متن خبر

«برگه‌های سند» در Google Docs به شما در سازماندهی بهتر اطلاعات کمک می‌کند

«برگه‌های سند» در Google Docs به شما در سازماندهی بهتر اطلاعات کمک می‌کند

شناسهٔ خبر: 789084 -




نکات فنی آنلاین توسط خواننده پشتیبانی می شود. ممکن است هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما، کمیسیون دریافت کنیم. بیشتر بدانید.

ماه‌ها پس از اعلام ماه آوریل Google، «برگه اسناد» اکنون در Google Docs فعال است. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد اسناد طولانی را سازماندهی کنند و پیمایش و همکاری را بسیار آسان تر می کند.

در پانل سمت چپ ویرایشگر وب، پانل برگه ها به طور خودکار برای اسناد و اسناد جدید با دو یا چند تب باز می شود. برای اسناد موجود، می‌توانید با انتخاب نماد «برگه‌ها و طرح کلی» در گوشه بالا سمت چپ به پانل برگه دسترسی پیدا کنید.

فهرست مطالب

می توانید حداکثر سه "زیربرگه" در یک برگه ایجاد کنید و پیوندهایی را به برگه های خاص در یک سند به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توان برگه‌ها و زیربرگه‌ها را حذف کرد، کپی کرد، نام آن را تغییر داد و به نماد ایموجی اختصاص داد. علاوه بر این، گوگل به کاربران اجازه می دهد تا زیربرگه ها را با کشیدن آنها از یک برگه (والد) به برگه دیگر منتقل کنند.

منبع: گوگل

برگه‌های اسناد در برنامه تلفن همراه Google Docs و ویرایشگر وب موجود هستند. در حالی که می توانید بین برگه ها در تلفن همراه مشاهده و پیمایش کنید، فقط ویرایشگر وب Google Docs از ایجاد برگه پشتیبانی می کند.

ویژگی برگه‌های سند یک گفت ه طولانی مدت به Google Docs است. این مانند داشتن چندین کاربرگ در یک سند Google Sheets است. ما پیش‌بینی می‌کنیم که این ویژگی پیشرفت‌های بیشتری داشته باشد، مانند توانایی پنهان کردن، قفل کردن یا محافظت از برگه‌ها با رمز عبور.

هر کسی که یک حساب شخصی Google دارد می‌تواند از برگه‌ها در Google Docs استفاده کند. این ویژگی همچنین برای همه مشتریان Google Workspace و مشترکین فردی در دسترس است. با این حال، گوگل می گوید که برگه های سند ممکن است تا 15 روز طول بکشد تا برای برخی از کاربران عرضه شود. برای دستورالعمل های گام به گام در مورد استفاده از برگه های سند، به منبع ویرایشگر اسناد Google مراجعه کنید.

پست های مرتبط

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است