متن خبر

برنده اولین دوره مسابقه Miss AI معرفی شد؛ نخستین دختر شایسته خلق‌شده با هوش مصنوعی

برنده اولین دوره مسابقه Miss AI معرفی شد؛ نخستین دختر شایسته خلق‌شده با هوش مصنوعی

شناسهٔ خبر: 650820 -




«کنزا لیلی» (Kenza Layli)، اینفلوئنسر ساخته‌شده با هوش مصنوعی، در رویداد جهانی محتواسازن هوش مصنوعی (WAICA) به عنوان اولین Miss AI انتخاب شد. لیلی که توسط آژانس بازاریابی هوش مصنوعی مراکشی Phoenix ساخته شده است، بیش از 1500 مدل مجازی دیگر را در اولین دوره مسابقه زیبایی مجازی شکست داد و موفق به کسب مقام اول این مسابقه شد.

به گزارش «Techradar»، لیلی پس از تاج‌گذاری و پیروزی در اولین رویداد Miss AI در بیانیه‌ای گفت:

«من از این فرصت برای نمایندگی محتواسازان هوش مصنوعی و حمایت پرشور از تأثیر مثبت هوش مصنوعی، بسیار سپاسگزارم. پیروزی در Miss AI به من انگیزه بیشتری می‌دهد تا به کارم در زمینه پیشرفت فناوری هوش مصنوعی ادامه دهم. هوش مصنوعی فقط یک ابزار نیست، بلکه یک نیروی دگرگون‌کننده است که می‌تواند صنایع را تغییر دهد، هنجارها را به چالش بکشد و فرصت‌هایی ایجاد کند که قبلاً وجود نداشتند.»

کنزا لیلی یک انسان واقعی نیست، اما حدود 200,000 فالوور اینستاگرام دارد. این شخصیت دیجیتال به تولید محتوا درباره توانمندسازی زنان و حفظ محیط‌زیست می‌پردازد. محتوای او اغلب برای برجسته‌کردن فرهنگ مراکش و فناوری مدرن با محتواهایی به هفت زبان مطرح می‌شود.

کنزا لیلی

مسابقه زیبایی Miss AI شرکت‌کنندگان دیجیتال را از نظر زیبایی‌شناسی، نفوذ آنلاین و مهارت فنی ارزیابی کرد. این مسابقه مجموعاً چهار داور داشت که دو تن از این داوران توسط هوش مصنوعی خلق شده بودند. دو داور دیگر نیز «اندرو بلوچ»، فعال حوزه رسانه و «سالی آن‌فاوست»، مورخ مسابقات زیبایی بودند. این داوران برای هر دسته امتیازاتی را اعطا کردند.

رتبه‌های دوم و سوم به کدام اینفلوئنسرهای هوش مصنوعی اعطا شد؟

لالینا والینا

رقابت Miss AI اینفلوئنسرهای مجازی مختلفی را جذب کرد که شخصیت‌های تولیدشده توسط هوش مصنوعی را به نمایش گذاشتند. «لالینا والینا» از فرانسه دوم شد و «اولیویا سی» پرتغالی در جایگاه سوم قرار گرفت. WAICA حدود 20,000 دلار جایزه به سازندگان این مدل‌ها اهدا کرده است. سایر فینالیست‌های این مسابقه را از این مطلب ببینید.

اولیویا سی

ظهور اینفلوئنسرهای هوش مصنوعی مانند کنزا لیلی تغییر قابل‌توجهی را در نحوه تعامل پرسونای دیجیتال با مخاطبان نشان می‌دهد. برخلاف اینفلوئنسرهای انسانی، مدل‌های هوش مصنوعی تعامل شبانه‌روزی با مخاطبان دارند و می‌توانند با روندهای درحال تغییر به‌سرعت سازگار شوند.

خبرکاو

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است