متن خبر

بسیاری از کارگران با اکراه شروع به پذیرش هوش مصنوعی در دفتر می کنند

بسیاری از کارگران با اکراه شروع به پذیرش هوش مصنوعی در دفتر می کنند

شناسهٔ خبر: 600287 -




فناوری هوش مصنوعی، تاجر نمایش گرافیک مجازی جهانی اتصال <a href= به اینترنت Chatgpt چت با هوش مصنوعی، هوش مصنوعی." class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DVffQnnibMWmNpx2Wfb5Se-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DVffQnnibMWmNpx2Wfb5Se-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DVffQnnibMWmNpx2Wfb5Se-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DVffQnnibMWmNpx2Wfb5Se-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DVffQnnibMWmNpx2Wfb5Se-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DVffQnnibMWmNpx2Wfb5Se-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DVffQnnibMWmNpx2Wfb5Se-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/DVffQnnibMWmNpx2Wfb5Se.jpg">
(اعتبار تصویر: Shutterstock/SomYuZu)

تحقیقات جدید ادعا می کند که از آنجایی که کارگران همچنان با فشارهای فزاینده پیرامون بهره وری مواجه هستند، بسیاری از هوش مصنوعی به عنوان ابزاری برای بهبود کارایی استفاده می کنند.

یک نظرسنجی PwC نشان داد که تقریباً از هر پنج (57٪) کارمند بریتانیا، تقریباً سه نفر (57٪) معتقدند ابزارهای هوش مصنوعی مولد می توانند کارایی آنها را بهبود بخشند، که نشان دهنده افزایش قابل توجهی از یک در پنج (19٪) در گزارش سال گذشته است.

افزایش چشمگیر علاقه به هوش مصنوعی می تواند به تغییر چشم اندازها مربوط باشد - تقریباً دو سوم (60٪) در سال گذشته در مقایسه با سال های گذشته تغییرات بیشتری را در محل کار تجربه کردند و 41٪ به افزایش بار کاری اشاره کردند.

کارگران شروع به پذیرش هوش مصنوعی در محل کار خود کرده اند

نظرسنجی PwC 56600 کارگر در 50 کشور، از جمله 2000 نفر از بریتانیا را تحت پوشش قرار داد. تقریباً نیمی (45٪) از کارگران مورد تحلیل متوجه شدند که از سرعت تغییرات غرق شده اند، با تعداد مشابه (40٪) از درک دلیل این تغییرات ناتوان هستند. لازم است.

با این حال، برای همگام شدن با تحولات محل کار، از هر چهار نفر سه نفر اعلام کردند که آماده سازگاری هستند و از هر سه نفر (65%) دو نفر از فرصت‌های جدید هیجان‌زده هستند.

سارا مور، رئیس نیروی کار PwC انگلستان، بيان کرد : «کارگران به ما می‌گویند که برای سازگاری با هوش مصنوعی و سایر تغییرات آماده و با انگیزه هستند، اما در عین حال تحت تأثیر اختلالات بی‌وقفه قرار گرفته‌اند.

حتی تغییرات مثبت نیز زمانی که از همه جهات به وجود می آیند می تواند استرس زا باشد.

PwC در گزارش خود از هوش مصنوعی مولد به عنوان یک "مشکلات مثبت" یاد می کند و به توانایی آن در بهبود کارایی و کمک به کارگران در مدیریت حجم کاری اشاره می کند.

با این حال، در مقیاس جهانی، انگلستان عقب است. تنها 47 درصد از GenAI در محل کار خود در سال گذشته استفاده کرده اند، در حالی که این رقم در کل 61 درصد است. حتی کمتر از آن به صورت روزانه یا هفتگی (18%) در مقایسه با سطح جهانی (28%) استفاده می کنند.

آلستر وودز، شریک تحول نیروی کار PwC انگلستان گفت : "کارفرمایان باید کارکنان را در تحول پیش رو مشارکت دهند و مهارت های جدید مورد نیاز در بخش های کلیدی نیروی کار را ترسیم کنند."

با نگاهی به آینده، شرکت بر هر دو طرف تاکید دارد - کارگران باید "به رهبران خود اعتماد کنند تا آنها را از طریق تغییرات اساسی راهنمایی کنند"، در حالی که کارفرمایان باید با تجهیز کارگران به فرصت‌های ارتقای مهارت مرتبط، از آنها حمایت کنند.

بیشتر از TechRadar Pro

با چندین سال تجربه کار آزاد در محافل فناوری و خودرو، علایق خاص کریگ در فناوری است که برای بهبود زندگی ما طراحی شده است، از جمله هوش مصنوعی و ML، کمک های بهره وری، و تناسب اندام هوشمند. او همچنین علاقه زیادی به اتومبیل ها و کربن زدایی حمل و نقل شخصی دارد. به عنوان یک شکارچی مشتاق معامله، می‌توانید مطمئن باشید که هر معامله‌ای که کریگ پیدا می‌کند ارزش بالایی دارد!

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است