متن خبر

بهترین برنامه ایمیل جایگزین برای iOS 2024

بهترین برنامه ایمیل جایگزین برای iOS 2024

شناسهٔ خبر: 450544 -




بهترین برنامه های ایمیل جایگزین برای iOS 15 مدیریت ایمیل خود را خارج از استفاده از Apple Mail ساده و آسان می کند.

بهترین برنامه ایمیل جایگزین برای iOS: منوی سریع

منصفانه است که بگوییم بیشتر نقاط جهان از طریق ایمیل کار می کنند، پس داشتن بهترین برنامه ایمیل iOS برای شما ضروری است. و در حالی که ابزارهای ارتباطی مانند Slack ، WhatsApp و Discord همگی برای پیام‌رسانی فوری وجود دارند، ایمیل همچنان راه ارتباط بسیاری از مردم، به‌ویژه در تجارت است. چه ارسال پروژه‌ها برای تأیید، ارتباط با یکی از عزیزان، یا به اشتراک گذاشتن یادداشت‌ها برای آخرین جلسه اداری، هنوز زندگی زیادی در ایمیل وجود دارد.

در حالی که آیفون شما با Apple Mail نصب شده است، برای همه مناسب نیست. اپل همچنان به بهبود آن ادامه می‌دهد، اما استفاده از آن می‌تواند کمی سخت باشد و بسیاری از آپشن های ظریف‌تر سایر برنامه‌های ایمیل را ندارد. برای ارسال و دریافت پیام‌های اولیه، عالی است، اما اگر با ایمیل‌های زیادی سر و کار دارید، ممکن است به دنبال چیزی درخشان‌تر باشید.

خوشبختانه، تعداد زیادی کلاینت ایمیل جایگزین وجود دارد که می توانید در iPhone یا iPad خود از آنها استفاده کنید، که همه آنها تغییرات هوشمندانه ای را در فرمول اصلی ایجاد می کنند. برای جمع‌آوری فهرست خود، بهترین آپشن های ارائه‌شده با هر کدام را مقایسه کرده‌ایم، از جمله صندوق ورودی هوشمند، قابلیت استفاده، سازگاری با تقویم و جلسات، و هزینه.

در اینجا فهرست ما از بهترین برنامه های ایمیل جایگزین برای iOS 15 آمده است.

ما همچنین بهترین مک های تجاری را فهرست کرده ایم .


بهترین برنامه های ایمیل جایگزین برای iOS 2024 به طور کامل:

چرا می توانید به TechRadar اعتماد کنید ما ساعت ها صرف آزمایش هر محصول یا خدماتی می کنیم که تحلیل می کنیم، پس می توانید مطمئن باشید که بهترین ها را می خرید. درباره نحوه آزمایش ما بیشتر بدانید.

بهترین در کل

اسکرین شات فروشگاه اپلیکیشن اپل برای اپلیکیشن Outlook iOS

(اعتبار تصویر: TechRadar)
ایده آل برای کاربرانی که به دنبال یکپارچه سازی تقویم هستند

دلایل خرید

+
با تقویم همگام می شود
+
صندوق ورودی هوشمند پیشرفته

دلایل اجتناب از

-
گزینه های مرتب سازی مخاطبین محدود است

شاید کمی عجیب به نظر برسد که Outlook مایکروسافت را به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های ایمیل برای آیفون اپل در بوق و کرنا قرار دهیم، اما واقعاً یک انتخاب عالی است.

سرویس گیرنده ایمیل طولانی مدت مایکروسافت در اینجا بهتر از همیشه به نظر می رسد، همچنین برای استفاده نرم و بسیار قدرتمند است. صندوق ورودی هوشمند آن تشخیص می دهد که کدام ایمیل برای شما مهم است و بقیه را برای بعدا به تعویق می اندازد. همچنین می‌توانید ایمیل‌ها را برای انجام اقدامات سریع بکشید (کاری که بسیاری از برنامه‌های دیگر در این فهرست انجام می‌دهند).

شاید جنبه مورد علاقه ما این باشد که تقویم در Outlook آنقدر خوب است که می توانید از آن به عنوان برنامه ریز اصلی خود استفاده کنید. گنجاندن آن به این معنی است که همه جلسات و رویدادهای شما، خواه از Google Calendar، iCloud یا جاهای دیگر باشند، همه در یک مکان هستند.

تحلیل کامل Microsoft Outlook ما را بخوانید .

بهترین برای فیلتر کردن

اسکرین شات فروشگاه اپلیکیشن اپل برای اپلیکیشن Hey iOS Mail

(اعتبار تصویر: TechRadar)
بهترین برای غربالگری و فیلتر کردن ایمیل

دلایل خرید

+
غربالگری ایمیل
+
قوانین فیلترینگ هوشمند

دلایل اجتناب از

-
هزینه سالانه بالا

Hey موضوع بحث‌های زیادی بوده است، هم از نظر قیمت، مجموعه ویژگی‌ها و هم اینکه توسعه‌دهنده و اپل بر سر پرداخت‌های درون برنامه‌ای با هم اختلاف داشتند.

با این وجود، Hey یک سرویس گیرنده ایمیل عالی از سازندگان Basecamp، نرم افزار مدیریت پروژه پرکاربرد است. رویکرد آوانگارد آن به ایمیل برای همه مناسب نخواهد بود (هزینه سالانه 99 دلاری آن نیز نخواهد بود)، اما کاربرانی که ناامید از رویکرد جدیدی برای ایمیل هستند، هیجان زده خواهند شد.

زیرا آن‌ها متوجه می‌شوند که انواع آپشن های فوق‌العاده را دریافت می‌کنند، مانند توانایی نمایش ایمیل‌های فرستنده‌های جدید، و قوانین فیلتر منحصربه‌فرد مانند Paper Trail (برای رسیدها) یا Feed (برای خبرنامه‌ها).

برای استفاده از Hey، باید تمام ایمیل های موجود خود را به آن هدایت کنید، اما انجام این کار به شما امکان می دهد یک آدرس @hey.com سفارشی را انتخاب کنید.

بهترین برای سرعت

اسکرین شات فروشگاه اپلیکیشن اپل برای اپلیکیشن ایمیل Spark iOS

(اعتبار تصویر: TechRadar)
سریعترین اپلیکیشن ایمیل

دلایل خرید

+
سبک بصری عالی
+
استفاده سریع

دلایل اجتناب از

-
ویژگی های برتر نیاز به اشتراک ماهانه دارند

از بین همه برنامه‌های موجود در این فهرست ، Spark سریع‌ترین حس را برای استفاده دارد و سبک بصری فوق‌العاده‌ای با رنگ‌های فراوان در آیکون‌ها اما بیشتر در همه جاهای دیگر ساده است.

در اپ استور به صورت رایگان در دسترس است، ویژگی های زیادی در اینجا وجود دارد که باید به اپل چیزی برای فکر کردن برای نسخه به روز شده Mail بدهد.

مانند سایرین در این فهرست ، صندوق ورودی هوشمند وجود دارد، اما ما به‌ویژه مجموعه «اقدامات» Spark را دوست داریم – می‌توانید یک موضوع را به تعویق بیندازید، به خودتان یادآوری کنید که بعداً پیگیری کنید، اعلان‌های هوشمند ایجاد کنید و موارد دیگر. همچنین یک تقویم کشویی زیبا نیز وجود دارد.

Spark همچنین با پیوست‌ها به خوبی بازی می‌کند و به شما امکان می‌دهد فایل‌ها را در خود برنامه دانلود و باز کنید نه اینکه در گزینه دیگری قرار بگیرید. جستجوی پیوست نیز عالی است و می‌توانید هر آنچه را که می‌فرستید مستقیماً از برنامه به سرویس‌های ابری متصل کنید.

بهترین دستیار

اسکرین شات فروشگاه اپلیکیشن اپل برای اپلیکیشن Edison iOS Mail

(اعتبار تصویر: TechRadar)
بهترین انتخاب اگر به دستیار نیاز دارید

دلایل خرید

+
دستیار داخلی برای کمک به فیلترها
+
تاخیر مفید برای واگرد ارسال

دلایل اجتناب از

-
هزینه مورد نیاز برای دسترسی به تمام ویژگی ها

ادیسون یکی دیگر از جایگزین های خوش ظاهر اپل میل است، اما ابرقدرت واقعی آن دستیار داخلی آن است.

دستیار ادیسون ایمیل‌های شما را بر اساس نوع یا فرستنده فیلتر می‌کند، و برای کسانی که انگشت دست دارند بسیار مناسب است، زیرا به شما اجازه می‌دهد تا پانزده ثانیه پس از زدن دکمه ارسال، ارسال ایمیل را لغو کنید. یک رابط تمیز و نامرتب وجود دارد که از گزینه های اسلاید به عمل که در جاهای دیگر این فهرست نیز دیده می شود به خوبی استفاده می کند.

همچنین پشتیبانی از حالت تاریک وجود دارد. و یک صندوق ورودی یکپارچه که به شما امکان می دهد صندوق ورودی خود را از اکثر ارائه دهندگان (اما نه در حال حاضر Exchange) ترکیب کنید. همچنین بدون آگهی است و به‌طور خودکار ردیاب‌های ایمیل را مسدود می‌کند تا از حریم خصوصی شما محافظت کند.

ادیسون اکنون که با OnMail کار می کند کمی به مدل کسب و کار هی تکیه می کند. می توانید از ادیسون به صورت رایگان استفاده کنید، اما با پرداخت 4.99 دلار یک دامنه سفارشی، پیوندهای فایل بزرگ با رمز عبور و افزایش حجم پیوست تا 250 مگابایت برای شما به ارمغان می آورد.

بررسی Edison Mail for Mac را بخوانید .

بهترین برای وظایف

اسکرین شات فروشگاه اپلیکیشن اپل برای اپلیکیشن Twobird iOS Mail

(اعتبار تصویر: TechRadar)

5. دو پرنده

بهترین انتخاب برای تبدیل ایمیل ها به فهرست وظایف

دلایل خرید

+
ایمیل ها را به فهرست وظایف هوشمند تبدیل می کند
+
Gmail و Exchange سازگار است

دلایل اجتناب از

-
iCloud سازگار نیست

بچه جدید در بلوک ایمیل، Twobird بخشی از برنامه ایمیل و بخشی از فهرست کارهای انجام شده است – و در هر دو عالی است.

تجربه ایمیل تا جایی که می تواند محتوای واقعی ایمیل شما را حذف می کند و این تجربه را تمیز می کند تا به شما امکان می دهد روی چه کسی و چه چیزی تمرکز کنید.

مانند سایرین در این فهرست از بهترین برنامه‌های ایمیل جایگزین برای iOS، یک صندوق ورودی یکپارچه وجود دارد، اما آنچه Twobird را متمایز می‌کند این است که می‌توانید ایمیل‌های موجود در صندوق ورودی خود را به یک فهرست وظایف تبدیل کنید و آن را با سایر روزانه‌های خود مرتبط کنید. یادآوری‌ها، در حالی که اعلان‌های هوشمند آنچه را که باید بدانید و در چه زمانی انجام می‌دهند.

Twobird شروع بسیار خوبی دارد، اما یک هشدار بزرگ وجود دارد - متاسفانه هیچ گزینه ای برای اضافه کردن iCloud خود در اینجا وجود ندارد. با این حال، کاربران Gmail و Exchange چیزهای زیادی برای دوست داشتن پیدا خواهند کرد.

بهترین برای ادغام

اسکرین شات فروشگاه اپلیکیشن اپل برای اپلیکیشن AirMail iOS

(اعتبار تصویر: TechRadar)

6. AirMail

بهترین انتخاب برای ادغام خدمات

دلایل خرید

+
با فهرست گسترده ای از برنامه های دیگر کار می کند
+
Google Drive، Todoist، Drafts، Trello همگی سازگار هستند

دلایل اجتناب از

-
ویژگی های پیشرفته نیاز به اشتراک Pro دارند

Airmail طراحی هوشمندانه ای دارد که به نظر می رسد مستقیماً از زبان طراحی خود اپل پاره شده است. در واقع، مانند اپل میل است، اما بهتر است. جای تعجب نیست، زیرا به طور خاص برای iOS، macOS و watchOS طراحی شده است.

نقطه قوت واقعی Airmail در ادغام آن با سایر سرویس‌ها است – چه آن سرویس‌های وب مانند Gmail، Outlook و Exchange، یا سایر برنامه‌های موجود در تلفن شما. اگر برنامه ای وجود دارد که استفاده می کنید، به احتمال زیاد، Airmail نیز می تواند. Google Drive، Todoist، Drafts، Trello، همه اینجا هستند. این با تجربه‌ای که بیشتر از گذشته اپل داشت، فاصله زیادی دارد.

در حالی که Airmail رایگان است، می توانید با پرداخت 2.99 دلار در ماه (یا 9.99 دلار در سال) به یک برنامه حرفه ای ارتقا دهید. با انجام این کار، یک صندوق ورودی یکپارچه، چندین طرح زمینه و گزینه ای برای به تعویق انداختن و تأخیر ارسال به شما می رسد. همچنین یک تابع قوانین واقعاً مفید وجود دارد که می تواند بسته به ترجیحات شما، ایمیل را به صورت خودکار مدیریت کند.

بهترین پایه

اسکرین شات فروشگاه اپلیکیشن اپل برای برنامه ایمیل Spike iOS

(اعتبار تصویر: TechRadar)
برای کسانی که به دنبال یک پلت فرم پشت صاف هستند عالی است

دلایل خرید

+
قابل تنظیم برای تیم های مایکروسافت
+
یادداشت های داخلی و گزینه های مدیریت کار

دلایل اجتناب از

-
دردهای رشد گزارش شده با برخی از ویژگی ها که به طور کامل اجرا نشده اند

Spike با تلاش برای محو کردن خطوط بین ایمیل و پیام های فوری، همه چیز را متزلزل می کند. به نظر می رسد که به iMessage نزدیک تر از Apple Mail است، که ممکن است برخی افراد را ناامید کند.

در حقیقت، به چیزی مانند Slack نزدیک‌تر است، نیاز به ایمیل‌های طولانی پر از سرصفحه و امضا را از بین می‌برد و آن را به محتوای پیام و هر پیوستی خلاصه می‌کند. برای تیم‌ها نیز قابل تنظیم است، پس می‌توانید یک ایمیل برای گروهی از همکاران ارسال کنید که گویی یک پیام Slack است.

یادداشت‌های داخلی و گزینه‌های مدیریت کار نیز وجود دارد که هر دو به صورت مشترک کار می‌کنند. و درست مانند سایرین در این فهرست ، یک صندوق ورودی اولویتی وجود دارد تا هرگز ایمیل مهمی را از دست ندهید.

به عنوان یک تازه وارد نسبتاً به صحنه، برخی از دردسرهای رو به رشد با برخی از ویژگی های برنامه گزارش شده است، اما شکی وجود ندارد که با از بین رفتن این موارد، Spike به یک بازیگر اصلی در فضا تبدیل خواهد شد.

ما همچنین بهترین برنامه های بهره وری iOS را فهرست کرده ایم .


بهترین برنامه های ایمیل جایگزین برای سوالات متداول iOS

چگونه بهترین برنامه های ایمیل جایگزین برای iOS را برای خود انتخاب کنید

اگر کاربر اپل هستید و در جستجوی بهترین برنامه های ایمیل جایگزین هستید، پس این احتمال وجود دارد که کاملاً از سرویس گیرنده ایمیل پیش فرض اپل راضی نباشید. پس اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که چرا شما توسط Mail کاملا متقاعد نشده اید؟

آیا آن را بیش از حد درهم و برهم می‌دانید؟ آیا به اندازه کافی سریع نیست؟ یا فاقد آپشن های خاصی است که تجربه ایمیل شما را به فرآیندی بصری‌تر تبدیل می‌کند؟

هنگامی که تصمیم گرفتید بر روی چه عاملی نیاز به بهبود دارید یا به دنبال چه ویژگی هایی هستید، می توانید شروع به کم کردن فهرست بهترین برنامه های ایمیل جایگزین برای iOS کنید. همانطور که در بالا توضیح داده شد، اگر به دنبال پلتفرمی هستید که با برنامه‌ریز یا تقویم پیش‌فرض شما همگام‌سازی یکپارچه را ارائه می‌دهد، Outlook یک فریاد عالی است. از طرف دیگر، برخی از بچه‌های جدید در این بلوک صندوق‌های ورودی هوشمندی را ارائه می‌کنند که سطحی از اتوماسیون را در نحوه فایل‌گذاری و فیلتر کردن ایمیل‌های شما ارائه می‌دهد.

حتی چیزی به ظاهر جزئی مانند ارسال تاخیری ادیسون می‌تواند یک ویژگی حیاتی باشد اگر متوجه شوید که معمولاً به گیرندگان اشتباه ایمیل می‌فرستید. در هر صورت، هنگامی که الزامات کلیدی خود را اولویت بندی کردید، آن را با بودجه خود هماهنگ کنید، زیرا همه گزینه های موجود در این فهرست رایگان نیستند.

بهترین برنامه های ایمیل جایگزین برای iOS: چگونه آزمایش می کنیم

برای ارائه فهرست ی از بهترین برنامه های ایمیل جایگزین برای iOS، طیف وسیعی از گزینه ها را در نظر گرفته ایم که انواع مختلفی از رویکردهای ایمیل را ارائه می دهد. دیگر کاربران به اصول اولیه ارسال و دریافت نامه محدود نمی شوند، زیرا برنامه های کاربردی جدیدتر رویکرد جدیدی به نامه الکترونیکی دارند.

این شامل صندوق‌های ورودی «هوشمند» می‌شود که می‌تواند توسط کاربر برای ارسال ایمیل‌ها بر اساس قوانین تنظیم‌شده تنظیم شود. در فهرست بالا، ما در نظر گرفته‌ایم که این کجا و چگونه می‌تواند کاربرد داشته باشد، یا در واقع در کجا ممکن است از نظر عملکرد مورد نیاز برای برخی افراد یک گام بسیار دور باشد. پس ، ما همچنین عملکردهای سنتی‌تر و در عین حال بسیار مفید را مقایسه کرده‌ایم - مانند همگام‌سازی با برنامه‌های تقویم و جلسات، ارسال با تأخیر، و به تعویق انداختن زنجیره ایمیل.

مطمئناً کلید یک زندگی آسان این روزها اتصال است، و پس هر برنامه ایمیلی که ارزش آن را دارد باید با مجموعه ای از برنامه ها و سرویس های دیگر سازگار باشد - ما در بالا فهرست کردیم که این مورد در کج است.

در مورد نحوه آزمایش، رتبه بندی و تحلیل محصولات در TechRadar بیشتر بخوانید .

میراث داده‌های iOS خود را به وقتش به شخص دیگری بسپارید .

در تماس باشید

شما به انتهای صفحه رسیده اید. دوباره به بالا پرش کنید ^

فریلنسر و پادکستر

لوید کومبز یک نویسنده مستقل در زمینه فناوری و تناسب اندام برای TechRadar است. او در همه چیز اپل و همچنین فناوری رایانه و بازی متخصص است و آثار قبلی در TopTenReviews، Space.com و Live Science منتشر شده است. او را می‌بینید که مرتباً آخرین مک‌بوک یا آیفون را آزمایش می‌کند، اما او بیشتر وقت خود را صرف نوشتن درباره بازی‌های ویدیویی در Dexerto می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است