متن خبر

بلیزارد یافتن آیتم های قدرتمند را برای بازیکنان Diablo 4 آسان تر می کند

بلیزارد یافتن آیتم های قدرتمند را برای بازیکنان Diablo 4 آسان تر می کند

شناسهٔ خبر: 441086 -




Blizzard Entertainment گفته است که به زودی یافتن آیتم‌های کمیاب و قدرتمند را برای بازیکنان Diablo 4 آسان‌تر می‌کند.

در جریان پخش زنده جدیدترین به‌روزرسانی توسعه‌دهنده، جو شلی، کارگردان بازی و جوزف پیپیورا، کارگردان دستیار درباره برنامه‌های تیم برای فصل دوم بحث کردند و فاش کردند که دستیابی به آیتم‌های منحصربه‌فرد قدرتمند و منحصربه‌فرد (از طریق PC GamesN) آسان‌تر می‌شود.

اگر بازیکن Diablo 4 هستید، می‌دانید که موارد منحصربه‌فرد بالاترین سطح آیتم‌های موجود در بازی هستند و می‌توانند تغییرات بزرگی برای ساخت شما ایجاد کنند. پیدا کردن آنها نیز بسیار دشوار است - حتی افسانه ها را از نظر کمیاب تحت الشعاع قرار می دهند. با این حال، سیستم جدیدی که بلیزارد قصد پیاده سازی آن را دارد، به زودی یافتن این موارد کمیاب را در دسترس تر می کند.

Piepiora گفت: "من برای مدت طولانی برای یک آیتم ساییده می‌کنم، و این مورد ارتقاء نیست - این مطمئناً می‌تواند درست باشد. مقایسه تعدادی از آیتم های مختلف به طور همزمان؛ این چیزی است که تیم UI بسیار به آن علاقه دارد."

Piepiora در ادامه به صحبت در مورد "کشاورزی هدف" می‌پردازد، ایده‌ای که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های درون بازی را انجام دهند که نرخ افت بالاتری برای انواع تجهیزات خاص خواهد داشت.

او گفت: "ما در فصل دوم در حال حاضر برنامه هایی داریم تا محتوای بیشتری داشته باشیم که می توانید سعی کنید مزرعه را هدف قرار دهید تا آیتم های منحصر به فرد خاصی را پیدا کنید." "این چیزی است که تیم پاداش به آن فکر خواهد کرد. "

از نظر آیتم‌های منحصربه‌فرد، Piepiora بیان کرد که تیم همچنان می‌خواهد آن‌ها "احساس بسیار بسیار کمیاب" داشته باشند، اما وقتی بازی به فصل‌های بعدی منتقل شد، "ما می‌خواهیم راه‌های بیشتری برای بازیکنان اضافه کنیم تا آنها را به دست آورند." این نشان می‌دهد که نرخ کاهش اقلام در طول زمان رایج‌تر می‌شود.

همچنین در مورد تجهیزات و کاردستی صحبت شد، با توسعه‌دهنده توضیح داد که، در به‌روزرسانی‌های آینده، تیم می‌خواهد گزینه‌های بیشتری را برای بازیکنان اضافه کند تا آیتم‌های خود را تغییر دهند، و گفت: «ما تجربه بسیار پایه‌ای در زمینه اصلاح آیتم‌ها داریم [در حال حاضر] ]. ما به دنبال فرصت های بیشتری در آینده هستیم تا به بازیکنان اجازه دهیم کارهای بیشتری با آیتم های خود انجام دهند."

Diablo 4 Season of Blood   قرار است در ۱۷ اکتبر برای PC، PS5 و Xbox Series X|S منتشر شود و یک کوئستلاین جدید، پنج رئیس جهانی و قدرت‌های خون آشام جدید را معرفی خواهد کرد. شروع فصل دوم نیز همزمان با انتشار Diablo 4 در Steam خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر، فهرست ما از بهترین بازی‌های RPG را که می‌توانید روی رایانه شخصی و کنسول بازی کنید، و همچنین بهترین بازی‌های رایانه شخصی موجود در حال حاضر را بررسی کنید .

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است