متن خبر

بهترین برنامه های تمیز کردن برای اندروید ۲۰۲۳ شما

بهترین برنامه های تمیز کردن برای اندروید ۲۰۲۳ شما

شناسهٔ خبر: 437956 -




درود دوستان برای اینکه دستگاه اندرویدی شما همیشه در شرایط مطلوب باشد، داشتن یک اپلیکیشن تمیزتر بسیار مفید است. اینها برنامه هایی هستند که به طور خاص برای تحلیل پوشه های داده های موقت طراحی شده اند. حذف عکس ها و فایل های تکراری، از جمله فعالیت های دیگر. در این پست به شما می گوییم بهترین برنامه های پاک کننده برای اندروید ۲۰۲۳ شما کدامند . از آنجایی که این بخش در حال تکامل دائمی است. علاوه بر این، یک راهنمای مختصر برای استفاده حداکثری از آنها. از برنامه‌هایی با سابقه طولانی که امروزه هنوز معتبر هستند، تا برنامه‌های پاک‌تر جدید که اندروید شما را بهتر بهینه می‌کنند. قابل توجه ترین نکته در مورد این نوع برنامه این است که به بهبود عملکرد و سرعت کلی دستگاه کمک می کند. آنها به طور قابل توجهی دسترسی و باز کردن برنامه ها و فایل های چند رسانه ای را از جمله موارد دیگر بهبود می بخشند.

پاک کننده

پاک کننده مورد علاقه برای کامپیوتر و لپ تاپ یک نسخه برای اندروید نیز دارد. به روشی بسیار مشابه کار می کند. برای پیشرفت در پاکسازی کلی فایل‌های موقت، سابقه مرور، و گزارش تماس‌ها و پیامک‌ها، فقط باید یک دکمه را فشار دهید. همچنین به عنوان یک مدیر عملکرد کار می کند و عملکرد CPU، RAM و حافظه، دمای موبایل و عملکرد باتری را نشان می دهد. این برنامه ای است که برای کاربران گاه به گاه طراحی شده است، زیرا کسانی که تجربه دارند، کنترل بیشتری بر موارد حذف شده و حفظ شده ترجیح می دهند.

برای بهینه سازی دستگاه اندرویدی خود با استفاده از برنامه کلاسیک Ccleaner مراحل زیر را دنبال کنید:

گام اول

برنامه Ccleaner را از طریق لینک زیر دانلود و نصب کنید:

گوگل پلی | پاک کننده

مرحله دوم

سپس برنامه Ccleaner را باز کنید و روی دکمه «شروع به کار» ضربه بزنید.

شروع کنید بهترین برنامه های تمیز کردن
شروع کنید

مرحله سوم

پس از آن، روی دکمه «از اینجا شروع کنید» ضربه بزنید. در مرحله بعد، باید ۲ مجوز را فعال کنید که برای عملکرد صحیح برنامه اهمیت حیاتی دارند.

مرحله چهارم

بعد، روی دکمه «اسکن برای آشغال» ضربه بزنید. سپس روی «مشاهده نتایج» ضربه بزنید.

مرحله پنجم

در نهایت، منویی نمایش داده می شود که در آن می توانید فایل های ناخواسته ای را که می توانید حذف کنید، انتخاب کنید. هنگامی که آنها را انتخاب کردید، فقط روی دکمه "پایان تمیز کردن" ضربه بزنید.

Dr. Fone Data Eraser

یک جادوگر کامل که تمیز کردن تلفن هوشمند شما را خودکار می کند. با چند کلیک فایل های بی فایده را از گوشی شما پاک می کند. همچنین با عملکردهای ویژه انتقال تلفن، پاک کردن داده ها و مدیریت تلفن از حریم خصوصی شما محافظت می کند. رابط کاربری آن ظریف و همه کاره است، اما یک نکته منفی دارد زیرا اگر در پس‌زمینه کار کند، باتری بسیار زیادی مصرف می‌کند.

گوگل پلی | Dr. Fone Data Eraser

پاک کننده کش برنامه

این برنامه بسیار ساده‌تر است، اما عملکرد سایر برنامه‌های پاک‌تر در اندروید را کاملاً انجام می‌دهد. بر روی حافظه کش برنامه ها متمرکز شده است و قادر است فایل هایی را که در هر برنامه ذخیره شده اند حذف کند. می‌توانید ظرف چند ثانیه تشخیص دهید که برنامه‌ها حافظه مصرف می‌کنند و یادآوری‌هایی را برای تمیز کردن برنامه‌ریزی‌شده تنظیم کنید. استفاده از آن آسان است و با یک لمس تمیز کردن را انجام می دهد، اما فقط با فایل های کش کار می کند.

گوگل پلی | پاک کننده کش برنامه

۱ روی Cleaner ضربه بزنید

نام آن کاملاً توصیفی است، یک برنامه ۱ ضربه ای است که کش، تاریخچه مرور و گزارش تماس را پاک می کند. هر یک از بخش ها برای کنترل دقیق و سریع هنگام اعمال تمیز کردن هایلایت شده است. کاربر می تواند فواصل تمیز کردن سفارشی را برنامه ریزی کند و به دنبال حفظ عملکرد بهینه تلفن همراه در هر زمان باشد. این برنامه آسان برای استفاده و کاملا رایگان است، اما فاقد توابع اضافی است. این یک دستیار برای تمیز نگه داشتن برخی از جنبه های تلفن و بدون بارگیری بیش از حد آن با فایل های غیر ضروری است.

گوگل پلی | ۱ روی Cleaner ضربه بزنید

نتیجه

همانطور که در سراسر این پست مشاهده می کنید، مجموعه ای از بهترین برنامه هایی را که می توانید برای تمیز کردن دستگاه اندروید خود در سال ۲۰۲۳ استفاده کنید، به شما نشان دادیم. همچنین اگر می خواهید در وقت خود صرفه جویی کنید، می توانید راهنمای نحوه استفاده از Ccleaner را دنبال کنید. ممنون که ما را خواندید خداحافظ!

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است