ایده آل برای تمیز کردن «کوچک و اغلب»

مشخصات فنی

نوع: سیمی
حجم سطل: 500 میلی لیتر
عمر باتری: n/a
وزن: 1.49 کیلوگرم

دلایل خرید

+
مقرون به صرفه
+
سبک در حال استفاده
+
طیف خوبی از ابزارهای گنجانده شده

دلایل اجتناب از

-
مکش کم به معنای ضربه زدن و از دست دادن عملکرد است
-
برخی تصمیمات طراحی ضعیف
-
سیمی مناسب همه نیست

جاروبرقی خودکار فلکسی 12 ولت بلک اند دکر تنها جاروبرقی خودرو در فهرست ما است که از طریق یک اتصال سیمی 12 ولت کار می کند. از پریز برق لوازم جانبی خودرو یا سوکت قدیمی "فندک سیگار" برای برق استفاده می کند.

این جاروبرقی بسیار سنتی‌تر از سایر جاروبرقی‌های ماشین در فهرست ما است، به این ترتیب که بدنه اصلی بزرگ‌تری برای جمع‌آوری زباله‌ها و شیلنگی به طول 1.5 متر برای جابجایی دارد. این برای کسانی که ممکن است وزن یک جاروبرقی همه کاره یا جاروبرقی را با مشکل مواجه کنند راحت است، زیرا شلنگ در استفاده بسیار سبک وزن است.

یک سطح مکش و یک کپسول گرد و غبار بزرگ 19 fl oz/560ml وجود دارد. علیرغم احساس نرمی نسبتاً در هنگام مکش، می‌تواند با پشتکار، تمیز کردن قابل قبولی از زباله‌های بزرگ و کوچک ارائه دهد. هر چند برای به دست آوردن یک پایان خوب، چندین پاس اوور نیاز دارد و بیشتر از استفاده از چیزی قدرتمندتر طول می کشد. همچنین قادر به مقابله با کثیفی و موهای حیوانات خانگی نیست، به سادگی قدرت رسیدگی به آن را ندارد.

طراحی می تواند در بعضی جاها بهتر باشد. به عنوان مثال، درب تخلیه سطل در کنار بدنه اصلی جاروبرقی قرار دارد، پس برای تمیز کردن خاک راحت ترین راه نیست.

به طور کلی، این یک جاروبرقی ماشینی مفید برای کسانی است که به چیزی نیاز دارند که هم مقرون به صرفه باشد و هم وزن سبکی برای استفاده داشته باشند و کمی و اغلب تمیز کنند. اگر به کار سنگین تری نیاز دارید باید جای دیگری را جستجو کنید.

بیشتر بخوانید: بررسی Black and Decker Dustbuster Flexi Auto

بهترین جاروبرقی خودرو Eufy HomeVac H30 Venture

(اعتبار تصویر: Eufy)
بهترین جارو برقی سبک وزن: همچنین برای رام کردن موهای حیوانات خانگی خوب است

مشخصات فنی

نوع: بی سیم
حجم سطل: 250 میلی لیتر
عمر باتری: 20 متر کم مصرف / 10 متر قدرت بالا
وزن: 807 گرم

دلایل خرید

+
طراحی باریک و سبک
+
آسان تمیز میشود
+
پایه شارژ هوشمند گنجانده شده است

دلایل اجتناب از

-
سطل زباله بزرگترین نیست
-
خاک ریزتر نیاز به پشتکار دارد
-
حالت Eco فاقد قدرت است

HomeVac H30 Venture مدل ابتدایی سری H30 Eufy با سه دستگاه است و دارای یک ابزار شکاف 2 در 1 و ابزار چند سطحی برای جمع آوری موهای حیوانات خانگی است. همچنین یک ایستگاه شارژ خوب در جعبه وجود دارد، تا در صورت عدم استفاده، همه آن را به طور مرتب ذخیره کنید.

H30 با طراحی باریک و سبک، یک انتخاب عالی برای جاروبرقی خودرو است. هر دو ضمیمه ارائه شده مفید هستند، اگرچه ما اغلب از ابزار شکاف 2 در 1 استفاده می کنیم، اما ابزار چند منظوره کار بسیار خوبی با موهای حیوانات خانگی انجام می دهد.

این دو سطح مکش - Eco و Max - را ارائه می دهد که اولی تا 20 دقیقه جارو برقی را به شما ارائه می دهد. ما متوجه شدیم که برای بهترین نتایج باید مرتباً آن را به Max برسانیم، و حتی در آن زمان، عملکرد تمیز کردن را به بهترین شکل انجام نداد.

با یک مخزن گرد و غبار نسبتاً کوچک 8.5 fl oz/250ml، آشفته‌ترین خودروها ممکن است در طول تمیز کردن یک بار نیاز به تخلیه سطل داشته باشند. اما برای تمیز کردن کم و اغلب، H30 Venture یک همراه عالی برای تمیز کردن خودرو است.

بیشتر بخوانید: بررسی Eufy H30 Venture

بهترین جاروبرقی ماشین Shark Ultracyclone Pet Pro Plus

(اعتبار تصویر: کوسه)
بهترین جاروبرقی ماشین برای موهای حیوانات خانگی: به خوبی با اکثر کارها مقابله می کند

مشخصات فنی

نوع: بی سیم
حجم سطل: 450 میلی لیتر
عمر باتری: 10 دقیقه
وزن: 1.39 کیلوگرم

دلایل خرید

+
عملکرد عالی
+
عمر باتری خوب
+
ابزار همه کاره

دلایل اجتناب از

-
بدون باتری قابل تعویض
-
فقط یک تنظیم قدرت

Shark CH950UKT / Shark UltraCyclone Pet Pro+ یکی از جاروبرقی های دستی بهتری است که ما آزمایش کرده ایم، پس به راحتی می توان فهمید که چرا پرفروش است. اندازه، شکل و وزن آن، آن را برای تمیز کردن خودروی شما عالی می کند، با طیف وسیعی از ابزارهای مفید آن نیز به اطمینان از این که همیشه برای کار در دست شما مناسب است، کمک می کند.

در طول آزمایش ما، ضمیمه‌های برجسته برای تمیز کردن ماشین قطعاً ابزار موتوری موی حیوانات خانگی و ابزار شکاف بودند. مورد دوم به ویژه مفید بود، زیرا با وجود اندازه جمع و جور جاروبرقی، طراحی همه کاره آن هنوز ورود به مناطق سخت تر مانند پشت پدال های پا یا داخل سطل های درب را دشوار می کند.

با این حال، ابزار موتوری برای پاکسازی گسترده تر روی فرش ها و اثاثه یا لوازم داخلی اندازه بسیار خوبی است. همچنین در آزمایش‌های استاندارد ما، زباله‌های کوچک‌تر و بزرگ‌تر را سریع کار می‌کند.

یک تنظیم قدرت آن به این معنی است که یک پاس ممکن است برای کثیفی واقعاً تنظیم شده کافی نباشد - و می تواند با سرسخت ترین موهای حیوانات خانگی نیز مبارزه کند - اما به طور کلی تنظیم قدرت تک به خوبی با اکثر کارها مقابله می کند. ما متوجه شدیم که شما حدود 15 دقیقه عمر باتری خواهید داشت، 50٪ بیشتر از 10 دقیقه ذکر شده و بیش از اندازه کافی برای تمیز کردن کامل ماشین خود.

با توجه به قیمت پایین آن، این دستی کوسه ارزش فوق العاده ای ارائه می دهد و برای خانواده های پرمشغله مناسب است. اگر به طور روزانه با موهای حیوانات خانگی سروکار دارید، این یک گزینه عالی نیست.

بیشتر بخوانید: بررسی Shark Ultracyclone Pet Plus Pro

بهترین جاروبرقی خودرو Eufy H20

(اعتبار تصویر: Eufy)
بهترین جاروبرقی ماشین برای گذاشتن در ماشین: و همچنین شارژ در ماشین

مشخصات فنی

نوع: بی سیم
اندازه سطل: ذکر نشده است
عمر باتری: 20 دقیقه
وزن: 654 گرم

دلایل خرید

+
آسان برای استفاده
+
شارژ سریع
+
جمع و جور و آسان برای ذخیره

دلایل اجتناب از

-
برای زباله های بزرگتر خوب نیست
-
دوشاخه شارژ گنجانده نشده است
-
صدای بلند برای چنین دستگاه کوچکی

اگر به دنبال چیز کوچک و ساده ای هستید، eufy Clean HomeVac H20 می تواند واکس ماشین برای شما باشد. این جارو شارژی دستی دارای مجموعه ای از اتصالات است که آن را برای نظافت خودرو مناسب می کند. هر یک از اجزاء احساس استحکام می‌دهد، و هنگام جابه‌جایی بین پیوست‌ها، یک «کلیک» رضایت‌بخش این اطمینان را ایجاد می‌کند که همه چیز در جای خود و ایمن است.

HomeVac H20 دو حالت مکش - Eco و Max - ارائه می دهد که با فشار دادن یک دکمه روی واحد اصلی، زیر دکمه پاور، انتخاب می کنید و همچنین یک چراغ نشانگر باتری وجود دارد. بهتر از همه، ما دوست داشتیم که HomeVac H20 با استفاده از شارژر داخل خودرو شارژ شود. ما در چند مورد از این ویژگی مفید استفاده کردیم و این یک موهبت واقعی برای خودروهای بزرگتر است که عمر باتری 20 دقیقه ای آن لزوماً کافی نیست.

اتصالات و شارژر داخل خودرو eufy Clean HomeVac H20 را به گزینه خوبی برای همیشه در خودرو تبدیل کرده است. به اندازه برخی از رقبا قدرتمند نیست، اما برای پاکسازی سریع آن مفید است.

بیشتر بخوانید: بررسی Eufy Clean HomeVac H20

چگونه جاروبرقی خودرو را تست می کنیم

برای یافتن بهترین جاروبرقی ماشینی که می‌توانید بخرید، آزمایش می‌کنیم که هر مدل چقدر می‌تواند طیفی از کثیفی‌ها و زباله‌ها را از قسمت‌های مختلف ماشین تمیز کند، با استفاده از بیسکویت‌های گوارشی خرد شده برای آزمایش کثیفی ریزتر و جو دوسر برای نمونه بزرگ‌تر.

سپس یک منطقه آزمایشی به ابعاد 20 در 20 سانتی متر را در صندوق عقب برش می دهیم، تا قالی را آزمایش کنیم، و روی صندلی راننده برای تست اثاثه یا لوازم داخلی. این به ما امکان می‌دهد عملکرد هر کدام را در یک محیط کنترل‌شده ارزیابی کنیم، در حالی که آزمایش‌های «دنیای واقعی» را نیز در یک دوره زمانی انجام دهیم. این شامل تمیز کردن کلی ماشین، مشاهده نحوه رسیدگی به موهای حیوانات خانگی و نحوه ورود آنها به فضاهای تنگ، مانند سطل های زباله است.

علاوه بر ارزیابی عملکرد تمیز کردن آن، موارد دیگری را نیز در نظر می گیریم که هنگام تصمیم گیری برای خرید مهم هستند، از جمله مدت زمان ماندگاری باتری در مقایسه با ادعاهای سازنده (یا مدت زمان سیم برای واکس های سیمی)، میزان صدای آن. در حال استفاده و مفید بودن هر ابزار گنجانده شده برای مشاغل مختلف است.

ما همچنین وزن و ارگونومی را در نظر می گیریم تا بفهمیم که آیا مردم می توانند به راحتی از آن برای تمیز کردن کل ماشین استفاده کنند و آیا ظرفیت سطل موجود در آن این امکان را فراهم می کند.

در نهایت، ما بر اساس آسانی تمیز کردن جاروبرقی، تمیز نگه داشتن آن و همچنین بازخورد کلی در مورد سهولت استفاده، رتبه بندی می کنیم.

در انتخاب جاروبرقی خودرو چه نکاتی را باید در نظر گرفت

اگر به دنبال جاروبرقی ماشین هستید، باید به چند نکته فکر کنید. یکی از اولین سوالات می تواند این باشد که آیا واقعاً به آن نیاز دارید؟ اگر شما صاحب چیزی مانند Dyson V8 هستید، می‌تواند به فرم فاکتوری تبدیل شود که می‌تواند برای تمیز کردن خودروها بسیار خوب عمل کند و با تمام قدرت، اندازه سطل و ابزار اضافی یک جاروبرقی تمام عیار برای عملکرد عالی همراه باشد. البته، این هزینه بسیار بالاتری نسبت به جاروبرقی اختصاصی خودرو دارد و می‌تواند سنگین‌تر نیز باشد.

اگر تصمیم گرفتید که به چیزی اختصاصی تری نیاز دارید، چندین چیز وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. یکی از اولین موارد این است که آیا می خواهید با سیم یا بی سیم. این روزها اکثر جاروبرقی‌های ماشین با باتری قابل شارژ کار می‌کنند، پس در این مواقع عمر باتری را در نظر بگیرید. حتما تحلیل کنید که آیا بیش از یک سطح مکش دارد تا متوجه شوید رقم عمر باتری به چه چیزی اشاره دارد.

اگر می‌خواهید با سیم استفاده کنید، مطمئن شوید که سیم آنقدر بلند است که بتوانید ماشین را کامل انجام دهید.

در مرحله بعد، به فاکتور فرم فکر کنید، از جمله وزن و راحتی در دست گرفتن. آیا می توانید تصور کنید که یک ماشین کامل را با آن تمیز کنید و آیا ابزار لازم برای شرایط شما به همراه دارد؟ ابزارهای شکاف مخصوصاً برای تمیز کردن اتومبیل ها مفید هستند، اما صاحبان حیوانات خانگی می خواهند در صورت امکان به دنبال ابزار خاصی برای مقابله با موهای حیوانات خانگی باشند.

همچنین ممکن است بخواهید اندازه سطل را در نظر بگیرید، تا مطمئن شوید که ظرفیت مناسبی برای تمیز کردن کامل ماشین دارد - اگر سطل خیلی کوچک است، ممکن است مجبور شوید توقف کنید تا آن را تا نیمه خالی کنید. در مورد آن، در نظر بگیرید که سطل زباله در واگن ماشین چگونه باز می شود و به نظر می رسد که می توان آن را تمیز خالی کرد. هیچ چیز بدتر از این نیست که نیمی از محتویات سطل خود را روی زمین - یا بدتر از آن، روی شما - در حالی که سعی می کنید به سطل زباله منتقل کنید، وجود ندارد.

Verity یک روزنامه‌نگار مستقل در زمینه فناوری است، با نقش‌های قبلی کارکنان در What Hi-Fi?، Stuff، Pocket-lint و MSN.

او با بیش از 15 سال فعالیت در این صنعت، اوج و فرودها را در وسعت فناوری مصرف کننده پوشش داده است و گاهی اوقات برای انجام این کار به آن سوی جهان سفر می کند. با این حال، با تخصص در صدا و تلویزیون، به این معنی است که او توانسته زمان زیادی را صرف تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی به نام "کار" کند.

گاهی اوقات او را در رادیو بی‌بی‌سی می‌بینید که درباره آخرین اخبار فناوری نظر می‌دهد و همیشه او را در اتاق نشیمن می‌بینید که در مهمانی‌ها تنظیمات وحشتناک تلویزیون را تغییر می‌دهد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است