متن خبر

برنامه Fitbit شما اکنون می‌تواند آمار سایر پوشیدنی‌ها و سرویس‌ها را نشان دهد

برنامه Fitbit شما اکنون می‌تواند آمار سایر پوشیدنی‌ها و سرویس‌ها را نشان دهد

شناسهٔ خبر: 453821 -




Fitbit Versa 2
آخرین ساعت هوشمند Fitbit - Versa 2 (اعتبار تصویر: آینده)

به عنوان بخشی از کاهش اخیر ویژگی اندروید، برنامه Fitbit اکنون داده‌هایی را از منابع شخص ثالث نشان می‌دهد تا «تصویر کامل‌تری از سلامت [آنها] به کاربران ارائه دهد».

گوگل در اطلاعیه اخیر خود اعلام کرد که به طور موثری دسترسی Health Connect را گسترش می‌دهد و به آن اجازه می‌دهد تا آمار «پوشیدنی‌ها و برنامه‌های مورد علاقه شما» را بگیرد. این منابع عبارتند از AllTrials، حلقه Oura ، به علاوه داده های تغذیه ای MyFitnessPal. در برگه Today در برنامه Fitbit ، بخش جدیدی به نام Records را مشاهده خواهید کرد که در آن تمام اطلاعات Health Connect را با جزئیات فهرست شده مشاهده خواهید کرد.

با نگاهی به ویدیوی نمایشی، ورودی‌هایی برای کالری سوزانده شده در یک روز، مسافت طی شده، طبقه‌های صعود شده و اندازه‌گیری بدن در میان موارد دیگر وجود دارد. ضربه زدن به یک ورودی شما را به بازخوانی آمار می برد. به عنوان مثال، رفتن به «گام‌ها» به شما نشان می‌دهد که در یک روز، هفته، ماه و سال چند قدم برداشته‌اید و یک عدد میانگین روزانه در کنار آن وجود دارد.

داده‌هایی که از منبع شخص ثالث به دست می‌آیند، نشان‌واره سرویس را درست در کنار خود خواهند داشت. بخش Steps فوق دارای نمادی از حلقه Oura در کنار آن است در حالی که Elevation Gained نماد AllTrials را در کنار خود دارد. ذکر این نکته ضروری است که ممکن است در اطلاعات نشان داده شده مغایرت وجود داشته باشد. 9To5Google در پوشش خود توضیح می دهد که "داده ها در Health Connect ممکن است با معیارهایی که در دستگاه های Fitbit خود می بینید مطابقت نداشته باشد."

افت ویژگی اندروید

این به روز رسانی در حال حاضر در کنار هشت ویژگی دیگر در حال انتشار است. فقط برای تحلیل مختصر آنها، ساعت‌های هوشمند WearOS دارید که مسیرهای حمل‌ونقل عمومی را از طریق Google Maps به‌علاوه پشتیبانی از مجوز Google Wallet دریافت می‌کنند. Google Messages به زودی میزبان چت ربات Gemini این شرکت خواهد بود تا بتوانید مکالمه مستقیمی با هوش مصنوعی داشته باشید. و صفحه اصلی اندروید یک سوئیچر خروجی برای Spotify خواهد داشت که به مشترکین این امکان را می دهد تا مکان پخش رسانه خود را تغییر دهند. شما قادر خواهید بود به طور یکپارچه بین یک تلفن هوشمند، یک جفت هدفون یا یک تلویزیون هوشمند پرش کنید.

ما با Google تماس گرفتیم و پرسیدیم که آیا تنها منابع شخص ثالثی که Health Connect به آنها دسترسی دارد All Trials، یک Oura Ring و MyFitnessPal هستند یا اینکه منابع دیگری وجود دارد. این داستان متعاقبا آپدیت خواهد شد.

در همین حال، فهرست TechRadar از بهترین ردیاب های Fitbit برای سال 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است