متن خبر

بلندگوهای بلوتوث جدید ساوندکور نوید صدای با رزولوشن را می دهند، اما ارزان تر از بوز یا سونی هستند.

بلندگوهای بلوتوث جدید ساوندکور نوید صدای با رزولوشن را می دهند، اما ارزان تر از بوز یا سونی هستند.

شناسهٔ خبر: 437284 -




Anker یک جفت بلندگوی بلوتوث مقرون به صرفه جدید با ویژگی های سطح بالا را راه اندازی کرده است. Soundcore Motion 100 و Motion 300 جدید به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که همراهان سختی در فضای باز باشند که با پشتیبانی از کدک LDAC با نرخ بیت بالاتر سونی، و همچنین بلوتوث ۵.۳ برای محافظت بالقوه در آینده با LE Audio، صدای با وضوح بالا را ارائه می‌دهند.

ارائه سطح بالاتری از عملکرد صدا در دستور کار Anker امسال قرار گرفته است. در ماه آوریل، این برند Soundcore Motion X600 را راه‌اندازی کرد که اولین بلندگوی صوتی فضایی آن بود که منابع LDAC با وضوح بالا (البته فقط اندروید) را پذیرفت و رمزگشایی کرد. چنین آپشن های صوتی سطح بالایی اغلب با قیمت مشابهی عرضه می‌شوند، اما Anker برای رقابت با بهترین بلندگوهای بلوتوث موجود، اسپیکرهای جدید خود را به طرز شگفت‌آوری مقرون به صرفه کرده است.

گزینه ارزان‌تر از این دو، Motion 100 است که عمر باتری کمی پایین‌تر دارد، بند قابل جدا شدن ندارد، و فاقد تنظیمات EQ ارتقا یافته Soundcore است. قیمت آن ۵۹.۹۹ دلار (حدود ۴۹ پوند / ۹۳ دلار استرالیا) است و قرار است در نوامبر ۲۰۲۳ در دسترس قرار گیرد. برای اولین بار در ۲۴ اکتبر در بریتانیا عرضه می شود که دارای ویژگی های غنی تر Motion 300 با قیمت ۸۹ پوند است – قیمت آن در ایالات متحده ۷۹.۹۹ دلار است (حدوداً در ایالات متحده). ۱۲۴ دلار استرالیا در استرالیا).

Soundcore Motion 100 در پس زمینه آبی

Motion 100 که به تازگی منتشر شده است بسیار شبیه SoundLink Flex Bose است. (اعتبار تصویر: Soundcore)

این بسیار کمتر از Bose SoundLink Flex با طراحی مشابه است، که ما آن را به عنوان بهترین بلندگوی ضد آب برای حمل و نقل و کنترل ارزیابی می کنیم و قیمت آن ۱۴۹ دلار / ۱۴۹.۹۵ پوند / ۲۴۹.۹۵ دلار استرالیا است. مانند Motion 100 و ۳۰۰، SoundLink Flex یک بلندگوی مستطیلی شکل است که جلوی کوره فولادی کربنی دارد.

به نظر می رسد طراحی جدید بخشی از مسیر جدیدی باشد که طیف بلندگوهای Soundcore به سمت آن حرکت می کند، زیرا Motion X600 نیز ظاهری مشابه دارد. تفاوت زیادی با Soundcore Mini 3 (44.99 دلار / ۳۴.۹۹ پوند / ۷۹.۹۹ دلار استرالیا) دارد که ظاهری استوانه ای جمع و جور بیشتر شبیه SRS-XB100 سونی (۴۹.۹۹ دلار / ۵۴.۹۹ پوند / ۹۹.۹۹ دلار استرالیا) داشت.

بلندگوهای Soundcore Motion 100 و ۳۰۰: ویژگی های کلیدی

در حالی که Anker ممکن است به خاطر ساخت پاوربانک ها و شارژرها شناخته شود، محدوده صوتی Soundcore این شرکت دارای رتبه بالایی است - ما اخیرا هدفون Soundcore Space One آن را تحلیل کردیم و متوجه شدیم که آنها یک جایگزین ارزان قیمت Beats هستند - و با اضافه شدن بسیاری از ویژگی های صوتی ممتاز جدید. به محصولاتش، سخت است که از آن عبور کنیم.

آپشن های ی مانند صدای استریو و EQ تطبیقی ​​در بین برندهای صوتی سطح بالا رایج‌تر است، اما هر دوی این‌ها را در Motion 100 و ۳۰۰ خواهید یافت. Motion 300 قدرتمندتر است، با دو درایور ۱۵ واتی با برد کامل و دو بیس غیرفعال. رادیاتورهایی که باس را تا ۶۵ هرتز (و تا ۴۰ کیلوهرتز در انتهای دیگر) وعده می دهند. Motion 100 با دو درایور ۱۰ واتی به ۲۰ وات می رسد و محدوده فرکانس آن ۷۵ هرتز تا ۴۰ کیلوهرتز است.

هر دو Motion 300 (تصویر بالا) و Motion 100 در سه رنگ "مشکی سراب"، "آبی یخبندان" و "سبز سرخس" عرضه می شوند. (اعتبار تصویر: Soundcore)

هر دو بلندگو همچنین دارای اتصال قوی با پشتیبانی از بلوتوث ۵.۳ و کدک LDAC هستند. آنها همچنین سطوح مختلفی از سفارشی‌سازی EQ را ارائه می‌دهند، با Motion 300 از SmartTune سازگار EQ پشتیبانی می‌کند، در حالی که Motion 100 به تنظیمات Pro EQ Soundcore دسترسی دارد که از طریق برنامه آن قابل دسترسی است.

در قسمت جلوی باتری، قبل از شارژ کردن با Motion 300، ۱۳ ساعت زمان پخش خواهید داشت – در حالی که Motion 100 یک ساعت کمتر ارائه می دهد. همچنین تفاوت کوچکی در این است که بند قابل حمل با Motion 100 قابل جدا شدن نیست (اگرچه این ویژگی بسیار کوچکی است که باید از دست بدهید).

هر دو اسپیکر همچنین دارای رتبه IPX7 هستند، به این معنی که لازم نیست زیاد نگران افتادن آنها در آب باشید، اگرچه هیچ حفاظتی در برابر گرد و غبار وجود ندارد. اگر به داشتن یک بلندگوی مقاوم اهمیت می دهید، ارزشی ندارد که Bose SoundLink Flex دارای رتبه IP68 بسیار قوی تر برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. این یک تفاوت کوچک است اما هنگام مقایسه جایگزین های ارزان تر با گزینه های بالاتر باید به آن توجه کرد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است