متن خبر

برنامه سری کوتاه My Drama با همراهان هوش مصنوعی جدید خود به Character.AI می پردازد

برنامه سری کوتاه My Drama با همراهان هوش مصنوعی جدید خود به Character.AI می پردازد

شناسهٔ خبر: 731323 -




شاید کمبود کاراکترهای هوش مصنوعی همان چیزی باشد که Quibi اشتباه کرده است. حداقل، این همان چیزی است که به نظر می رسد یک استارتاپ به آن اعتقاد دارد.

My Drama یک برنامه سریال کوتاه جدید با بیش از 30 نمایش است که اکثر آنها از فرمت اپرا صابون پیروی می کنند تا بینندگان را جذب کنند. این برنامه اکنون یک ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی راه اندازی می کند تا بینندگان بتوانند شخصیت ها را عمیقاً بشناسند، و آن را در رقابت نزدیک با شرکت هایی مانند Character.AI، استارتاپ چت با پشتیبانی a16z قرار می دهد.

برنامه کوتاه درام توسط Holywater، یک استارت آپ فناوری رسانه ای مستقر در اوکراین که توسط Bogdan Nesvit (مدیر عامل) و Anatolii Kasianov (CTO) تأسیس شده است، توسعه یافته است. شرکت مادر همچنین یک برنامه خواندن به نام My Passion را اجرا می کند که عمدتاً به خاطر عناوین عاشقانه خود شناخته می شود.

از زمان عرضه در ماه آوریل، My Drama به سرعت مورد توجه قرار گرفت و ۱ میلیون کاربر و ۳ میلیون دلار درآمد داشت. هالی واتر دارای سابقه قوی با محصولات خود است و 90 میلیون دلار درآمد مکرر سالانه (ARR) در تمام محصولات خود ایجاد می کند.

باور کنید یا نه، بازار اپلیکیشن‌های درام کوتاه شروع به کار کرده است که باعث ناراحتی Quibi شده است. داده‌های اخیر فروشگاه اپلیکیشن نشان می‌دهد که در سه ماهه اول سال 2024، 66 برنامه درام کوتاه (ReelShort، DramaBox و موارد دیگر) به ازای هر شرکت اطلاعاتی Appfigures، درآمدی به میزان 146 میلیون دلار در هزینه مصرف‌کننده جهانی کسب کردند.

هالی واتر معتقد است که My Drama به دلیل داشتن کتابخانه قوی IP در میان بازارهای پرجمعیت برجسته است. به لطف هزاران کتاب My Passion که قبلاً در برنامه خواندن منتشر شده است، My Drama دارای محتوای زیادی برای اقتباس با فیلم است. بعلاوه، My Passion دارای یک پایگاه طرفداران مستقر است که احتمالاً مشتاق دیدن شخصیت مورد علاقه خود هستند.

My Drama قصد دارد تا پایان سال 100 عنوان را منتشر کند.

اعتبار تصویر: درام من / آب مقدس

شرط بعدی این شرکت، شخصیت‌های هوش مصنوعی را معرفی می‌کند که می‌توانند با بینندگان تعامل داشته باشند و یک تجربه داستان‌گویی همهجانبه ایجاد کنند.

پس از راه‌اندازی، کاربران My Drama این فرصت را خواهند داشت که با دو شخصیت خیالی درگیر شوند: جکسون، علاقه‌مند میلیاردر «زیبایی خجالتی و جانور میلیاردر» و هیدن، وارث یک خانواده مافیایی بزرگ در «عشق اسیر یک» رئیس مافیا.»

پس از تماشای چند فصل از سریال، از بیننده خواسته می شود تا با شخصیت چت کند. آنها همچنین می توانند از شخصیت ها بخواهند که تصاویر را ارسال کنند. (درام من به محتوای NSFW اجازه نمی دهد.)

در طی یک نسخه نمایشی به اشتراک گذاشته شده با TechCrunch، Nesvit و Kasianov به ما توضیح دادند که تعامل با هایدن چگونه خواهد بود. این برنامه شما را راهنمایی می کند تا با او رابطه برقرار کنید و اعتماد او را به دست آورید (به هر حال او یک رئیس مافیای ترسناک است). او شما را در مورد وقایع سریال، مانند پرس و جو در مورد باند رقیب که قصد شکست دادن او را دارد، سؤال می کند.

در بالای صفحه یک متر است که رتبه شما را در سنج اعتماد هایدن اندازه گیری می کند. این شرکت توضیح می دهد که این تاکتیک گیمیفیکیشن با هدف افزایش تعامل در پلتفرم است.

همراهان هوش مصنوعی همچنین از طریق یک برنامه مستقل به نام My Imagination که در حال حاضر در نسخه بتا است، قابل دسترسی خواهند بود. با اپلیکیشن جدید، کاربران می توانند مکالمات شخصی تری با شخصیت ها داشته باشند. در ادامه این خط، آنها حتی می توانند شخصیت های خود را بسازند، که تخصص Character.AI است.

اعتبار تصویر: درام من / آب مقدس

شایان ذکر است که شخصیت های جکسون و هیدن توسط بازیگران واقعی انسان، نزار گرابار و بودگان روبان به تصویر کشیده شده اند. در زمانی که بازیگران نگران تأثیر هوش مصنوعی بر صنعت هستند، جالب است که دو بازیگر مایلند به یک شرکت اجازه دهند تا از شباهت خود به عنوان یک همراه هوش مصنوعی استفاده کند. با این حال، دانستن اینکه آنها نسبتاً بابت آن جبران می شوند، تا حدودی اطمینان بخش است. به گفته هالی واتر، غرامت برای همراهی با هوش مصنوعی می تواند از دستمزد معمولی آنها بیشتر باشد.

Nesvit توضیح داد: «سیستم پرداخت شامل یک نرخ ثابت به اضافه حق امتیاز اضافی است. بسته به تعداد کاربران و زمانی که در چت می گذرانند، بازیگران اکنون می توانند تا 10000 دلار در ماه درآمد داشته باشند. هرچه کاربران بیشتری را به چت جذب کنند، حق امتیاز آنها بیشتر می شود."

نویسندگان و تهیه کنندگان انسانی در My Drama از هوش مصنوعی برای برخی از جنبه های فیلمنامه نویسی، بومی سازی و صداپیشگی استفاده می کنند. شایان ذکر است، این شرکت صدها بازیگر را برای فیلمبرداری محتوا استخدام می‌کند، که همگی با استفاده از شبیه‌های خود برای نمونه‌گیری صدا و تولید ویدیو موافقت کرده‌اند. My Drama از چندین مدل هوش مصنوعی از جمله ElevenLabs، Stable Diffusion، OpenAI و Meta's Llama 3 استفاده می کند.

همانطور که بسیاری از شرکت های رسانه ای ادعا می کنند، هالی واتر بر زمان و هزینه های صرفه جویی شده از طریق استفاده از هوش مصنوعی تاکید دارد. برای مثال، هنگام فیلم‌برداری از آتش‌سوزی خانه، شرکت فقط ۱۰۰ دلار با استفاده از هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو هزینه کرد، در حالی که بدون آن تقریباً ۸۰۰۰ دلار هزینه داشت. استفاده از هوش مصنوعی My Drama را قادر می سازد تنها در یک هفته محتوا تولید کند.

Nesvit گفت: "هدف ما تا پایان سال کاهش هزینه ها به حداقل 40٪ با استفاده از هوش مصنوعی است. "

علاوه بر این، این شرکت قصد دارد ویژگی چت ربات هوش مصنوعی را تکرار کند و قابلیتی را اضافه کند که در آن صحنه‌های جدید پس از تعامل کاربران با شخصیت‌ها ظاهر می‌شوند، که به نوعی به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به عنوان سازنده سریال عمل کنند.

همچنین در آینده قابلیت‌های چت ویدیویی و صوتی را نیز راه‌اندازی می‌کند. Character.AI اخیراً قابلیت چت صوتی با شخصیت ها را برای کاربران معرفی کرده است.

My Drama در وب و دستگاه‌های iOS و Android در دسترس است. در حالی که تماشای چند قسمت رایگان است، این برنامه اکثر قسمت‌ها را پشت یک دیوار پرداخت قرار می‌دهد. کاربران برای باز کردن قفل عناوین ممتاز، مشاهده بدون آگهی و دسترسی زودهنگام به محتوا، باید یکی از بسته‌های سکه آن را خریداری کنند که از 2.99 تا 19.99 دلار در هفته متغیر است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است