متن خبر

برنامه Finvest شما را در چند دقیقه در اسناد خزانه داری ایالات متحده سرمایه گذاری می کند

برنامه Finvest شما را در چند دقیقه در اسناد خزانه داری ایالات متحده سرمایه گذاری می کند

شناسهٔ خبر: 447043 -




اپلیکیشن‌هایی مانند Robinhood سرمایه‌گذاری در سهام را آسان‌تر کرده‌اند، و Finvest می‌خواهد همین کار را برای سرمایه‌گذاری در اسناد خزانه‌داری ایالات متحده انجام دهد.

Shivam Bharuka، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Get Moving، کار بر روی Finvest را در سال 2023 آغاز کرد. او به TechCrunch بيان کرد که با نرخ های بهره در چنین سطوح بالایی، بهاروکا می خواست از مزایای محیطی استفاده کند - با این حال، بانک ها به دلار پول می دادند.

"با نرخ های بهره بالا، شما اساساً از طریق اسناد خزانه داری ایالات متحده پول رایگان از پول نقد بیکار به دست می آورید. اما، امروز هیچ راه آسانی برای خرید اسناد خزانه وجود ندارد.» بهاروکا گفت. می‌توانید آنها را از طریق وب‌سایت دولتی، Treasury Direct، که تجربه‌ای از دهه 1990 است، خریداری کنید یا از کارگزاری‌های قدیمی مانند Fidelity یا Charles Schwab استفاده کنید. این تجربیات اغلب مبهم هستند و با تجربه کاربری بدی همراه هستند. اکثر برنامه‌های فین‌تک مدرن به شما امکان نمی‌دهند روی دارایی‌های با درآمد ثابت سرمایه‌گذاری کنید.»

او بخشی از گروه زمستانی 2023 Y Combinator بود، با این حال، Bharuka در ابتدا با یک شرکت متمرکز بر لجستیک برای هند وارد شد. او زمانی که متوجه نقاط دردناک خرید اوراق خزانه شد، به چرخش رسید.

او و تیمش در حال توسعه Finvest هستند تا خرید، مدیریت و فروش اسناد خزانه داری ایالات متحده را بدون مشکل انجام دهند. Pershing Advisor Solutions LLC، یکی از شرکت های تابعه بانک نیویورک ملون، به عنوان شرکت کارگزاری خدمت می کند.

Finvest، اسناد خزانه داری ایالات متحده، برنامه سرمایه گذاری.

ویژگی های برنامه سرمایه گذاری Finvest. اعتبار تصویر: حرکت کنید

این کار به این صورت است: پس از دانلود برنامه iOS یا Android، کاربران یک حساب ایجاد می کنند، یک حساب بانکی اضافه می کنند و واریز را آغاز می کنند. به طور معمول، یک فرآیند تأیید یک روزه برای ایجاد یک حساب کارگزاری وجود دارد. با این حال، Finvest این امکان را برای سپرده گذاری فراهم می کند تا پس از تایید حساب، معامله شروع شود.

Finvest یک کارمزد مدیریت ثابت 0.03٪ در ماه از میانگین ارزش بازار روزانه دارایی های خزانه داری و هزینه های مدیریت ماهانه شما دریافت می کند.

بهاروکا تنها نیست که می خواهد این روند را آسان تر کند. Zamp Finance که توسط Sequoia پشتیبانی می شود، یک پلت فرم مدیریت خزانه برای دسترسی بهتر به اسناد خزانه داری ایالات متحده فراهم می کند. Finvest پیشنهاد خود را با یک حساب مدیریت نقدی با بازده بالا شیرین می کند که به شما بازدهی 4.4 درصدی می دهد که بالاتر از اکثر حساب های پس انداز است.

این شرکت در مراحل اولیه خود است و بهاروکا از گفتن تعداد مشتریانی که این برنامه را دانلود کرده‌اند خودداری کرد، اما بيان کرد که از زمان راه‌اندازی در دسامبر، حدود 1 میلیون دلار واریز شده است.

همچنین قبلاً 2.7 میلیون دلار از یک گروه سرمایه‌گذار شامل Bayhouse Capital، Unpopular Ventures، Y Combinator، Olive Tree Capital، Pioneer Fund، Fractal Ventures و گروهی از سرمایه‌گذاران فرشته، از جمله الیور جونگ، مدیر سابق Airbnb، جذب کرده است.

Bharuka قصد دارد از این بودجه برای گسترش تیم مهندسی Get Moving استفاده کند و در نهایت کلاس‌های دارایی دیگری را به برنامه Finvest اضافه کند، برای مثال اوراق قرضه شرکتی و اوراق قرضه شهرداری.

او گفت: "ما همچنین در حال برنامه ریزی برای راه اندازی این برنامه در سطح بین المللی نیز هستیم." ما در حال تحلیل این زاویه بوده‌ایم زیرا علاقه زیادی برای سرمایه‌گذاری در خزانه‌ها وجود دارد، به‌ویژه در کشورهای لاتین، مانند آرژانتین یا برزیل، زیرا اقتصاد اقتصادی آنها چندان قوی نبوده است. آنها می خواهند در یک اقتصاد قوی تر سرمایه گذاری کنند، اما امروز هیچ راه مستقیمی برای انجام آن وجود ندارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است