برنامه خود تعمیری سامسونگ اکنون 50 دستگاه از جمله دستگاه های تاشو را پوشش می دهد
از زمان راهاندازی برنامه خود تعمیری خود در آگوست ۲۰۲۲، سامسونگ به شدت دستگاههای جدیدی را به این مجموعه اضافه کرده است. ارتقای دیگر این هفته، عرضه فعلی را تا 50 محصول (در صورت در نظر گرفتن انواعی مانند پلاس و اولترا)، از جمله گوشیهای هوشمند، تبلتها، تلویزیونها، لپتاپها، نمایشگرها، نوارهای صوتی و حتی یک پروژکتور به ارمغان میآورد.
در مجموع 14 دستگاه جدید وجود دارد، از جمله سری گلکسی اس 23، گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5، سری گلکسی تب اس 9، سری گلکسی بوک 2 و پروژکتور فوق الذکر، Freestyle 2.
این خبر همچنین حاکی از آن است که سامسونگ تعدادی گزینه قطعات مختلف از جمله بلندگوها، سینی سیم کارت، کلیدهای جانبی و دکمه های تنظیم صدا را در تلفن ها و تبلت های گلکسی اضافه کرده است. این علاوه بر نمایشگرها، پورت های شارژ و شیشه پشتی است. در همین حال، خط Galaxy book تعمیرات بلندگو و فن را به فهرست اضافه می کند. در سمت تلویزیون/مانیتور، کاربران میتوانند پورتها و اجزای مختلف را جایگزین کنند، «که میتوان آنها را با ابزارهای معمولی مانند پیچ گوشتی سر فیلیپس تعمیر کرد».
سامسونگ با Encompass Supply Chain Solutions همکاری می کند تا معامله بهتری در مورد قطعات ارائه دهد. این شرکت همچنین یک همکاری چند ساله با سرویس تعمیرات DIY، iFixit دارد. رویکرد سامسونگ به طور کلی از نظر دسترسی به ابزارها و قطعات بیشتر با رویکرد گوگل مطابقت دارد.
در همین حال، اپل انتقاداتی را برای به اصطلاح "جفت شدن قطعات" به همراه داشته است، که در آن شماره سریال یک قطعه به تلفن گره خورده است و استفاده از اجزای شخص ثالث را دشوارتر - یا حتی غیرممکن می کند. این نبرد برای لایحه حق تعمیر پیشنهادی اورگان، که بر اساس قوانین اخیر کالیفرنیا استوار است، و در عین حال مقرراتی را برای کاهش جفت قطعات اضافه می کند، نقطه گیر بوده است.
ارسال نظر