متن خبر

بهترین برنامه ها برای دانلود از فروشگاه مایکروسافت

بهترین برنامه ها برای دانلود از فروشگاه مایکروسافت

شناسهٔ خبر: 439765 -




در این مقاله، من قصد دارم به شما نشان دهم که کدامیک از بهترین برنامه های مایکروسافت استور هستند که می توانید امروز دانلود کنید. فروشگاه رسمی ویندوز دارای مزایای مهمی است. به عنوان مثال، به شما امکان می دهد بدون نیاز به دانلود مجدد فایل اجرایی برنامه ها، به روز رسانی های خودکار را دریافت کنید. علاوه بر این، برنامه های آن را می توان بدون حذف کامل بازیابی کرد. با توجه به این مزایا، در اینجا توضیح می دهم که کدام برنامه های مایکروسافت استور را باید امتحان کنید. در هر یک از بخش ها توضیح مختصری خواهید یافت. در ضمن لینک دانلود رو براتون میذارم تا آخر بمانید و جالب ترین برنامه ها را برای رایانه شخصی خود کشف کنید.

توصیه شده ترین برنامه های کاربردی از فروشگاه مایکروسافت

بیایید ببینیم فهرست ی از برنامه های مایکروسافت استور که بیشتر توصیه می شود چیست. ما در مورد فروشگاهی صحبت می کنیم که در سال های اخیر از نظر طراحی و کیفیت بهبود یافته است. برای دانلود روی لینک هر بخش کلیک کنید.

واتس اپ

WhatsApp یکی از برنامه هایی است که نمی توانید آن را در رایانه خود از دست بدهید. متا، شرکت مادرش، تلاش کرده است تا این برنامه را با دستورالعمل‌های طراحی ویندوز 11 تطبیق دهد. اکنون یک برنامه بومی است و صرفاً یک راه حل وب برای ارتباط با دوستان و خانواده شما نیست.

Spotify

Spotify یک پلتفرم شناخته شده است که به شما امکان دسترسی به میلیون ها آهنگ استریم را می دهد. مشتری رسمی آن را مستقیماً از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنید و به‌روزرسانی‌ها را به‌طور خودکار دریافت کنید.

تیک توک

TikTok یک برنامه رسمی برای ویندوز 11 دارد. منظور ما برنامه ای نیست که هنگام نصب برنامه اندروید برای ویندوز دریافت می کنید. در واقع، ما در مورد توسعه انحصاری صحبت می کنیم. این یک برنامه دیگر از فروشگاه مایکروسافت است.

اسباب بازی های برقی

PowerToys ابزاری است که قابلیت های پیشرفته ای را به ویندوز اضافه می کند. با استفاده منظم از آن، ویژگی های جالبی را به سیستم عامل اضافه می کند. با این حال، با دانلود از فروشگاه، دامنه امکانات را افزایش می دهد.

اوبونتو

اوبونتو یکی از جذاب ترین توزیع های لینوکس است. اکنون می توانید آن را مستقیماً از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنید. پس ، شما قادر خواهید بود از طریق یک ماشین مجازی به نام Windows Subsystem for Linux از آن در داخل ویندوز استفاده کنید.

OBS Studio

دوستداران پخش زنده و پخش Twitch می دانند که OBS Studio یکی از بهترین برنامه ها برای تولید محتوا است. این یک ابزار منبع باز با تمام ابزارهایی است که به شما کمک می کند از رایانه شخصی خود پخش کنید.

موزیلا فایرفاکس

موزیلا فایرفاکس یکی از معدود مرورگرهایی است که همچنان در برابر برتری کروم و سایر مرورگرهای کرومیوم ایستاده است. همچنین در فروشگاه مایکروسافت به صورت رایگان در دسترس است.

KeePassXC

KeePassXC یک کلاینت برای ویندوز است که به شما امکان می دهد به رمزهای عبور ذخیره شده در این سیستم منبع باز دسترسی داشته باشید. دانلود کاملا رایگان است.

Spark Mail

Spark Mail یک برنامه ایمیل نوآورانه است که برای ویندوز توسعه یافته است. در فروشگاه مایکروسافت به صورت رایگان در دسترس است. علاوه بر این، دارای یک رابط بصری و ویژگی های پیشرفته است. در واقع، این برنامه مدیریت ایمیل های شما را ساده می کند. در واقع به شما این امکان را می دهد که پیام های خود را به طور موثر سازماندهی، پاسخ دهید و طبقه بندی کنید.

پرایم ویدیو

از فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود در Prime Video برای ویندوز، برنامه ای که برای دسترسی به این پلتفرم طراحی شده است، لذت ببرید. به کاتالوگ گسترده ای از محتوا، از جمله تولیدات اصلی و فیلم ها و سریال های محبوب دسترسی داشته باشید که همگی به صورت رایگان در فروشگاه مایکروسافت در دسترس هستند. بدیهی است که به یک اشتراک فعال نیاز دارید.

بزرگنمایی

زوم یکی از ابزارهای ارتباطی و ویدئو کنفرانس پیشرو در بازار است. به علاوه، می توانید از تطبیق پذیری آن در ویندوز لذت ببرید. اپلیکیشن Zoom به صورت رایگان در فروشگاه مایکروسافت در دسترس است. با استفاده از آن می توانید با همکاران، دوستان و خانواده در جلسات مجازی و کنفرانس های ویدئویی ارتباط برقرار کنید.

ویکیپدیا

با برنامه ویکی پدیا برای ویندوز به دانش جهانی دسترسی پیدا کنید. این دایره المعارف آنلاین، که طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهد. شاید ندانید که اکنون به صورت رایگان در فروشگاه مایکروسافت در دسترس است.

VLC

بیایید اکنون در مورد VLC برای ویندوز صحبت کنیم. این برنامه منبع باز یکی از محبوب ترین و همه کاره ترین برنامه های موجود در فروشگاه مایکروسافت به صورت رایگان است. از پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی و تصویری برخوردار است. علاوه بر این، VLC به شما امکان می دهد از محتوای چندرسانه ای خود به آرامی و با کیفیتی استثنایی لذت ببرید.

برنامه فایل

Files App یک کاوشگر فایل جایگزین است که با آن از یک رابط مدرن سازگار با معیارهای مایکروسافت برای ویندوز 11 لذت خواهید برد. این برنامه از واحدهای ذخیره سازی ابری پشتیبانی می کند. علاوه بر برگه‌های ناوبری و منوهای زمینه با طراحی خوب. بدون شک این یک اپلیکیشن بسیار پیشنهادی است.

ترومپت گوش

EarTrumpet یک مدیریت کامل صدا را بر روی کامپیوتر شما ارائه می دهد. به لطف میکسر آن، می توانید میزان صدای هر یک از صداهای رایانه خود را تعیین کنید. این یک برنامه رایگان با خریدهای یکپارچه است.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است