متن خبر

بهترین برنامه دوربین آیفون به تازگی یک ارتقاء عالی دکمه Action دریافت کرده است

بهترین برنامه دوربین آیفون به تازگی یک ارتقاء عالی دکمه Action دریافت کرده است

شناسهٔ خبر: 441081 -




از زمانی که آیفون ۱۵ پرو معرفی شد، دکمه اکشن جدید آن منتقدان را از هم جدا کرده است. مطمئناً، این یک ابزار جدید و با ظرفیت های فراوان است، اما در عین حال به طرز ناامیدکننده ای محدود به نظر می رسد. خوب، یک برنامه به تازگی روشی نابغه را برای گسترش عملکرد دکمه Action به طور گسترده نشان داده است.

برنامه عکاسی پرطرفدار Halide (2.99 دلار / ۲.۴۹ پوند / ۴.۴۹ دلار استرالیا در ماه) بیشتر به دلیل ارائه مجموعه ای از ابزارهای قدرتمند به عکاسان آیفون برای گرفتن عکس های درجه یک معروف است، و این گزینه ما برای بهترین برنامه دوربینی است که می توانید در iOS دریافت کنید. در حال حاضر، توسعه دهندگان آن به روز رسانی منتشر کرده اند که مجموعه ای از ویژگی های هوشمندانه را برای دکمه Action در خود جای داده است.

به گفته توسعه دهندگان، به روز رسانی Halide 2.13 به شما امکان می دهد تا به سرعت ویژگی های مختلفی را در برنامه راه اندازی کنید، از جمله جابجایی بین وضوح ۱۲ مگاپیکسل و ۴۸ مگاپیکسل، چرخش بین لنزها، فعال کردن فوکوس دستی، فعال کردن ضبط تصویر خام و حرکت بین نوردهی خودکار و دستی. و بله، همچنین به شما امکان می دهد به سادگی یک عکس بگیرید.

برای انجام همه این کارها، توسعه دهندگان Halide یک میانبر سفارشی ساخته اند که با فشار دادن دکمه Action فعال می شود. سپس این میانبر هر گزینه ای را که در منوی دکمه Action ساخته شده Halide انتخاب کرده اید راه اندازی می کند.

بازگشت به عمل

آیفونی <a href= که حالت فوکوس دستی Halide را نشان می دهد." class="lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/txZC6DGepceQtk9pEhLTz3-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/txZC6DGepceQtk9pEhLTz3-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/txZC6DGepceQtk9pEhLTz3-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/txZC6DGepceQtk9pEhLTz3-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/txZC6DGepceQtk9pEhLTz3-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/txZC6DGepceQtk9pEhLTz3-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/txZC6DGepceQtk9pEhLTz3.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/txZC6DGepceQtk9pEhLTz3.jpg">

(اعتبار تصویر: Halide)

این میانبر دکمه Action تنها به‌روزرسانی نیست که توسعه‌دهندگان Halide در به‌روزرسانی ۲.۱۳ گنجانده‌اند. همچنین بهینه‌سازی‌هایی برای زوم ۵ برابری در آیفون ۱۵ پرو مکس، ابزارهای جدیدی که از تاخیر شاتر صفر در آیفون ۱۵ پرو و ​​پرو مکس استفاده می‌کنند و مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها وجود دارد.

این فقط آخرین پیشرفت هوشمندانه برای دکمه Action است. به‌طور پیش‌فرض، این دکمه تنها با یک فشار می‌تواند برنامه‌ها و عملکردها را راه‌اندازی کند، که توسعه‌دهندگان را به روش‌های مختلف مبتکرانه برای بهبود توانایی‌های آن ترغیب کرده است.

به عنوان مثال، برخی از کاربران مبتکر راهی را پیدا کرده اند که دکمه Action بسته به اینکه آیفون خود را در حالت عمودی یا افقی نگه دارید، وظایف مختلفی را انجام دهد.

این نشان دهنده قدرت برنامه میانبرهای اپل و همچنین جهت آینده ای است که دکمه Action می تواند در آن حرکت کند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است