متن خبر

برند چینی مبهم HP، Dell و Lenovo را شکست داد و اولین تبلت را با آخرین پردازنده Ryzen 8000 AMD ارائه کرد – حتی می‌توانید از آن به عنوان یک مانیتور قابل حمل استفاده کنید و در اینجا نحوه عملکرد آن توضیح داده شده است.

برند چینی مبهم HP، Dell و Lenovo را شکست داد و اولین تبلت را با آخرین پردازنده Ryzen 8000 AMD ارائه کرد – حتی می‌توانید از آن به عنوان یک مانیتور قابل حمل استفاده کنید و در اینجا نحوه عملکرد آن توضیح داده شده است.

شناسهٔ خبر: 444396 -




Minisforum V3
(اعتبار تصویر: Minisforum)

Minisforum که بیشتر به خاطر طیف کامپیوترهای کوچک خود شناخته شده است، اولین تبلت ویندوزی 3 در 1 جهان را با آخرین پردازنده Ryzen 8000 AMD عرضه کرده است. این تبلت که V3 نام دارد به عنوان یک مانیتور قابل حمل نیز عمل می کند و انعطاف پذیری را برای کاربران در حال حرکت ارائه می دهد.

صفحه نمایش LCD 14 اینچی دارای وضوح 2560x1600 و نرخ فریم 165 هرتز و روشنایی 500 نیت است. از VLink (ورودی ویدیوی DP) پشتیبانی می کند که به تبلت اجازه می دهد به عنوان یک صفحه نمایش ثانویه عمل کند.

V3 از پردازنده پرچمدار Ryzen 7 پشتیبانی می کند که توسط گرافیک AMD Radeon 780M و حداکثر 32 گیگابایت رم LPDDR5 پشتیبانی می شود. فضای ذخیره سازی به شکل M.2 PCIe 2280 SSD تا ظرفیت 2 ترابایت ارائه می شود.

قلم فعال و صفحه کلید قابل جدا شدن

دو پورت USB4 با عملکرد کامل، Type-C و یک USB-C، VLink (DP-in) و یک اسلات کارت SD وجود دارد. اتصال در قالب WIFI 6E (802.11ax) و بلوتوث 5.3 ارائه شده است.

دارای صفحه کلید جداشدنی با نور پس زمینه و قلم فعال برای نوشتن و نقاشی است.

یکی از ویژگی های برجسته V3 سیستم خنک کننده آن است. مجهز به دو فن و چهار لوله مسی خنک کننده است که عملکرد پایدار در 28 وات را تضمین می کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند انتظار داشته باشند که تبلت وظایف با شدت بالا را بدون گرم شدن بیش از حد یا کاهش سرعت انجام دهد. سه حالت انرژی ارائه می شود - صرفه جویی در مصرف انرژی، تعادل، و عملکرد بالا - و می توانید با استفاده از داشبورد مدیریت سیستم، بین این حالت ها جابجا شوید.

از نظر نرم افزاری، V3 ویندوز 11 پرو را اجرا می کند و برای کار یکپارچه با Microsoft 365 Copilot طراحی شده است.

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت یا در دسترس بودن وجود ندارد، اما Minisforum می گوید انتظار دارد تا پایان ماه مارس پذیرش پیش سفارش را آغاز کند.

بیشتر از TechRadar Pro

Wayne Williams یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است