متن خبر

برچسب اشتراکی YouTube Shorts Add Yours اکنون برای همه کاربران در دسترس است

برچسب اشتراکی YouTube Shorts Add Yours اکنون برای همه کاربران در دسترس است

شناسهٔ خبر: 744946 -




یوتیوب روز چهارشنبه تایید کرد که استیکر مشترک آن "Add Yours" برای YouTube Shorts اکنون به طور کامل عرضه شده است. این شرکت متعلق به گوگل برای اولین بار در ماه جولای این ویژگی را معرفی کرد.

این استیکر درست مانند ویژگی اینستاگرام به همین نام عمل می کند، زیرا از کاربران می خواهد تا برداشت خود را از ویدیوی سازنده به اشتراک بگذارند. آپشن های «Add Yours» هر دو پلتفرم صفحه‌ای از کتاب TikTok را برمی‌دارند، زیرا تا حدودی شبیه به ابزار «دوئت» برنامه ویدیویی کوتاه‌مدت هستند که به کاربران اجازه می‌دهد محتوایی با یک ویدیوی اصلی ایجاد کنند.

با ویژگی جدید Shorts، می‌توانید کارهایی مانند ارسال یک Short of سگ خود و اضافه کردن برچسب را انجام دهید تا با تشویق دیگران به اشتراک‌گذاری ویدیوهای سگ‌های خود، واکنش زنجیره‌ای از محتوای شایان ستایش را ایجاد کنید. یا می‌توانید یک «لباس روز» را پست کنید و سپس از دیگران بخواهید لباس خود را از طریق برچسب به اشتراک بگذارند.

پس از اتمام ضبط ویدیو، می‌توانید روی نماد استیکرها ضربه بزنید، استیکر « گفت ن شما» را انتخاب کنید و سپس یک درخواست وارد کنید. پس از انتشار Short شما، بینندگان می‌توانند با یک Short از خودشان پاسخ دهند یا برای تحلیل سایر پاسخ‌ها روی برچسب ضربه بزنند.

این استیکر به عنوان بخشی از مجموعه ای از ویژگی های جدید برای سازندگان اعلام شد، از جمله توانایی تبدیل خودکار ویدیوهای طولانی تر به Shorts و ایجاد زیرنویس های تولید شده خودکار که می توانید با فونت ها و رنگ های مختلف ویرایش و سفارشی کنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است