متن خبر

بلیزارد مدیر کل سابق Call of Duty را به عنوان رئیس جدید منصوب کرد

بلیزارد مدیر کل سابق Call of Duty را به عنوان رئیس جدید منصوب کرد

شناسهٔ خبر: 446719 -




مجسمه ایلیدان استورمریج، خیانتکار
(اعتبار تصویر: بلیزارد)

شرکت بلیزارد انترتینمنت، رئیس‌جمهور جدیدی را به جای مایک یابارا، رهبر سابق این شرکت معرفی کرده است. یوهانا فاریس دوره ریاست جمهوری خود را از 5 فوریه آغاز خواهد کرد.

این حرکت هم در توییتی از خود Faries و هم در یک یادداشت داخلی که بنا بر گزارش‌ها به کارکنان بلیزارد در روز دوشنبه، 29 ژانویه ( از طریق VGC ) ارسال شده است، تأیید شده است.

توییت فاریس حاوی بیانیه‌ای بود: "پیوستن به شما باعث افتخار است [...] در این ظرفیت جدید [...] امروز نیز احساسات متفاوتی را به همراه دارد. از دست دادن هم تیمی‌های با استعداد در روزهای اخیر سخت است. در کنار هیجانی که از پیوستن به بلیزارد احساس می کنم."

این اشاره به 1900 کارمند از سراسر Xbox، Activision Blizzard و Zanimax است که مایکروسافت قرار است آنها را اخراج کند . این حرکت منجر به تبر از پروژه ناشناس بازی بقا بلیزارد نیز شد.

این بیانیه با لحنی دیپلماتیک ادامه داد: «خبر انتصاب من بدون شک ممکن است طیفی از واکنش‌ها، سؤالات و حتی نگرانی‌ها را به همراه داشته باشد». اکتیویژن، بلیزارد و کینگ شرکت‌های کاملاً متفاوتی با بازی‌ها، فرهنگ‌ها و جوامع متفاوت هستند.

فریس به تجربه گذشته خود به عنوان مدیر کل فرنچایز Call of Duty و همچنین دوره قبلی خود به عنوان کمیسر برای Call of Duty esports اشاره کرد. توجه به این نکته ضروری است که روش Call of Duty برای بیدار شدن از خواب در صبح و ارائه به بازیکنان اغلب می تواند با بازی های خیره کننده در قلمرو بلیزارد متفاوت باشد.

سلام به همه. امروز یادداشت زیر را به @Blizzard_Ent فرستادم. در مورد X: من اینجا بازی می‌کنم تا در "حالت گوش دادن" بمانم، اما اعتماد کنید که در جریان هستم! در مورد من: یک روز معمولی = زندگی کاری + زندگی یوگی + زندگی بازی. در حال حاضر در چرخش سنگین: D4، COD، BG3. احساس برکت و سپاسگزاری🙏🏽پیشرفت. ✨ pic.twitter.com/Ph8XgsTcpk 29 ژانویه 2024

رئیس جمهور آینده همچنین 11 سال را در NFL (لیگ ملی فوتبال) گذراند و در آنجا به عنوان معاون توسعه تجارت باشگاه کار کرد.

فاریس علاوه بر زبان دیپلماتیک خود، تصویری گلگون از آینده بلیزارد نیز در توییت خود ترسیم کرد: "من متعهد هستم که هر کاری از دستم بر می آید برای کمک به پیشرفت بلیزارد انجام دهم، با مراقبت و توجه به شما و بازی های ما که هر کدام منحصر به فرد و خاص هستند. من به توانایی ما برای خدمت به جوامع فعلی و آینده خود و تقویت بیشتر اشتیاق مشترک برای عظمت، صیقل دادن و تسلط خلاق خوشبین هستم."

در این فضای اخراج و پروژه های رها شده، واضح است که استودیو مستقر در کالیفرنیا می تواند از یک برد استفاده کند. اینکه آیا انتصاب فریس به معنای دوران جدیدی برای بلیزارد خواهد بود یا نه، باید دید، اما به نظر می رسد که کهنه سرباز Call of Duty کار خود را برای او قطع کند.

Blizzard Entertainment تعدادی از بهترین MMORPG ها و بهترین بازی های co-op ساخته شده را ساخته است .

کارمند نویسنده

Cat Bussell یکی از کارکنان نویسندگی در TechRadar Gaming است. گربه که از مناره های کج لندن می آید، نویسنده و روزنامه نگاری با تجربه است. همانطور که در Wargamer.com ، TheGamer.com ، و Superjumpmagazine.com دیده می شود، Cat اینجاست تا از تمام گوشه و کنار دنیای بازی های ویدیویی پوششی برای شما فراهم کند. گربه به خاطر عشقش به روایت‌های غنی شناخته شده است. هم داستان محور و هم نوظهور.

قبل از مهاجرت به مراتع سبز روزنامه نگاری بازی، گربه به عنوان مشاور سیاسی و دانشگاهی کار می کرد. او سه مدرک دارد و در دانشگاه کمبریج، دانشگاه کالج لندن و دانشگاه کوئین مری لندن تحصیل و کار کرده است. او همچنین متصدی گالری هنری، بستنی‌ساز و میکس‌شناس کوکتل بوده است. این دوره کوتاه در سبک زندگی NPC به طور منحصر به فردی او را واجد شرایط می کند که فقط شادترین بازی های ویدیویی را برای لذت خواندن شما انتخاب کند.

گربه در دوران اوج بازی World of Warcraft قبل از تسلیم شدن به عشق خود به JRPG و قرار گرفتن در Final Fantasy XIV، دندان های خود را بر روی MMO ها کوتاه کرد. وقتی او این کار را انجام نمی دهد، ممکن است متوجه شوید که او یک یا دو RPG رومیزی را اجرا می کند، شاید حتی به طور داوطلبانه.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است