متن خبر

برنامه Google Home به زودی می تواند به صورت آفلاین کار کند و در نهایت از دوربین Nest قدیمی شما پشتیبانی کند

برنامه Google Home به زودی می تواند به صورت آفلاین کار کند و در نهایت از دوربین Nest قدیمی شما پشتیبانی کند

شناسهٔ خبر: 461817 -




شایعات اخبار مربوط <a href= به تاریخ انتشار Google Home 2" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/h5tu6kCe5Z5kXgYqBCQPsT-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/h5tu6kCe5Z5kXgYqBCQPsT-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/h5tu6kCe5Z5kXgYqBCQPsT-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/h5tu6kCe5Z5kXgYqBCQPsT-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/h5tu6kCe5Z5kXgYqBCQPsT-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/h5tu6kCe5Z5kXgYqBCQPsT-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/h5tu6kCe5Z5kXgYqBCQPsT-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/h5tu6kCe5Z5kXgYqBCQPsT.jpg">
(اعتبار تصویر: آینده)

اخیراً در Reddit AMA، گوگل فاش کرد که در حال کار بر روی چندین پروژه برای پلتفرم خانه هوشمند خود است. در میان این موارد، معرفی حالت آفلاین است. روشی که Google Home در حال حاضر کار می کند، همانطور که توسط Android Authority توضیح داده شده است، دستوراتی است که به دستگاه ارسال می شود قبل از اینکه شبکه شما را تحت تأثیر قرار دهد، ابتدا از طریق سرورهای شرکت منتقل می شود. اگر اینترنت شما قطع شود، به هیچ وجه نمی توان دستوراتی را ارسال کرد که می تواند برای صاحبان خانه خسته کننده باشد. حالت آفلاین مستقیماً با فعال کردن کنترل محلی به این موضوع رسیدگی می‌کند.

با این حال، ممکن است مدتی طول بکشد تا شاهد عرضه این ویژگی باشیم. یکی از توسعه دهندگان گوگل به یک نظر دهنده بيان کرد که تیم تمرکز بیشتری بر روی مسیریابی تعامل دستگاه به صورت محلی از طریق استاندارد Matter دارد. آنها ابتدا این کار را انجام می دهند زیرا می خواهند قبل از حرکت به جلو، یک پایه نرم افزاری پایدار با تأخیر کم ایجاد کنند. "یک بار…. بخش قابل توجهی از ترافیک شما به صورت محلی اجرا می‌شود، این شرکت به دنبال ایجاد حالت آفلاین برای Google Home خواهد بود.

آوردن قدیمی

بسیاری از AMA دیدند که مردم شکایات خود را با Google Home بیان می کنند. آنها با استفاده از زبانی رنگارنگ، به بسیاری از مسائلی که بر پلتفرم تأثیر می گذارد اشاره می کنند. هنگامی که از تمام ویتریول ها عبور کردید، شروع به دیدن آنچه در خط لوله می کنید، از جمله گفت ن پشتیبانی از دوربین های نسل اول Nest را مشاهده می کنید.

مدل‌های قدیمی با تکرار فعلی Google Home کار نمی‌کنند، و منجر به اکوسیستمی پر از سخت‌افزار می‌شود که باید به عنوان یک واحد منسجم عمل کند، اما متأسفانه اینطور نیست. پشتیبانی در حال حاضر پراکنده است به گفته یکی دیگر از توسعه دهندگان، به روز رسانی سیستم عامل برای آن گجت های قدیمی یک چالش سخت بوده است. برخی از آنها با استانداردهای فنی قدیمی هستند و در سال 2015 راه اندازی شدند. تعداد کمی مانند Nest Cam Indoor اصلی ، با Google Home کار می کنند.

گسترش پشتیبانی

حوزه دیگری که تیم روی آن کار می کند بهبود یکپارچگی با مارک های شخص ثالث مانند Wyze و Eufy است. چندین نظر دهنده پرسیدند که چرا غول فناوری به جای گسترش پشتیبانی از سخت افزارهای غیر گوگل، اینقدر روی دستگاه های Nest متمرکز شده است. آنها "کنترل های امنیتی و کیفیت را به عنوان دلایل تاخیر" ذکر می کنند. تلاش هایی مانند این نیاز به همکاری نزدیک با شرکا دارد تا اطمینان حاصل شود که همه چیز به خوبی پیش می رود.

از آنجایی که Wyze اخیراً در ماه فوریه دچار یک نقض امنیتی (یکی دیگر) شد و خدمات قطع شد ، شاید این ایده خوبی باشد که تیم وقت خود را برای پر کردن شکاف‌ها صرف کند.

و این ممکن است تمام پروژه هایی باشد که تیم توسعه دهنده Google Home در حال حاضر روی آنها کار می کند. ما نزدیک به هزار نظر را تحلیل کردیم، اما به غیر از وعده‌های تیم، چیز قابل توجه دیگری ندیدیم.

متأسفانه، تاریخ راه اندازی برای هر یک از این ویژگی ها یا نقشه راه ارائه نشده است، پس ما نمی دانیم این به روز رسانی ها چه زمانی می رسند. اما اگر و زمانی که منتشر شوند، ابتدا از طریق پیش‌نمایش عمومی Google Home در دسترس قرار خواهند گرفت. دستورالعمل‌های نحوه پیوستن به برنامه را می‌توانید در وب‌سایت Nest Help بیابید.

اگر به دنبال ارتقاء آن هستید، حتماً فهرست بهترین اسپیکرهای هوشمند TechRadar برای سال 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است