متن خبر

بنیانگذاران Palm از تجربیات خود در Uber و PayPal می‌خواهند جابه‌جایی پول نقد را برای شرکت‌های بزرگ آسان‌تر کنند

بنیانگذاران Palm از تجربیات خود در Uber و PayPal می‌خواهند جابه‌جایی پول نقد را برای شرکت‌های بزرگ آسان‌تر کنند

شناسهٔ خبر: 730009 -




در اوبر، گورجیت پاننو به یاد می آورد که میلیاردها پول نقد را در سراسر حساب های بانکی در سراسر جهان جابجا کند و تقریباً بلافاصله به اهمیت مدیریت موثر جریان نقدی پی برد.

در همین حال، کریستین سوبکوفسکی روزهای کار خود را در خدمات مالی به یاد می‌آورد، به ویژه در PayPal، جایی که به گسترش تجارت شرکت در سراسر اروپا کمک کرد.

پس جای تعجب نیست که این دو تصمیم گرفتند به عنوان مدیران عامل مشترک گرد هم آیند و سوابق مالی خود را برای ایجاد شرکتی ایجاد کنند که در آینده، کار روزانه پاننو را بسیار آسان‌تر می‌ کرد.

Sobkowski به TechCrunch گفت: «با تصمیم تیم‌های خزانه‌داری که بزرگ‌ترین شرکت‌ها وجه نقد را در سراسر جهان جابه‌جا می‌کنند، آشکار شد که هدایت این جریان‌های پولی شایسته آوردن بهترین استعدادها برای تجدیدنظر در نحوه انجام آن است.

نتیجه پالم است که در سال 2023 با هدف تسهیل مدیریت پول نقد برای تیم های خزانه داری سازمانی راه اندازی شد. امروز، یک دور اولیه 6.1 میلیون دلاری به رهبری Speeinvest و Target Global را اعلام کرد. این شرکت یک پلتفرم همه کاره ساخته است تا به کسب و کارها اجازه دهد پول را بین صدها حساب بانکی و شرکت های تابعه به روشی کارآمدتر جابجا کنند.

پلت فرم Palm به کسب و کارها اجازه می دهد پول را بین صدها حساب بانکی و شرکت های تابعه به روشی کارآمدتر جابجا کنند. بنیانگذاران ادعا می کنند که این حرکت روزانه پول را ردیابی می کند و فرآیند راه اندازی مانند سیستم های خزانه دار سنتی هفته ها طول می کشد تا ماه ها. همچنین دارای یک ویژگی خودکار است که پیش‌بینی نقدینگی مناسبی را ارائه می‌کند به گونه‌ای که شرکت او میگوید حداقل ۷۵ درصد مواقع از مدل‌های انسانی بهتر است.

پاننو از زمان خود در اوبر به یاد می آورد: «اگرچه ما یک سیستم مدیریت خزانه داشتیم، اما تمام پیش بینی ها و جابجایی های پول در صفحات گسترده مدیریت می شد، زیرا سیستم هایی که ما استفاده می کردیم به اندازه کافی قابل اعتماد نبودند تا بتوانیم فرآیند را ایجاد کنیم. آنها به هزاران راه حل و سفارشی سازی پرهزینه نیاز داشتند تا نیازهای ما را برآورده کنند. با یک تجارت همیشه در حال توسعه، ما نمی‌توانستیم زمان [یا] پول را برای سفارشی‌سازی فرآیندی در ابزاری که بعداً اضافی می‌شود، سرمایه‌گذاری کنیم.»

برای بسیاری از شرکت‌ها، Pannu او میگوید اجرای پرداخت‌ها کاملاً ساده است - اما اصطکاک و تصمیم‌گیری که منجر به چنین تصمیم‌هایی می‌شود «مشکل‌گیر» است.

پاننو او میگوید : «تیم‌های خزانه‌داری باید موجودی صدها حساب را بازیابی کنند، نیاز به بودجه در این حساب‌ها را درک کنند، تعیین کنند که چه زمانی پرداخت لازم است تا اطمینان حاصل شود که به موقع انجام می‌شود و ابزار تجاری صحیحی را که برای حرکت تعیین شده است، تعیین کنند. تیم‌ها همچنین باید برای اطمینان از انطباق وجوه، نقشه پیچیده‌ای را در ساختارهای نهاد دنبال کنند.»

به عبارت دیگر - این کار زیادی است که شاید بتوان از برخی اتوماسیون استفاده کرد.

پالم مشتریانی دارد که در NASDAQ و NYSE فهرست شده اند، اما از به اشتراک گذاشتن نام آنها خودداری کردند. پالم قصد دارد از این جمع آوری کمک مالی برای گسترش تیم خود، به ویژه در حوزه محصول و مهندسی استفاده کند. بتای بسته این شرکت نیز اکنون مشتریان جدیدی را می پذیرد. بتای این شرکت در پایان سال جاری به پایان می رسد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است