متن خبر

بنیانگذار Byju که توسط سهامداران برکنار شد، می‌گوید شایعات اخراج او “بسیار اغراق آمیز” است.

بنیانگذار Byju که توسط سهامداران برکنار شد، می‌گوید شایعات اخراج او “بسیار اغراق آمیز” است.

شناسهٔ خبر: 453227 -




بایجو ریوندران، بنیانگذار گروه ادتک بیجو، روز شنبه به کارمندان بيان کرد که همچنان مدیر اجرایی استارت آپ باقی می ماند و یک روز پس از رأی یک گروه سهامداران به برکناری او، شایعات اخراج او "بسیار اغراق آمیز" شده است. مجمع عمومی فوق العاده

در نامه ای 758 کلمه ای که محتوای آن توسط TechCrunch تحلیل شد، Raveendran ادعا کرد که سهامداران چندین قانون محلی «ضروری» را نقض کرده اند.

گروه سهامداران شامل Prosus Ventures و Peak XV Ventures در بیانیه‌ای در روز جمعه بيان کرد که سرمایه‌گذاران به اتفاق آرا قطعنامه‌هایی را تصویب کردند که از جمله موارد دیگر، رسیدگی به حاکمیت، مسائل مربوط به انطباق، سوء مدیریت مالی، تشکیل مجدد هیئت مدیره آن است. و تغییر در رهبری "به طوری که دیگر توسط بنیانگذاران T&L کنترل نمی شود."

آینده استارت‌آپ مستقر در بنگالورو که زمانی با ارزش‌ترین استارت‌آپ این کشور بود، در خطر است.

ریوندران در نامه مدعی شد که مجمع عمومی فوق العاده فاقد حداقل حد نصاب است و نتوانسته حمایت اکثریت را برای قطعنامه های پیشنهادی جلب کند. Raveendran ادعا کرد که EGM بدون رعایت رویه‌های تعیین‌شده توسط قانون تشکیل شد و تنها 35 نفر از 170 سهامدار Byju در آن شرکت کردند که حدود 45٪ مالکیت شرکت را تشکیل می‌دهند.

این بدان معناست که هر چیزی که در آن جلسه تصمیم گرفته شد، حساب نمی شود، زیرا به قوانین تعیین شده پایبند نبوده است. بدون در نظر گرفتن محاکمه بی امان توسط رسانه ها، من کاملاً معتقدم که حقیقت به ناچار پیروز خواهد شد.»

این استارت‌آپ که بیش از یک سال است که به دنبال تامین مالی جدید است، در اواخر ماه گذشته یک موضوع حقوقی را راه‌اندازی کرد که در آن به دنبال جذب حدود 200 میلیون دلار است. موضوع حقوق، ارزش استارت‌آپ را یک بار به ۲۲ میلیارد دلار، به حدود ۲۵ میلیون دلار تغییر می‌دهد.

«مسئله حقوق ما با واکنش های بسیار زیادی روبرو شده است. در واقع، میزان موفقیت آن به حدی بوده است که حتی کسانی که روی حصار نشسته بودند، اکنون برای بدست آوردن یک قطعه از عمل عجله دارند. ریوندران به کارمندان بيان کرد این حرکت برگشت ناپذیر است و بازگشت ما اکنون اجتناب ناپذیر است.

وی گفت : با توجه به مطالب فوق و اخبار مختلف که تصویر متناقضی از تأثیر جلسه دیروز را ترسیم می کند، باید مشخص شود که این سهامداران اقلیت قصد انتشار اطلاعات نادرست در رسانه ها را دارند. این شرکت در سطح آنها خم نمی شود و وارد یک جنگ رسانه ای نمی شود. ما مطمئن هستیم که اقدامات آنها در نهایت شکست خواهد خورد و موقعیت شرکت پیروز خواهد شد.»

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است